2 yıllık yapı denetim bölümü okuyanlar ya da mezunları bir bakabilir mi?

2 yıllık yapı denetim bölümü kazanan bir arkadaşım var bölüm hakkında bilgimiz yok yazdığımıza sanki pişman olduk gibi içimi rahatlacak bişeyler söyleyin biliyosanız lütfen. devlet kadro açmıyomuş sanırım doğruluğu var mı boşuna mı okuyacak bölümü mezun işsizler listesine mi adını yazdıracak şimdi lütfen yardımcı olun
2 yıllık yapı denetim bölümü okuyanlar ya da mezunları bir bakabilir mi?
Cevapla