Gizli Üye(30-35)+1 yıl10 sene önce olsa açıktı derim. Ama ben azim ederim diyorsan lisans ve lisans üstü yapar baskıcı yönetime katlanıp bir yerlere gelebilirsin. Tabi okul bitmeden bireysel emeklilik ve sigortacılık sertifikasını alırsın. Sonra bir bankaya girer yükselirsin. 3-4 miyara kadar yolu var. Tabi bunlarla ömrünü çürütmek istemiyorsan 2 tane alternatif sunayım sana
a-) Zengin koca bul kapağı at
b-) Sınava tekrar hazırlan daha düzgün bir bölüm seç20 Yorumla
+1 yılEğer ikna kabiliyetin iyiyse ancak bu işlerde ilerleyebilirsin. Aksi takdirde hiç bulaşmanı önermem.
00 Yorumla
+1 yılBol bol insanlarin pesinde dolasip sigorta yapmaya calisirsn tatlim. Tabi bunun kursu da var kisa sureli sigorta acentelerinin. Onlar kurslarndaki insanlardan secmez de seni secerse yapacagn bu. Hedeflerini tmmlamadignda da cikarilirsin. Birine beddua etsem bankaci sigortaci ol derim o noktada
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bankacıların ve sigırtacıların durumunu görüyorsun önü en açık olan bölüm her ikiside dolandırıcılık ve dolandırıcılık bitmez tarihin en eski mesleği :D
00 YorumlaBende yazdım ama banka yerine iktisat yaz aynı şey dediler...
00 YorumlaGarantisi ve ssk yok yemek içmekte sana ayit vazgeç bu sevdadan :)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÖnünü her an kesebilirler diyecem de kesecek ön yok :) :)
00 Yorumla
+1 yılEvet mesela DGS De tercih alanın çok
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÖnu acik ama arkasi kapali :)))
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÖnü kapalı. Külot giyiyor.
00 Yorumla
+1 yılOnu acik bence ;)
10 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar