Öğretmenlik mesleğinin geleceği olmadığını düşünüyorum sizin görüşleriniz nelerdir?

İçine girdiğimiz bu yeni dünya düzeninde eğitim digitalleşirken bu kadar çok öğretmen mezun etmenin sebebi nedir? 1 öğretmen artık 1 milyon öğrenciye ders anlatabilirken belki de koca ülkeye 1000 öğretmen bile fazla yani bu meslekte bir gelecek yok gibi geliyor bana. Siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Bazıları bu soruma neden sinirlenmiş anlamıyorum
Öğretmenlik mesleğinin geleceği olmadığını düşünüyorum sizin görüşleriniz nelerdir?
Cevapla