Lise mezunu olarak hasta kabul işine ne diyorsunuz?

meraba arkadaşlar çocuk gelişimi lise mezunuyum.. halk eğitim tıbbi sekreterlik kursuna gittim belgemi aldım ben hastanede hasta kabul görevlisi olarak çalışmak istiyorum ama bunun için torpilimin mi olması lazım yoksa belgem yeterlimi bilmiyorum.. bu iş hakkında iyi kötü yorumlarınızı alabilir miyim biraz yardımcı olursanız sevinirim.. iyi günler..
Lise mezunu olarak hasta kabul işine ne diyorsunuz?
Cevapla