Yorumlarınız çok önemli arkadaşlar son ggünlerdeyiz malum
Cevabın nedir?
Cevapla
Bak bırak buradaki yorumları, git birkaç tane kimya ve met. mühendisiyle konuşmaya çalış. Mail falan at bir şekilde yap. Ama bir iki tanesiyle konuşman yetmez. Çünkü fakir mühendis işinin sadece zor tarafından, zengin mühendis ise büyük ihtimalle işin iyi taraflarından bahsedecektir.;) Buradaki yorumlara fazla bakma. İşi en iyi bilen işin içinde olandır. Git kendi gözlerinle adamların nelerle uğraştığını gör. En faydalısı bu olur senin için.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın
Gizli Üye(30-35)+1 yılKesinlikle Malzeme Mühendisliği derim. Yeni yasaya göre her fabrika 10 tane malzeme mühendisi bulundurmak zorundaymış. Ayrıca kimya da iyidir fakat kimya mühendisinin yapacağı işi kimyagerlere yaptırıyolar çünkü onlara daha az maaş ödüyorlar
06 Yorumla
Soran+1 yılHaklı olabilirsin teşekkür ederim herkesin ağzında bir bu laf artık her fabrika çevre Müh bulunduraçak artık her fabrika bilmem ne bulunduraçak bundan nasıl emin olabilirim nerden bakabilirm peki
Cevap sahibi+1 yılBende tercih yapıcam. Herkes bişey diyor haklısın. Benimde kafamı o kadar karıştırdilar ki... Ama kimseyi dinleme derim. Aç yaptıkları işleri hangisi sana daha yatkınsa onu seç. Ülkemizde hatta dünyada 5 gün içinde bir sürü değişiklik oluyor. Kim bilebilir ki 5 sene içinde ne olacağını. Benim çevremde fabrikada çalışan bir cok yakınım var. Malzeme mühendisliği daha yeni yeni yayginlasiyor. Kimya mühendisliği ise köklü bir mühendislik. Daha çok mezun vermistir doğal olarak. Malzeme mühendisliğinde şansın daha fazla gibi. Yine de aç oku. Hangisi gönlünden geçerse. Biraz da kendini geliştirmene bağlı sonrası :)
Soran+1 yılKesinlikle öyle düşün düşün olmuyor direk gidip mezun çalışan ile konuşmak
Cevap sahibi+1 yılValla o mesleği sen yapacaksin. Omrun boyunca da sırtında tasiyacaksin. Iyi düşün bu senin kararin. Senin meslegini baskasi yapmicak birak milleti. Iki sey arasinda kaliyorsan sevebilecegini sec. Ayni aşk gibi bu isler :D
Soran+1 yılHa ha benzetmeye bak:-D
Cevap sahibi+1 yılAllah kolaylık versin :)
+1 yılKimyasala bulaşma da... Metalurji ve malzeme derim ben
00 Yorumla
+1 yılpuanın yetiyorsa aklını kullan inşaat mühendisliği yaz
01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
11Cevap
+1 yılsenin bayana olmandan ötürü kimya senin için daha metalurji kesinlikle bir bayana göre değil çalışma şartları ağırdır ve yıpratıcı yerlerde iş yaparsın genelde. hee ama bana soracak olursan eğer öğretmenlk falan tutuyorsa düşünme yaz bayan için en güzeli öğretmenlikdir
016 Yorumla
Soran+1 yılÖğretmenlik mi :(
- +1 yıl
evet on numara eşine aile vakit ayırırsın ve çalışma şekli olarak bir bayan için çok uygun.
Soran+1 yılKpss yi ne yapıcaz
- +1 yıl
orada ben devreye giriyorum sen bana adını soyadını söylüyorsun sonra sadece sınava girip çıkman yeterli istediğin yerde göreve başlarsın :D
Soran+1 yılOda iyiymiş
- +1 yıl
tabi ki :) adın soyadın neydi? yanlış anlama yardımcı olmak için :D
Soran+1 yılOnu zamani gelince konuşsak şimdi ne işe yarar
- +1 yıl
olur mu şimdiden arayıp yer ayırtmam lazım sonra sıkıntı olur :D
Soran+1 yılHayırdır bu özgüven ne sende anlamadım :-D:-D
- +1 yıl
babam kasap benim küçüklükten beri hergün yürek yerim ben :) içişleri bakanı aile dostumuzdur da ondan diyorum :D
Soran+1 yılGece gece güldürdün ya beni Sağol 0:-D
- +1 yıl
ne güzel :) yarın müsaitsen bir çay içelim hem seni bizim bakanla tanıştırırım iyi olmaz mı? :D
Soran+1 yılSağol ama ben çay sevmiyorum
- +1 yıl
oralet ısmarlarım o zaman sana :)
Soran+1 yılAman allahım ooralet mi dönüyor son 10 yaşında içtim
- +1 yıl
bende en son 12 yaşımdayken öpüştüm ne var yani bundan sonra daha hiç öpüşmeyeyim mi? allah allah ya insanı çileden çıkarıyorlar :D :D
2 si arasındaki kaldıysan kimya oku ama ikiside okunmaz bana kalırsa
02 Yorumla
Soran+1 yılNedn ki :(
+1 yılAblacim kimya yazma sana tavsiyem. Bölümlere bakmadan önce insanimiz hangi bolumu bitiririm diye bakmali. cok mağdur olan öğrenci var
03 Yorumla
Soran+1 yılÖyle mi zor mu
- +1 yıl
Kimya fizik uzak durulmasi gereken alanlar. kimya mühendisliği kimyadan nefret ettirir. Fizikokimya nefret etmeni itinayla saglar
Soran+1 yılAdı bile yetti şu an derslerin
+1 yılÇevremde kimya mühendisi bayanlar var. Gayette başarılılar. En azından benden çok maaş alanı var yani :D
03 Yorumla
Soran+1 yılMesela ne kadar ;)
- +1 yıl
7500 lira alıyor kimya mühendisi bayan
Soran+1 yılHadi canım iyiymiş gerçekten
Mühendislik bölümlerinin önemi gittikçe artarken mezun mühendis sayısı da hızla artmakta. Yine de bir düşünün derim
00 Yorumlaikiside değil gıdayı yaz " insan ne candan ne boğazdan vazgeçmez "
03 Yorumla
Soran+1 yılNiye bilmiyorum oda hiç çekici gelmiyor bana
Soran+1 yılHmm
+1 yılMeta ney abi neler var ya. Ben cahil kaldım. Bilgim yok arkadaşlar ne diyor ona bakmaya geldim
00 Yorumla
+1 yılTabiki malzeme ve metalurji.. kimya müh okuma
00 YorumlaKimyada iyi para var
02 Yorumla
Soran+1 yılCiddi misin
Kimya
00 YorumlaKimya müh.
04 Yorumla
Soran+1 yılHmm
Soran+1 yılO derece :-D
- +1 yıl
Biri burdaki yorumlara bakma felan demis benim kuzen metalurji okudu her gün lanet okuyor keske bir daha sinava girseymisim diyor tabi artik cok gec kimya muh. bir tanidigim biri var gayet iyi paralar kazaniyor. Bende makineye gitcem ama seneye tekrar hazirlanip gircem endüstri istiyoduk olmadi :)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Kimya Mühendisliği mi Metalurji ve Malzeme Mühendisliği mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar