ben zengin olmak istiyorum zengin bile olmasam böyle iyi bir geliri olsun her ay. Bunun için üniversite olarak hangi bölüm okumalıyım (doktorluk hariç) şimdiden verdiğiniz düzgün cevaplar için teşekkürler :))
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılOkuyarak zengin olunmaz. Okuduklarını hayata geçirerek ve kendini sürekli geliştirerek zengin olunur. Önemli olan okuduğun bölüm değil, iş hayatında atıldığında, mesleğinde iyi olabilmen ve kendini geliştirip yükselebilmen. Ne okursan oku, ama bitirdiğinde, alanında en iyilerden biri olmaya çalış. Ancak o zaman zengin olabilirsin. Tabi şansınında yardım etmesi lazım biraz.
Şimdiden hayatında başarılar dilerim :)60 Yorumla
zenginliğin sırrı iyibi kariyer veya eğitim değildir yavru kuş. ayetullah gayet açık;ben zenginliği istediğime veririm, istediğim olman için de ... şartlarımı tam yerine getirmen gerekir buyuruyor (istiğna sırları yani, umumi yazamam samimi gördüklerime mesajla anlatıyorum, infak etmesini bilenlere)
10 Yorumla
İnşaat mühendisi ol ve yabancı ülkeye git. Mesela Katar olabilir. Biraz aşiret tarzı yaşıyolarmış ama aylık 6binlira alıyosun. Bence iyi para ama sen bilirsin tabiki
010 Yorumla- +1 yıl
6bin ahshdhdjsja
+1 yılÖyle bir bölüm olsaydi herkez onu okurdu...:) Parasi cok olsa bile, istemedigin bir isi yapma derim. Ama sahsen hukuk tavsiye ediyorum.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
26Cevap
Bunun için okul okumaya gerek yok, fırsatçı olacaksın, doğru zamanda doğru yerde olacaksın. Cebine para sokmayan boş şeyleri düşünmeyeceksin bile, vaktini maddiyatla bir tutacaksın, biraz da hırslı olursan parayı vurursun zaten.
20 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 2,9b cevap paylaştı. Çok garip bir soru bu.. Zenginlik peşindeysen öncelikle çok başarılı bir öğrenci olmalısın. Yok kısa yoldan olacağım dersen ciddi riskler alman gerekir.
00 Yorumla
+1 yılokumakla zengin olabilirsi ama servet sahibi olmak için tek yol Ticaret..
bende mühendislikten emekli olduktan sonra ticaret ile uğraşacağım gücümün yettiğince.02 Yorumla- +1 yıl
@gemiciseyyah hocam ben duim düşünüyorumda maaşlarda ve iş imkanında düşüş var diyorlar ne düşünüyorsunuz bu konuda
+1 yılzenginlik Allah vergisidir. parayın bereketi olmadiktan sonra ne kadar kazanırsan kazan. elinde tutamazsin
00 Yorumla
+1 yılOkumadan daha çok para kazanılıyor türkiye'de ha namusunla olmuyor ama parası çok; özetle sevdiğin meslekte çok para kazanırsın =/
00 Yorumlaiçinde para hırsı olmasın kazanabıldıgın kadar kazanacaksın ötesı yok... Hakkına ne kadar nasıp edılmışse o kadarını alacaksın.^^
00 YorumlaMankenlik, oyunculuk vb. düşünebilirsin. Ünün olduğu zaman zengin bir futbolcu kocan da olur :)
00 YorumlaKaldirim muhendisligi :D bir ara memleketi almistik :D
00 Yorumla
+1 yılZenginlik okumakla zor zengin koca bulmalısın onlarda fiziğe bakar kukla gibi kullanır.
10 YorumlaEn güzeli Memur olmak. Daya sırtını Devlete ohh keyfine bak. Öğretmen ol yazın tatilinide yap :D
01 Yorumla
+1 yılSen böyle diyince aklıma direk e5 geldi yemin ederim jxhfjshf
03 Yorumlaokumakla olmaz be kızım gayrimeşruh kovalaman lazım
00 Yorumla
+1 yılİyi para kazandıran meslekler var örneğin tanıdığım pilot 140 bin kazanıyor aylık fakat milyoner milyarder olcam diyosan tek yol ticaret
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 708 cevap paylaştı. tıp
eczane
hukuk
psikolog00 Yorumla
+1 yılhukuk ama iyi laf yapman lazım :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılha ha bu kız çalışarak zengin olacağını sanıyor :D
10 Yorumlahertürlü kaçakçılık bölümü tam sana göre =D
00 Yorumla
+1 yıl#Nükleer Enerji Mühendisliği
00 YorumlaBeni okyabilirsin bok gbide param var :))
00 Yorumla
+1 yıldişçi ol paraya para demezsin
00 YorumlaGelin başı yapma bölümü.
10 YorumlaOkumakla olsa sans veya arkan olmasi lazin
00 Yorumlamilletvekili ol hatun ayakkabı kutun varmı?
10 Yorumla
+1 yılçalışarak zengin olamazsın
00 Yorumlahahaha
cok calisman lazim cookk00 Yorumla
+1 yılokumana gerek yok ne kadar para lazım söyle?
00 Yorumlaşans oyunları bölümünü :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHalkla ilişkiler :)))
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılVqr tabiki
Gizli Üye(36-45)+1 yılsaatlik 500 kazanıyor hayat üni mezunları :P
10 Yorumladiş hekimi ol
01 Yorumla
+1 yılBaşbakan ol
10 YorumlaE5 derim
03 Yorumla- +1 yıl
Napıyım benimde aklıma bu geldi -.-
- +1 yıl
Aaa şuna bak :D
+1 yılmühendis ol
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞeftaliyi pazarla
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar