Mali müşavirlik staj sinavini kazandim 3 sene sürecek 3 sene boyunca cumartesi pazar demeden sabah 9 akşam 8 çalışacağım bana verilecek olan para aylik 1.300 lira, mali müşavirlik ruhsatini alsam hiçbir ise yaramayacak çevrem torpilim yok, lisedeki arkadaşım sınıf öğretmenliği kazandı, mezun olur olmaz Bitlise atandi, pandemi ayağına okula doğru düzgün gitmiyor, 5 bin lirası cepte... Keşke bende de kafa sans olsaydı da öğretmenlik avukatlik kazansaydim iibf okuyunca psikoljim bozuldu...
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Asıl önemli olan insanın hangisini severek yapmasıdır. Şahsen bana 2 katı maaş verseler mali müşavirlik yapamam. Sabır gerektiren bir iş. Saatin çalışma şeklin hiç bir şey belli değil. Açıkçası bu durumda sınıf öğretmenliğini şüpheye düşmeden tercih ederdim.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
12Cevap
Meslek liselerinde muhasebe öğretmeni ol bence araştır sorustur bizim lojistik hocamız var o da daha önceden polismis arstirdin mi olabilirsin herşey bu devirde kafayı calistircan
01 Yorumla
Soran+1 yılHmm biliyorum muhasebe öğretmenliğini
Mali Müşavirlik zordur yapabileceğinize inanıyorsanız kesinlikle Mali Müşavirlik bunun içinde en iyi bölüm işletme bölümüdür.
04 Yorumla
Soran+1 yılNeden zor?
Soran+1 yılSınav en kolayı bence bana sabah 9 akşam 8 çalışmak zor geliyor. Cunku baktığın zaman kazandığın parayı harcayacak zaman kalmıyor...
Kazanmışsın işte 3 sene idare et sonra diplomanı kirala.. atanmak kolay değil öğretmenlik çok zor iş zaten.
01 Yorumla
Soran+1 yılDüşünüyorum, yalnız ruhsatı iptal ediyorlarmış...
+1 yılÖğretnenlik atamaları çok zor eğer kendine güveniyorsan öğretmenlik derim.
01 Yorumla
Soran+1 yılEn kolay onlar aslında
Mali musavirlik de uzun vadede daha çok para var biraz sabredin 😎😎
01 Yorumla
Soran+1 yılAma zaman yok bence öğretmenlerin boş zamanı fazla
+1 yılÖgretmenlik daha kolaydır muhasebeye gore. Mali musavirlik esnafliktir , hesap kitap isidir.
02 Yorumla
Soran+1 yılHesap kitap kolay da esnaflık ben dr yok o yüzden bağımlı çalışmak istiyorum
- +1 yıl
😄esnaflik zordur evet.
+1 yılSınıf öğretmenliği okuyorum öneriirm atama yüksek puan düşük çalışma şartları kolay
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet çalışma şartları güzel, tek sorun dogu görevi, arkadşım ballı tam pandemiye denk geldi
Tabiki mali müşavirlik deli misin
14 Yorumla
Soran+1 yılMesleğin içinde misin ki, biraz zenginlere göre ruhsatı almak için bile 20 bin lira gidiyor...
Soran+1 yılHmm peki nasıl aylık gelirleri
Gizli Üye(30-35)+1 yılDeli midir nedir bir de soruyor mali müşavir ol da paraya para demezsin.
03 Yorumla
Soran+1 yılBoş zaman yok ama
Cevap sahibi+1 yılYarat
Soran+1 yılGece 5 saat uyuyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yıliibf'liler hep mezun olunca zengin olcam sanıyor sonu hüsranla bitiyor.
02 Yorumla
Soran+1 yılZengin olcam sanan var mı yaa, herkes biliyor ne olduğunu ama puan oraya yetiyor
Cevap sahibi+1 yılçevremde çok , 700bine girmişler hukukçulardan fazla kazanıcam sanıyorlar
2 yıllık sağlık okuma imkanın var mı? garanti iş
+1 yılÖğretmenliğe de mülakat geldi ayrıca aldıklara üç kuruş mali müşavir iç yeri açma vs çok gider ama kafanı kullanırsan öğretmenlikten kat kat iyi
02 Yorumla
Soran+1 yıl5 bin lira üç kuruş mu? Bir de ben kendime zaman kalsın istiyorum bu öğretmenlikte çok fazla
- +1 yıl
Ek dersle 5000 bulur yeni başlayan sözleşmeli 4100 civarı ve evet günümüzde üç kuruş oluyor en düşük memur maaaşı öğretmenlik
+1 yılMali müşavirlik eğer kaderinde varsa iyi para kazanırsın.
03 Yorumla- +1 yıl
Öğretmenlik biraz daha garanti.
Soran+1 yılKadersizim bir de zamanim yok
- +1 yıl
:? İstediğini seç
Sınıf öğretmeni olmak
10 YorumlaMali müşavirin tatili yok. Git öğretmen ol.
00 Yorumla
+1 yılBence sınıf öğretmenliği
20 YorumlaSınıf öğretmenliği
10 Yorumla
+1 yılSinif ogretmenligu
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılmali muşavir olamassın çok zor
03 Yorumla
Soran+1 yılSınavları kolay, staj çalışma şartları çok zor
- +1 yıl
haha kolay san sen. dene.
Soran+1 yılAöf iktisat okuduysan zor gelir tabii
isini iyi yap bu yillarin acisi cikar merak etme
00 Yorumla
+1 yılSınıf öğretmenliği (Bayan için ideal meslek)
00 Yorumla
+1 yılÖğretmenlik
00 Yorumla
+1 yılmali musavirlik
00 Yorumla
+1 yılSınıf öğretmenliği
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer