Mali müşavirlik mi sınıf öğretmenliği mi sizce hangisi?

Mali müşavirlik staj sinavini kazandim 3 sene sürecek 3 sene boyunca cumartesi pazar demeden sabah 9 akşam 8 çalışacağım bana verilecek olan para aylik 1.300 lira, mali müşavirlik ruhsatini alsam hiçbir ise yaramayacak çevrem torpilim yok, lisedeki arkadaşım sınıf öğretmenliği kazandı, mezun olur olmaz Bitlise atandi, pandemi ayağına okula doğru düzgün gitmiyor, 5 bin lirası cepte... Keşke bende de kafa sans olsaydı da öğretmenlik avukatlik kazansaydim iibf okuyunca psikoljim bozuldu...
Mali müşavirlik mi sınıf öğretmenliği mi sizce hangisi?
Cevapla