Arkadaşlar bu sene ben bir daha mezuna kalıcam. Bu sene 2. kez mezunluğum oluyor. Evde kendim çalışmak istiyorum özel ders dershane doping hafıza gibi programlar da ıstemiyorum. Evde kendim kitaplar ile calısıcam. Düzenli nasıl ders çalışmalıyım. Motivasyonumu nasıl arttırmam lazım.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılistediğin bölümü kazanmak için en az kaç net gerekiyorsa en az 10 net fazla yapmaya odaklan. plan filan hikaye, bölüm kazanmak strateji işi. en iyi bildiğin konulardan soru kaçırmamaya bak. bilmediğin derslerin de konularına iyi çalışıp, bol bol soru çöz. youtube üzerinde bir sürü ders mevcut. soru çözüm grupları filan da oluyor, onlara da göz atabilirsin.
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba! Seni bizzat bu bölümü kazanıp mezun olmuş bir kişi ile iletişime geçirelim ona sorularını sor umarım sana bölüm ile ve kazanmaya dair tüyolar verecektir. @sulupilav Arkadaşımız sana emanet.
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim iletişime geçtim kendiyle
+1 yılhaftada 1 gün full kendine ayır çalışma kalan günler sabah erken kalkıp 4 saat çalış bi de akşam 4 saat çalış ilk 50k gelir hemşirelik ne olum daha iyisi olur
11 Yorumla- +1 yıl
Aslında mantıklı diyorsun
+1 yılÇok güzel bir meslek bunu kendine Sürekli hatırlat. Hayatının en güzel yıllarını staj zamanında yaşayacaksın ilk zamanlar nöbetler bünyeni şaşırtacak ama sonra çok eğlenceli olacak o yıllara donmek cok isterdim. Kendine şunu hatırlat dünyanın en güzel mesleklerden birini yapicam. Eğer severek yapacaksan çok güzel bir meslek ❤💚
12 Yorumla- +1 yıl
Hemşire misiniz
- +1 yıl
Yazınızı okurken rahatlama hissi geldi böyle. Sağolun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
2Cevap
Öncelikle kendinize sağlam bir çalışma programı yaparak başlayacaksınız. Bu program dışına 1 kez dahi çıkarsanız tüm dengeyi bozarsın.
12 Yorumla- +1 yıl
Nasıl program yapmalıyım işte mesela sabah kaçta uyanmalıyım. Kaçta ders başına oturmam lazım. Haftanın 1 günümü kendime artırmalıyım mıyım ? Gibi gibi şeyler
Plan falan hikâye otur kitabını aç odandan çıkma. Ya da kütüphaneye git. Günlük hedef koy su kadar soru artı konu diye emin ol çok iyi puan alırsın
22 Yorumla- +1 yıl
Aslında bana da plan saçma geliyor. Ama herkes de plan yap kendine diyip duruyor
+1 yılbenim kuzenim hemsire kiz hemsire diye her bayilmada ailede onu cagiriyolardi 😂
13 Yorumla- +1 yıl
😂
- +1 yıl
bidaha dusun istersen😂kiz her geldiginde arkadan saydiriyo
- +1 yıl
komik oluyo ya
+1 yılSana program yapabilirim 😊😊
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
Yapıyım mi
- +1 yıl
Özelden yardımcı olabilirim
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer