Polis olmak en büyük hayalim fakat bazı sorularım olacak. PMYO eğitimi nasıl? PMYO mülakatları nasıl oluyor? Polisliği kazanmak için hangi dersler daha ağırlıklı? Polislik seçimi sizce doğru bir seçim mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılPMYO sınavları 3 aşamadan ibaret. Mülakat, spor ve yazılı.
Mülakatta farklı konularda kart çektiriliyor. Karttaki konu hakkında yorum yapman isteniyor. Konuyla ilgili doğru veya yanlış yorumlar yapman önemli değil. Kendini ifade etmen, meslegi temsil ve beceri kabiliyetin ölçülüyor.
Yazılı sınav iyi bir çalışma gerektiriyor. Aksi takdirde kazanılması oldukça zor.
Ancak bayan kontenjanı az olduğundan kazanma sansıda erkeklere oranla düşük.
Kadın için zor meslek gibi gözükse de, daha rahat birimlerde görevlendirme yapılıyor.02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim, sağol
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yıl2 yil yurt gibi bir yerde kaliyosun herseyini devlet veriyor mulakatlarda boy olcuyolar kilo falan saglik sorunum var mi herhangi yerinde iz var mi diye bakiyorlar sonra cesitli sorular soruyorlar olcuyolar falan :D yazili sinavida gecersen 2 yil okuyup polis oluyosun bence secilebilor bir meslek.
05 Yorumla
Soran+1 yılSağlık, boy, kilo, iz vs bir sıkıntı yokk :D
- +1 yıl
Sana soru soruyolar iste en zor bolum kendini iyi ifade edebilmen gerek :D
Soran+1 yılOnda biraz sıkıntı varr işte heyecandan bir kelime bile söyleyemem :D
- +1 yıl
Gitti o zaman :D ama gercekten polis olunursa rahat edilecek bir meslek tabi nobetleri vs. Disinda :)
Soran+1 yılAynen öyle :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
4Cevap
+1 yılasla polislik olunmaması gereken bir meslek. ki insanları mülakat yetmezmiş gibi birde yazılı sınava sokuyorlar herkes polisliği birşey sanıyor TAMAM POLİSLİK KUTSAL BİR GÖREV ama birde o görevi yapanlara sorun hayatları kayıyo
09 Yorumla
Soran+1 yılAma hepside aynı fikirde olmayabilirde, bilmiyorum.
- +1 yıl
bakın şimdi güzel kardeşlerim mülakatta bir kere çok oynuyorlar 5 kişi geçiyor 5 kişiyi yok sebepten eliyorlar sinir sisteminiz çöküyor sonra bunu geçtiniz yazılı sınavdada insanın afedersiniz götünden ter akıtıyorlar o kadar ygs de puan alıyon 260 mülakatı gecıyon bıde o yetmezmıs gıbı bıde yazılı sınavdan en az 70 alacan hepsını gectın polıs oluyorsun TÜRKİYE GİBİ BİR YERDE. hergün olay bide bu gezi parkı gibi eylemler de çıktımı kafayı yiyiyorlar psikopata baglıyorlar butun gununu onca ınsanla ugrasmakla gecırıyorlar eve geldıklerınde huzurları kalmıyor ha bbıde 2 yıl pmyoda okurken hergun tıraş oluyorsun suratın maf oluyo acı başlıo bı zamandan sonra erkekler için. en önemliside evlendiğinde ailede huzuru cok etkiliyo adamın eve gelince 2 muhappet etcek hali kalmıyo yanı dırek bı egıtımle mulakatla alsalar neyse o kadar sınav yapıyorlar bıde değse içim yanmıcak ama gerçekten cok stresli bir iş polislerin maaşı en az5000 tl olması lazım 2000 tl ye yapılcak iş degil
- +1 yıl
VATAN uğrna yapılacak bir iş evet ama milletin artık polisliğe talebi azaltması lazım eger talep azalırsa devlette mecburen en az 5000 tl ile başlayan maaşlarla polisler almaya başlayacak hemde böyle sınavla uğraşmadan bence kpss ye deli gibi çalış sadece 1 sınavla memur ol aynı parayı al masa başı.
Soran+1 yılDoğru söylüyosun kardeştee kararsızım işte
Soran+1 yılYa çocukluğumdan beri en büyük hayalimdi ve ben gerçekleştirmek istiyorum Allah izin verirse deneyeceğim seneye ne nasipse o olur inşAllah
- +1 yıl
bak böyle birşey yapmak istiyorsan ya 8ci sınıfta sınavlara girip direk polis kollejini kazanacaksın 4 yıl mezun olur olmaz komser olacaksın ya da ygsden 370 380 puan alıp direk akedemiye gidip komserliğe oynayacaksın yoksa öyle en düşük kademeli polis olacaksan o hayalleri suya at. derim
Soran+1 yılHım anladım sağol da kafam iyice karıştı :D
+1 yılpolis olacagına pazarda limon sat 3 kurus paraya adama onurunu sattırıyolar
09 Yorumla
Soran+1 yılOnurunu sattırıyolar derkenn?
- +1 yıl
gayet acık soyledıgım bosuna pankart acılmadı simit sat ama onurunla yaşa diye
Soran+1 yılSaçmalık
- +1 yıl
büyüdükçe öğrenirsin
Soran+1 yılBu sadece senin düşüncen ve önyargın gibi birşey. O onurluluk adamına göre değişir her polis onursuz değildir.
- +1 yıl
benım dusuncem? cevrende 10 kısıye sor ne dıycekler? yuzlerce kısının gozlerı gaz kapsullerınden dolayı kor oldu 13 kısı olduruldu ve sen bunlara sacmalık dıyorsun halkına karsı bu sekılde olan hangı kurum ayakta kalabılır sokaklardakı polıslere kımsenın saygısı kalmadı artık sen ruyalara alemınde yasıyorsun cocuk her polis diye bir genelleme yaptım mı? yerı geldıgınde 3 kurusa onurunu sattırırlar dedım
Soran+1 yılO emir nerden geldi? Ne cevap verirlerse versinler hepsinin canı cehenneme. Söz konusu o ağaçlar olunca eylem eylem ama ormanlık alanlarda kesilen ağaçlar ne olucak peki? Neden kimse ses çıkarmıyo? Söz konusu Berkin Elvan olunca herkes yine eylem sokak ortasında ama Mısır da, Suriyede idam edilen Müslüman kardeşlerimize neden kimse ses çıkarmıyo? O çocuğun eli sopayla ne işi vardı orda? O senin yazdığın cevapta yeri geldiğinde gibi bir yazan cümle veya kelime yoktu madem yazıyosun düzgün yaz ki bende doğru anliyim.
Soran+1 yılArtı sen benim yazdığım cevabı tekrar oku istersen sen onurunu satıyolar dedin bende saçmalık dedim sen burada lafı yanlış anlıyosun konuyu başka tarafa çekiyosun
- +1 yıl
en basından soyluyoruz mesele agac degıl surıyede idam edılen kardeslerın rejıme ve devlete karsı gelen soysuzlar ulkesıne bayragına karsı gelen adam tabıkı ıdam edılıcek madem okadar aglıyor uzuluyorsunuz olen turkmenlere de aglayın bı tarfları b. klu araplara aglıyacagınıza polis ol olma senın secımın bana gore hukumetın oyuncagı olmus bır kurum pazarda corap satarım genede oyle bır meslege gırmem
kardeşim işibne karışmak gibi olmasında ne işin var polislikte saatin belli değil günün belli değil devamlı stres sıkıntı bence polis olacağına otur güzelce kpss hazırlan memur ol
01 Yorumla
Soran+1 yılİsteğim, hayalim bu kardeşm
+1 yılbenimde hayalimdi polis kolejine gidicektim ama vazgectim şu durumda şu zamanda olmaz bidaha dusun derim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGirdin mi mülakata ne yaptıın
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > PMYO hakkında bilgisi olanlar bilgi verirlerse sevinirim :)?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar