AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
illa sonuna kadar dinletiyosunuz kendinizi:D o yüzden açmıyorum telefonu artık:))
yeter kardeşim aramayın birdaha silin numaramı kayıtlarınızdan diyip kapatıyorum ve sinir oluyorm
Ben sizinle. muhabbet etmeyi cok seviyorum ne zaman isterseniz arayin ama kisa kesmeyin
Tamam numaranızı verin o zaman satış yapmaya çalışalım size :D
Ozelden yaz
Onu yapamam.
He bu kadar milletin icinde sana numara yazicam
:D sen de haklısın o zaman boşver :D
Sen bilirsin takiliriz
beni arayanlara ben direk asılıyorum ben telefonu kapatmadan onlar kapatıyor :)
Mecburen kapatıyoruz çünkü kayıt altında yoksa çok sert tepkilerle ya da bu hareketinden etkilenen tiplerle karsilasabilirsin :D
etkilenen derken? bide sen ne yapardın bu durumda?
Iyi günler beyefendi der kapatırdım.
o zaman siz beni hiç aramamıssınız :))
Bazılarınızın ses tonu çok hoş oluyor. Bide çok kibar konuşuyosunuz ya o yüzden kızamıyorum..:D
Ayy çok sağol canım yaa :D kibar davrananlari çok seviyoruz bizz :D
Zor ya sizin işiniz. Karşıdaki kapatmadan kapatamıyosunuz, karşılık veremiyorsunuz falan zor ya. Aveada ekip lideri miydi neydi bir kızla birlikte olmştuk o bahsetmişti biraz, çok ağlayan oluyomuş sinirleri boşalıp.
Evet ama genelde bankalar öyle olur yani bankadaki çağrı merkezleri daha zor ve ağır ya da ben işimi sevdiğim için zor gelmiyor bilmiyorum ki :D
Bankada çalışıyosun o zaman sende? :)
Hayır banka değil hastane :)
Aa hangi hastane bu? :)
Işte onu söylemem :)
İstanbul'da mı? :)
Evet :)
Hangi hastaneymiş bu ya. Belki nöbet tutmuşumdur..:D
Ne iş yapiyosun ki sen :)
Doktorum..:)
Ooo çok iyimiş :D
İltifat ediyosun..:)
Yok valla çok ciddiyim :D her çocuk doktor olcam demiştir ama kimisi musteri temsilcisi olmuştur :P :D
Bende mühendis olcaktım da işte doktor olabildik ancak..:D
Hem doktor hem mütevazı bide yakisikliysan tamamdır adrina lima lar kurba olsun sana :D :D
Adriana Lima dedim anla sen işte :D heyecan yaptım doktorsun ya ondandir :D
Ahah..:) teşekkür ederim ya kurban olmasın kimse..:D sakin ol bak belki konuşmuşuzdur bile..:Pp
Olabilir :D ama doktorlar ters yapiyo bize aslında sevmiyoruz onları hele bide hastanem var diyenler var sağı solu kırıp döküyoruz kibar konusurken :D :D :D
Heyecandan değil sinirden :D ego tavan yani onlarda ondan :D
Ya şimdi burada düşündüklerimi yazcam aforoz edecekler beni..:D evet egosu yüksek doktorlar var ama haklı buluyorum ben bazen, düşünsene nereye gitsen sana bişeyler soruluyor bilirkişi konumuna getiriliyosun nerdeyse..:D öyle olunca bazılarının kafa gidebiliyor haliyle.. ama kontrollü olmak lazım tabi..
Bana doktorum dedikleri anda öyle mi efendimm kusura bakmayın rahatsızlık verdim size moduna giriyorum :D
Ahah..:D kendimi çok özel hissettirdin teşekkür ederim..:D
Rica ederim napim mesleğe olan saygimdan ;)
:D önemli olan o canım zaten, bak bende çok sevmiyorum ama saygı duyuyorum..:D
Çok mütevazisin maşallah :D
bir zararını görmedim şimdiye kadar..:)
Dogrudur :)
O zaman ayıp olmazsa ben ufak ufak uyuyayım artık..:) zaten sende fazla gizlisin..:)
Fazla gizlisin derken? :) ben de uyicam birazdan :)
Yani ulaşamadım sana ulaşabileceğimi de düşündürmedin. Belki de uykum geldiğindendir bilemiyorum..:D
Bende cagri merkezindeyim ama biz bir sey satmiyoruz sadece bilgilendirme :)
Çok iyi. satış zor oluyor :)
Tahmin edebiliyorum bizde bile oluyor bazen kufur falan sizde kesin vardir :D
Olmaz mı :D daha bana eden olmadi ama arkadaşların bu şekilde konuşmaya devam ederseniz konuşmayı sonlandirmak zorunda kalcam diye bagirmalarini duyunca anlıyorum ki zaten hemen anlatiyolar böyle böyle dedi diye çok komigime gidiyor ama benim gulmekten karnim ağrıyor kızlar o suratını görünce :D :D
bırakalım ikna etmeyi falan sohbet edelim tanışalım istiyorummmmmm :))
gerekli gereksiz aradığınızı ve tam da uygun olmadığız zamanlarda aradığınızı düşünüyorum..
Nerden buluyolar a. k bu telefonu diyorum :)
:D deme öyle deme günah onlar da ekmek parası için arıyorlar :D
Yokya sitemim işverenlerinize bugüne kadar asla saygısızlık yapmadım çalışanlara. 2 kız arkadaşımda çağrı merkezinde çalıştığından çok iyi biliyorum neler çektiğinizi nelerle karşılaştığınızı :)
Sevindim o halde bizi anladigina :)
Dediğiniz şeylerin %80 ini anlamıyoruz :D
Demek ki daha ben aramamisim seni :D ben tane tane anlatiyorum kiii :D
Aman Tanrım Çok seksi bir ses (Kafa Sesim) :)
Çok iyimiş :D
Ama bu bütün sesler için geçerli değil tabi ki :) sesini seksi bulduğumu da merak ediyorum
aramasana kardeşim istemiyoruz dedik niye arayıp rahatsız ediyosunuz bunu diyip kapatıyorum
Öyle deme ilgilenmiyorum de kapat bagirma günah bize :))
İkna etmeye çalıştığınız şeyin içeriği çok önemli.
Kesinlikle :)
Bikere bir kadına kapatınca fena yardırmıştım
Yapmayın öyle ya çok iyi kizlariz biz :D
Yapma ya :D ne iyiliğiniz dokundu bir çay bile ısmarlamadınız
Buyrun ofise bekleriz :D
Nerde ofis :D isim de ver valla gelirim :D
Beni de arayın bir kez :)
Olur ver numaranı :D
Kendiniz bulun :)
Selam kızlar kolay gelsin, beni arayın :p
Sorum su? Guzel seslri nerden buluyorsunuz?
Özellikle sesi diksiyonu güzel olanlari bu işe aliyolar :) biz kendimiz arayıp buluyoruz :)
Sesi güzel olan kızlar çirkin oluyo. :D
Kendini kandir sen :D
Sesi güzel olanların tipini merak ediyorum :D
Valla hepsi güzel değil bakımsız olduğum da günler de ben de dahilim buna ama şişman ve cok çirkin değilim bizim ofiste çok çirkin yok sadece kilolu olanlar var :D yeterli mi :D az çok bişiler oluşmuştur kafanda merakin gitmiştir az da olsa :D
oyhşşş tamam tamam göbekli kız dedin mi kaçarım ben :D
Yok şükürler olsun fizikte problemim yok :D
problem nerde :D
Lurfen konuyu uzatmayin :-) ve israrci olmayin
Peki :)
Bankacilik isleminde konustugum sure 5 dk degil bekledigim sure 45 dk baya kufretmistim yalan yok (:
Filmlerde hep güzel bu kızlar
Niye öyle dedin kii :D
Ben telefonu kapatıp arkanızdan sövüyorum
Çok ayıp :D
Sizde hep ben iş üstündeyken arıyosunuz :D
Şaka yapiyosun ciddi olamazsın :D
Çok ciddiyim
Abuk subuk-zamanlarda aramasaniz olmuyo dime
Ne dicemki işini yapıyorsun bacım
Bazılarınız fena :D Yani ses olarak...
hep konuşan kişinin tipini merak etmişimdir :D
Eh işte fena sayilmayiz :D
ama bugune kadar hiç görmedigim için merakımı gideremedim :D
Ses tonlarınız çok tatlı oluyor:)
Teşekkürler :)
Rica ederim:)
bıktırıyorsunuz bazen
ucuz paket güzel fırsat olmadı sürece aramayın
Hicbise dusunmuorum. Rahatsizlik.
Bana sesimşn etkili olduğunu söylemiştiniz :D
Bana şu an satış yapar mısın ihtiyacım var:-D
valla ne konuşutuğuna tarzına göre değişir :)
bayanlar yine iyide erkeklere çok gıcık oluyorum
devir kötü kolla kötü::)))
keşke sormayaydın :D
Niye kii :D
baş belasısınız başka bir şey değil ben direk istemiyorum deyip kapatıyorum ama erkekler için olsun la kız işte azcık konuşayım kafası oluyor biliyorsun :D
bişey söyleyeyim o işte çalışmak da aklı karı değil
Bela deme biz çok seviyoruz sizi :D valla bir sürü bayan müşterim var :D neden akıl kari değil :)
ta win iletişim vardı okulun orda bir ay eğitim veriyorlar sonra sözleşme yapıp dört ay çıkmana izin vermiyorlar. yani zorla gaptırılan bir iş bütün gün çene söylediğin gibi söven mi arasın asılan mı çekilmez yani.
Sinir olurum.
Emir Kulu.
çok ısrarcısınız
Ben değilim :))
Para için...