Arkadaşlar serviste bir müşteriyle yaşadığım tartışma sonrası bana yumruk atmasıyla karşılıklı kavgaya döndü 1 aydır bekletiliyorum işe gitmiyordum.
Bugün aradılar ve Notere gidip istifa dilekçesi vermemi istiyorlar. İşin ilginç yanı müşteri suçlu olduğu için şikayetçi falan olmadı ki Beni notere gidip istifa etmezsem sicilime işlenecek diyerek el altın deynek sallıyorlar ne yapmalıyım akıl verebilir misiniz?
Bugün aradılar ve Notere gidip istifa dilekçesi vermemi istiyorlar. İşin ilginç yanı müşteri suçlu olduğu için şikayetçi falan olmadı ki Beni notere gidip istifa etmezsem sicilime işlenecek diyerek el altın deynek sallıyorlar ne yapmalıyım akıl verebilir misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer