İş yerinde yaşadığım bir kavga sonrası suçlu olmadığım halde istifam isteniyor, ne yapacağım?

Arkadaşlar serviste bir müşteriyle yaşadığım tartışma sonrası bana yumruk atmasıyla karşılıklı kavgaya döndü 1 aydır bekletiliyorum işe gitmiyordum.
Bugün aradılar ve Notere gidip istifa dilekçesi vermemi istiyorlar. İşin ilginç yanı müşteri suçlu olduğu için şikayetçi falan olmadı ki Beni notere gidip istifa etmezsem sicilime işlenecek diyerek el altın deynek sallıyorlar ne yapmalıyım akıl verebilir misiniz?
İş yerinde yaşadığım bir kavga sonrası suçlu olmadığım halde istifam isteniyor, ne yapacağım?
Cevapla