Kadın yönetici olduğum için çalışanlarım beni ciddiye almıyor. Kendimi nasıl kabul ettiririm?

Kadın yönetici olduğum için çalışanlarım beni ciddiye almıyor. Kendimi nasıl kabul ettiririm?
Genç bir girişimciyim. Çok çalıştım, çabaladım ve kendi işimi kurdum. Çok çalışkan bir ekibim var, herkes seçmece insanlar ancak ben toplantılarda iş bölümü vs yaptığımda bazı çalışanlar hemen itiraz ediyorlar "Şöyle olursa daha iyi olur, böyle yapmak istiyorum." diye. Kendimi onlara kabul ettiremedim, bana gerekli saygıyı duymadıklarını düşünüyorum. Ne yapabilirim?
Kadın yönetici olduğum için çalışanlarım beni ciddiye almıyor. Kendimi nasıl kabul ettiririm?
Cevapla