Biyoloji, kimya, fizik, gibi bölümleri okuyanlar var mı?

Biyoloji Öğretmenliği değil, biyoloji bölümünü okuyan var mı? İş imkanları neler? Formasyon görüp öğretmen olabiliyorlar ama sadece dershanelerde mi? Okullarda da biyoloji okuyan öğretmenlerimiz var mı? Aynı sorular kimya, fizik ya da matematik için geçerli.
Biyoloji, kimya, fizik, gibi bölümleri okuyanlar var mı?
Cevapla