+1 yılHumms evet tabiki ameliyat hemşiresi doğum hemşiresi hepsi ayrı olur yogun bakım hemşiresi de öyle mesela benim ablam üniversitede ebelik okudu yani direk doğum hemşireliği ama her dalda staj yaptı kardiyoloji Yenidoğan falan filan hepsinde tek tek bulundu zannediyorum başlarda hastanenin gereksinim duyduğu yerde kalmak zorundasın ama ilerleyen zamanda seçin yapabiliyorsun tabi bunun yanında sağlık ocağı yahut göz hastanesinde ise girersen başka birşey yapamazsın
11 Yorumla- +1 yıl
süper olur yaa :D
Hemsirelik goruldugunun aksine zor bir bolum ama severek yapilirsa dunyanin en guzel meslegidir acil yenidogan diyaliz ve yogun bakim sertifikalari alanlar sadece o bolumde calisabilir ama eger istersen istedigin bolumdede calisip kendini gelistirebilirsin bende saglik teknisyeniyken acilde calismam gerekirken kadin dogum karma servislerde calistim üniv bitirince devlete atandim ve şu an ambulansta calisiorum ama ben hemsiee degilim yalnis anlasilmasim
04 Yorumla- +1 yıl
bende insanlara yardımcı olmayı seven biriyim ama kan alma, dikiş olaylarından korkuyorum becerebilirmiyim diye :/ öğretiyorlar demi? :D onun için göz hastanesi bana daha hoş geliyor :)
- +1 yıl
hemşirelik daha iyi :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılbenim ablam ünlü bir kalp eğitim araştırma hastanesinde hemşire bölüm seçmeden ziyade uzmanlaşma olayı yok bir hemşire dahiliye alanında doktora yapsa bile baş hemşire istediği yere ihtiyaç olan bir bölümde o kişiyi görevlendirebilir maaşı da 3000-3500 tl arası iyi bir seçim kötü bir sıralaması olanlar için hadi hayırlı olsun
021 Yorumla- +1 yıl
kötü sıralama olunca gidiliyormu ben yüksek zannediyordum YGS den tercih yapmayı düşnüyorum :/
Cevap sahibi+1 yılaltta nereye tercih edersen oraya gidersin denilmiş yanlış sen kamu hastaneleri birliğine genel olarak atanırsın mesela il sağlık müdürlüğü seni ihtiyaca göre istediği hastaneye tayin eder öyle ben göz seçtim göze atanıym durumu yok yanlış bilgilendirmesinler seni bu bir ikincisi bilmiyorum bana göre sıralaması düşük sıralaman tutuyorsa gidersin başarılar
- +1 yıl
özelde nasıl?
Cevap sahibi+1 yılbu tıp gibi değil mesela özelde doktorlara devletten daha fazla verilir daha iyi şartlar sunulur hemşirelikte ise tam tersi genelde kpss den atanamayanların uğrak yeri olduğu için özelde köle gibi çalıştırıp az para veriyorlar 1500-2000 tl arası çok çok iyi hastane olursa anca 2500 o da suyunu sıkar 7/24 gülümseme de zorunlu öyle kimseye yüzünü bile asamazsın devlet gibisi yok ablam 3200 tl yi koydu cebine hemen atanıp okurken bol bol kpss ye kas
- +1 yıl
tamam o zaman KPSS atanma puanıda düşük sıkıntı olmazda yalnız kan alım merkezlerinde olmak istemiyorum göz hastavesi veya saplık ocaları çok iyi :/
Cevap sahibi+1 yılileride sağlık ocaklarına geçersin ama kan alacaksın paşa paşa okulda çünkü ablam anlatıyordu birbirlerinden kan alıyorlardı almayanları hoca bırakıyordu sınıfta
- +1 yıl
bize öğretiyorlarsa sıkıntı olmaz :/
Cevap sahibi+1 yılmerak etme hepsinin yöntemini öğreneceksiniz okulda
- +1 yıl
ellerim yumuşak ama terleme ve hafif titreme olayı var korku var içimde :D hani SML okusam bir şey bilirimdim ama düz lise olduğum için hiçbirşey bilmiyom :D
Cevap sahibi+1 yılmerak etme sağlık meslek lisesinden gelen ablamın sınıfında sadece 2-3 kişi vardı gerisi hepsi senin gibi heyecanlı meslek lisesi mezunu olmayıp henüz bir şey bilmeyen kişiler korkulacak bir şey yok alışırsın
- +1 yıl
ohh be rahatladım :D
Cevap sahibi+1 yıl:))
- +1 yıl
birbirine kan alma olayıda korkuttu beni :D bende zannetimde elin alıması için bir mekanizma orda deniyorsun :D ilk yapışlarda ilk denemelerde :D
Cevap sahibi+1 yılMutlaka maketler vardır fakat genelde canlı pratik olarak birbirlerinden kan alınıyor :)
- +1 yıl
ya damarlarıma bir şey olursa :D
Cevap sahibi+1 yılbak bir de sormuş aşağıda okurken birbirlerinden kan alıyorlarmış doğru mu diye yalan mı söyleyeceğiz burada sana Allah Allah git defol başkasına sor burada canlı tanık örnek var gitmiş doğrutalıyor söylediklerimi :)
- +1 yıl
sen bir şeyi araştırırken sadece internettenmi yararlanıyon abi? :D ben yararlanmam herkeze sorarım herşeyi :D
Cevap sahibi+1 yılSordun aldın cevabını birbirinize vuracaksınız paşa paşa iğne şişko biri denk gelip birden saplıyormuş senin koluna ohh mis :))
- +1 yıl
alışırız ya :D
Cevap sahibi+1 yılsaplıcak koluna saplıcak koluna yarmagül gibi biri denk gelirse beni hatırlarsın hahaha :)
- +1 yıl
hayırlısı :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kardeş nereyi tercih edersen oraya gidersin.
015 Yorumla- +1 yıl
ben göz hastanesi istiyorum mesela olur demi bu?
- +1 yıl
çünkü bu kan alan kişilerden olmak istemiyorum :(
- +1 yıl
yok hemşilreik düşünüyorumda :D
- +1 yıl
:D yurkardaki senin fikirini savunmuyor ama :D yok diyor bölüm seçme felan :D
- +1 yıl
Okudum paşa onu. Var tabi onlarda var bakma sen ona bilmiyor bişi. Onu okul bittikten sonra yüksek lisans olarak okuyorsun. Ha okumasanda ameliyat hemşiresi olabilirsin. 4 yıl bitirsin ameliyathane atanırsın ünvanın ameliyat hemsiresi olur yani. Yoksa okulun içinde herhangi bir bölüm tercihi yok.
- +1 yıl
tamam yalnız ellerim yumuşak ama terleme ve hafif titreme olayı var korku var içimde kan alma dikiş olaylarında :D hani SML okusam bir şey bilirimdim ama düz lise olduğum için hiçbirşey bilmiyom :D
- +1 yıl
okurken millet birbirine iğne vuruyormuş alışması için yapamazsa sınıfta kalıyormuş diye bir şey duydum ben doğrumu bu?
- +1 yıl
ilk deneyişte?
- +1 yıl
alışıyor demi insan yapar yani benim elim yumuşak ama titreme ve terleme olayı var :D
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar