• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Yeni mezunun 3000 TL ile işe başlaması normal midir? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
69
Yapay Zekaya Sor
Yeni mezunun 3000 TL ile işe başlaması normal midir?
Cevapla
Staj Soruları Maaş Soruları İş Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

68

Cevap

103

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Winchesterholmes
    Winchesterholmes Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Türkiye de koşullar bu şekilde adım adım çıkacak basamakları sabırlı olması gerekiyor

    1
    0 Yorumla
  • Bravissimo
    Bravissimo Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Biraz burnu sürtsün iş bulamayıpta anlar. Elindeki diploma denen kağıt parçasının bir boka yaramayacağını.

    1
    0 Yorumla
  • azbuka
    azbuka Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 55%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 442 cevap paylaştı.

    Katılıyorum sana.1000 tl vermediklerine şükretsin. Millet 1500 tl için hamallık yapıyor

    2
    0 Yorumla
  • narinbirbey
    narinbirbey Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Sen işletmeci o mühendis. Adamın asgari ücreti 3500 TL zaten. Ne beğensin?

    1
    22 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen işletmeci derken?

      Yorumla
    • narinbirbey
      narinbirbey
      +1 yıl

      Normal meslekler ile mühendisliğin asgari ücreti aynı değil. Şirket zaten 3500 vermek zorunda. Daha az veriyorsa normal çalışan olarak çalıştıracak demektir.

      Yorumla
    • uçanjoystick
      uçanjoystick
      +1 yıl

      3500 vermek zorunda değil

      Yorumla
    • narinbirbey
      narinbirbey
      +1 yıl

      İşte mühendis olarak almıyor. ... Sorumlusu ya da yardımcısı olarak alıyor 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Normal meslekler ve mühendislik mi? Bu egoyla 3000 çok bile😊

      Yorumla
    • narinbirbey
      narinbirbey
      +1 yıl

      Canımın içi aynı puanı mı aldın? Aynı zorlukta mu okudun? Aynı zorlukta mı clisacaksin? Senden çok para kazanacak tabi.

      Yorumla
    • uçanjoystick
      uçanjoystick
      +1 yıl

      Hocam yorumları okuyorum da işletme ve makine mühendisliğini karşılaştırıyorsunuz. Sanki tüm işletmeler kötü. Sizin mantiginiz ile Boğaziçi işletme mezunu, normal bir üniversitede makine mühendisliği okuyandan daha dusuk almalı

      Yorumla
    • narinbirbey
      narinbirbey
      +1 yıl

      Sen joystick olmaya devam et boşver bu işleri

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @uçanjoystick arkadaş sınav başarısıyla iş hayatı arasında bağlantı kuracak kadar uçlarda yaşıyor hayatı😂

      Yorumla
    • narinbirbey
      narinbirbey
      +1 yıl

      Aktif çalışma yaşantımda görüyorum. Aynı sirken içinde aynı tecrübelerdeki işletmeci ve mühendis aynı parayı kazanamaz. Aynı şekilde bir normal mühendis de doktorla kendini kiyaslayamaz. Ama özel şirketin sınırı olmadığı için zaman zaman doktordan çok kazanabilir.

      Yorumla
    • Hayatfaniölümanixx
      Hayatfaniölümanixx
      +1 yıl

      Sana katiliyorum isletmenin yaptigi isle makine muhendisinjn yaptigi bir is bir degilki. Muhendisin isi daha agir kusura bakma ama 3000 az

      Yorumla
    • uçanjoystick
      uçanjoystick
      +1 yıl

      Akademik basari ile iş hayatı adasında minik bir bağlantı var tabi. Benim burada dikkatimi çeken söylem kesin olarak alamaz denmesi. Aynı şirkette çalışan aynı tecrübede bir işletmeci ve bir mühendis aynı maaşı alamaz tabii ki. İyi mühendissen iyi bir mühendislik şirketinde çalışırsın, o şirketteki işletmeci iyi değildir mühendis ile aynı maaşı alamaz tersi de geçerlidir. Tabii ki istisnalar vardır

      Yorumla
    • narinbirbey
      narinbirbey
      +1 yıl

      @uçanjoystick Heh işte biz normallerden bahsediyoruz. Kıyaslama yaparken normaller dikkate alınır. Yoksa özel biriysen seni bir işe istiyorlarsa normalden fazla alırsın tabi. Ama bu soruyu soran biri öyle biri değil haliyle. Normal kıyaslama istiyor.

      Yorumla
    • uçanjoystick
      uçanjoystick
      +1 yıl

      Ben sadece bu kısma dikkat çekmek istemiştim. Normal yeni başlayan maaşlarında ben de mühendisin fazla alacağını düşünüyorum. Bu arada işletmeci değilim 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle biri olmadığımı nereden biliyorsun bu ayrı bir tartışma konusu neyse... Ayrıca katılmıyorum. Her meslek değerlidir sırf mühendis olduğun için işletmeciden daha fazla kazanmayı hak etmiş olamazsın.
      @ucanjoystick akademik başarı ile iş hayatı arasında bağıntı olabilir ama sınav başarısı ile iş hayatı arasında bağıntı olduğuna inanmıyorum. Öyle olsaydı üniversiteye tam burslu olarak giren sınıf arkadaşımdan daha başarısız olurdum ve onun giremediği şirkete kabul edilmezdim sanıyorum.

      Yorumla
    • uçanjoystick
      uçanjoystick
      +1 yıl

      Yanlışlıkla görüş olarak paylaşmışım😂
      Buraya da yapıştırıyorum

      Her meslek değerlidir katılıyorum ama maaş konusu çok ayrı geren eleman, kalifiye eleman, kişiye yapılan yatırım karşılığında şirkete katılan değer vs. bir sürü etken var ve meslek maaşları ülkeden ülkeye değişir. Sınav başarısına gelince aslında mesleki hayatla güzel bir bağlantı var. Stres altındayken, sevmediğin bir işi ne düzeyde doğru yapabiliriyorsun bunun çok iyi bir kanıtı bence

      Yorumla
    • Evrendrmazz
      Evrendrmazz
      +1 yıl

      açık açık diyim anadolunun bir köyündeki üniversiteden barajı geçip mühendislik okuyan biri özelde 3000 liraya iş bulabiliyorsa helal olsun derim. mühendisliğin adı kaldı birtek çünkü isteğen herkes kazanabilir hiç bir albenisi yok.

      Yorumla
    • narinbirbey
      narinbirbey
      +1 yıl

      Adı kaldı aynen. Her şey mühendislik adına kurulu ama sen bilirsin. Kendini avutabilirsin bu konuda 😂

      Yorumla
    • Evrendrmazz
      Evrendrmazz
      +1 yıl

      Kendimi avutacak bisi yok ben zaten muhendisim. Anadolunun bir koyundeki universitedede okumadim. Cebimde paramda arabamda var, burdaki cogu kisiden fazla birikimim vardir cebimde.

      Yorumla
    • narinbirbey
      narinbirbey
      +1 yıl

      Aynen hadi onlarla azıcık ötede oyna

      Yorumla
    • Evrendrmazz
      Evrendrmazz
      +1 yıl

      Senin gibi yapamam kusura bakma uzgunumm. Benlik degil kumda oynamak.

      Yorumla
    • narinbirbey
      narinbirbey
      +1 yıl

      He iyi

      Yorumla
  • serenad255
    serenad255 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 63%
    +1 yıl

    Başlangıç için normal bir para ama makine mühendisliği zordur büyük ihtimalle kuzenine maaşı bu yüzden az gelmiştir

    0
    0 Yorumla
  • caramelmacchiato25
    caramelmacchiato25 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 93%
    +1 yıl

    bana 1000tl verseler bile sevinirim yani tecrübe kazanmak lazim sonucta, yeni mezuna 3000 cok fazla iyi bir para bence

    0
    0 Yorumla
  • Kazanovanuh
    Kazanovanuh Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 44%
    +1 yıl

    İnsanlar asla elindekinden mennun olmaz :) gözü hep daha yüksektedir. Dünyaya hukmetse gözünü aya diker

    0
    0 Yorumla
  • çilingiroğlu-61
    çilingiroğlu-61 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 336 cevap paylaştı.

    Haklı. Ülkede mak mühendisi kaç tane var bir elin parmaklarını geçmez. Bence bir kızı bin kişi istesin o en paralıya varsın. Beklesin ortam kızışsın koçlar peşinde koşsun

    0
    0 Yorumla
  • berkecan38
    berkecan38 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Sen o kadar oku beyin patlat mühendis ol hepsi 3 bin tl için işte küçümsemek için demiyorum ama bence bu kadar emeğe bu ücret az tabikide

    0
    1 Yorumla
    • Cramella
      Cramella
      +1 yıl

      Kuzenim de asgari ucretle başladı simdi maasi 22 bin

      Yorumla
  • Sevmekzorundayim
    Sevmekzorundayim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 57%
    +1 yıl

    Tabiki beğeniyordur Sadece sana hava atmak için öğle söğlemiştir muhtemelen

    1
    0 Yorumla
  • CappuccinoGibiyiim
    CappuccinoGibiyiim Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 755 cevap paylaştı.

    Normalde mühendis maaşları türkiye'de çok düşük. Normal bir ülkeye göre normal değil. Ama gelişmemiş bir ülkede normal.

    0
    0 Yorumla
  • Vvdxbc
    Vvdxbc Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Kuzenin. Turkiyede calistigi müddetçe bu. Tarz tekliflere hazır olmalı maalesef

    1
    0 Yorumla
  • Balibey1
    Balibey1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    3000 çok para değil arkadaşım 100 euro ediyor anca ev geçinmez o parayla sana gelince 4000 de az Türkiye şartları artık çok çok zor.

    0
    0 Yorumla
  • Sakaryalim
    Sakaryalim Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 697 cevap paylaştı.

    Yeni mezun ve 3000 tl ye burun kıvırıyor.
    İş bulamaz o bu kafayla

    1
    0 Yorumla
  • helloftheheaven
    helloftheheaven Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    is bulduguna sukretsin o ozelliklere 3000 lira cok bile

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
    • helloftheheaven
      helloftheheaven
      +1 yıl

      kuzenim asgariye calisiyor

      Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Kuzenin işsiz kalmaya mahkum söyleyeyim. Ne bekliyormuş o daha ilk başlarda?

    0
    0 Yorumla
  • Sandman20
    Sandman20 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    3000 TL maaşla iyi bile başlamış, İngilizce yok birşey yok.

    0
    0 Yorumla
  • limonlucikoltaa
    limonlucikoltaa Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 64%
    +1 yıl

    Para bulduğuna şükretsin napim ayrıca maaşını ben mi verim

    0
    0 Yorumla
  • Siyah_incii
    Siyah_incii Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 75%
    +1 yıl

    Yeni başlayanlar için gayet iyi bir para. Hiç çalışamama gibi bir ihtimal de var.

    0
    0 Yorumla
  • Guseeee
    Guseeee Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 42%
    +1 yıl

    Onu alırsa hemen başlasın öyle 4 bin 5 bin için en az 5,7 sene

    0
    0 Yorumla
  • Gscofield
    Gscofield Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 54%
    +1 yıl

    Ben İSG okudum. Mezun olduktan 2 ay sonra doğu'da 7 bin tl maaş teklif edildi. Gitmedim tabiki de

    0
    0 Yorumla
  • pink339
    pink339 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Evet normal. Ben sağlık mezunuyum özel hastanede alacağım ücret benim de 3000 tl.

    0
    0 Yorumla
  • YüreğiminGüzelliği26
    YüreğiminGüzelliği26 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 87%
    +1 yıl

    Makine muhendisleri baslangcta 3000 oda kabiliyetsizler icin yoksa hizli artar bu özelde

    0
    0 Yorumla
  • Meltemsiii
    Meltemsiii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 80%
    +1 yıl

    Günümüz şartlarında iş bulmak zor bir şey. Ben olsam kabul ederim. Tecrübe kazanmak önemli.

    0
    0 Yorumla
  • muratkan43
    muratkan43 Takip Et
    Guru Yaş: 50 , eic 55%
    +1 yıl

    asgari ücret 2400 lira 3bin alıcak onun çalışmaya gönlü yok

    0
    0 Yorumla
  • AstronotJuliettt
    AstronotJuliettt Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 60%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 407 cevap paylaştı.

    Yani başlangıç için iyi sayılır en azından asgari ücretle başlamamış

    0
    0 Yorumla
  • R4skolnik0v
    R4skolnik0v Takip Et
    Xper 6 Yaş: 88 , eic 100%
    +1 yıl

    evet yabancı dili bile 2020 yılında dahi zayıf 3000

    0
    0 Yorumla
  • adamınbiri_06
    adamınbiri_06 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Türkiye şartlarında hiç deneyimi olmadan 3000 - 4000 tl çok güzel parlar her şey bir anda olmaz zamanla deneyim kazandıkça maaşta artar ancak başlangıç için çok ama çok iyi paralar Türkiye için

    1
    0 Yorumla
  • MuhammedAliSavat
    MuhammedAliSavat Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Çok üstten sallamışsın nerde okuyorsun sen büyük ihtimal özeldesin yüzde 50 burslu ya da ücretli mı okuyorsun?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vakıfta %50 okuduğumu söyledim zaten.

      Yorumla
    • MuhammedAliSavat
      MuhammedAliSavat
      +1 yıl

      Üst tarafta yazmıyor

      Yorumla
  • PromisedLand
    PromisedLand Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Normal değildir.
    Asgari Ücretin 2.400 Olduğu bir yerde bir mühendisin 3.000,00 TL alması normal değil.
    Bunu kafanıza sokun.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiçbir kulüpte aktif olarak yer almamış, dil bilmiyor, staj deneyimi yok böyle birine neden iş versinler? Hadi iş verdiler hangi özelliğine karşılık yüksek maaş versinler? Piyasada donanımlı onca mühendis varken...

      Yorumla
    • PromisedLand
      PromisedLand
      +1 yıl

      Bu düşünce hakim olduğu için ücretler böyle yerlerde sürünmeye devam eder.
      Hiç bir şey bilmeyen, hiç bir iş deneyimi olmayan, hiç bir eğitim almayan biri için 2.400,00 TL asgari ücret belirlenmişken mühendislik eğitimi almış birisi için 3.000,00 TL azdır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiçbir eğitim almayan biri ile aynı işi mi yapıyorlar sizce? O eğitimsiz birinin yükselme şansı var mı peki? Mesleğe sadece maaş olarak bakan biri mühendis olmasın zaten.

      Yorumla
    • PromisedLand
      PromisedLand
      +1 yıl

      Hiç bir şey bilmeyenden daha nitelikli iş yapacağı kesin.
      Mesleğe maaş olarak bakmakla alakalı değil.
      Bir mühendisi ayda 225 saat iş yerinde tutmanın bedeli 3.000,00TL den fazla olmalı.
      Kraldan /patrondan fazla patroncu olmayı nasıl açıklayabilirsin?
      Yarın aynısı sana yapılacak.

      Yorumla
  • AkıtGelsinn
    AkıtGelsinn Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    3000 tl bu devirde para değilki hakli az buçuk hatta 4 bin bile değil

    0
    0 Yorumla
  • Erik0812
    Erik0812 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 47
    +1 yıl

    Kuzenin haklı , bir tanıdığım üniversite mezunu iş aradı 2ile 3 arası teklif ettiler , şu an Londrada ofiste çalışıyor en kötü gününde bile ayda 1000£ biriktiriyor , ki daha yeni oralarda

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dil bilmeden Londra’da yaşayamazsın. Benim kuzenimle sizin tanıdığınız bir olamaz bu yüzden.

      Yorumla
    • Erik0812
      Erik0812
      +1 yıl

      Üniversite mezunu dili var , yalnız dil bilmeyen tanıdıklarım var , türk mahallerinde kalıyor ihtiyaç duymuyorum diyor 2400£ kazanıyor , duruma göre farklı

      Yorumla
    • Erik0812
      Erik0812
      +1 yıl

      Yalnış anlama , sadece demek istediğim üniversite mezunu , o kadar okumuşsunuz ezdirmeyin kendinizi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Lise mezunu evli ve 3 çocuklu memur arkadaş 5700 alıyor

    1
    27 Yorumla
    • Âdabı_Muaşeret
      Âdabı_Muaşeret
      +1 yıl

      Ne işi yapıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Âdabı_Muaşeret zabıt katibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eğitimin önemi yok maalesef...

      Yorumla
    • Âdabı_Muaşeret
      Âdabı_Muaşeret
      +1 yıl

      Kpss den iyi puan almıştır yinede çalışıp ya da torpil de olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bence memur değilsen serbest yapabileceğin bir mesleğin varsa başkasının yanında uzun süre çalışmak hiç mantıklı değil. Belki bir iki yıl olur ama daha fazlası iyi değil. Sömürülürsün.
      Üç kuruş sermayen de olsa kendi işini yapmak lazım

      Yorumla
    • Âdabı_Muaşeret
      Âdabı_Muaşeret
      +1 yıl

      Kendi işini yapmak mantıklı gibi geliyor da bu zamanda onu yapmak çok riskli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Âdabı_Muaşeret arkadaş fabrikadaymış ağır sanayide işçiymiş, kpss ye çalışmış baya bir , kazanmış. Şimdi de açıköğretime girdi lisansı alınca müdür olabilecek.

      Yorumla
    • Âdabı_Muaşeret
      Âdabı_Muaşeret
      +1 yıl

      Kaç yaşında bu arkadaş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Âdabı_Muaşeret hayat zaten bir risktir.
      Evden çıkarken bile birsürü kaza ve hastalık kapma riskini alıyorsun.
      Kaybedeceğin şey en fazla 3 kuruş sermaye biraz zaman. Kazanırsan hayatın kurtulur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Âdabı_Muaşeret 35 yaşında

      Yorumla
    • Âdabı_Muaşeret
      Âdabı_Muaşeret
      +1 yıl

      Sen kendi işini yapiyo musun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Âdabı_Muaşeret ben de kendi işimi yapmak için istifa edeceğim. Ayrıntı vermeyim ama ben iyi bir bölüm okudum. Heba ediyorum burda kendimi

      Yorumla
    • Âdabı_Muaşeret
      Âdabı_Muaşeret
      +1 yıl

      Memursun sende şu an ozmn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Âdabı_Muaşeret evet

      Yorumla
    • Âdabı_Muaşeret
      Âdabı_Muaşeret
      +1 yıl

      Bölümünü merak ettim açıkçası

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Âdabı_Muaşeret bölümümü söylemiyim ayrıntı vermek istemiyorum. Özel sektörde birinin yanında çalışmak akıl karı değil. Belki iş tecrübesi için 1-2 yıl anca. Sonrası ağır sömürü. Sen mühendis adamı nasıl asgari ücrete çalıştırırsın?
      Lise mezunu bebek bakıcıları bile en az 4000 civarı alıyor. Filipinli bakıcılar 1000 $. Ev temizliğine gitsen günlük 300 350 lira.
      Değmez yani.

      Yorumla
    • Âdabı_Muaşeret
      Âdabı_Muaşeret
      +1 yıl

      Mühendis ya da ogretmensin muhtemelen sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Âdabı_Muaşeret hayır değilim. Ama ben de duyuyorum asgari ücrete çalışan mühendisleri ve diğer tüm meslek insanlarını. Üniversite okumuş dil bilen adamlar kadınlar bunlar. Adam her işini yaptırıyo hafta sonu ve akşam dahil, fazla mesai ücreti yok, işin olmayan işleri de yaptırıyo. Bulaşık yıkayıp çay kahve yapıp servis yapan sekreter gibi asistan gibi çalışan hatta ayak işlerini yapan devamlı azar işiten ezilen insanlar var ve aldıkları maaş asgari ücret.

      Yorumla
    • Âdabı_Muaşeret
      Âdabı_Muaşeret
      +1 yıl

      Var evet çok tanık oldum bu duruma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Soran hangi üniversitede okuduğunu merak ettim güncellemeni okuyunca?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İsim vermek istemiyorum İstanbul’da bir vakıf üniversitesindeyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Koç ise eyvallah ama değilse tırt

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden tek iyi üniversite Koç mu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İşletme fakültesi en genel fakülte ve mezunu en çok olan bölüm.
      Piyasada Koç ingilizce işletme dışında hiçbir özel işletmenin değeri yok. Gerçekten kendini mühendisten üstün görmeni anlayamıyorum. Bölümün hiç parlak değil. Okulun da yıldız bir okul değil. Yani milyonlarca torpilli işletme mezununun yanında nasıl sıyrılacaksın? Sadece dil bişey ifade etmiyor ki okulda öğrenilen dil ne kadar olabilir ki? Benim gördüğüm kızlar avrupada doğmuş anadili gibi ingilizce ve frabsızca veya almanca biliyorlar. Kimisi portekizce biliyor hemde anadil gibi. Yurtdışında üniversite okumuşlar veya Koçta Sabancıda falan özel üniversitede okumuşlar. Bu kızlar stajda bile ingilizce frabsızca almanca sözlelmeler hazırlayıp tercüme ediyorlar. İş görüşmelerine katılıyorlar, kitap gibi sözleşmeleri hazırlıyorlar inanılmaz dolular. Böyle kişiler çok fazla ben şaşırmıştım. Ve bu kişiler senin başvurduğun yerlere başvuruyor. Eskiden iyi şirketler bir ilan verirmiş 5-6 kişi başvurumuş içinde iyisi bir iki kişi olurmuş onu alırlarmış. Şimdi basit bir ilana yüzlerce başvuru geliyor ve adamlar nasıl eleyeceğini şaşırıyor. Adaylar öyle kalifiye ki! Ağzın açık kalır.
      Bizim üniversitedeki kızların hepsinin havasından geçilmiyordu gelecek hakkında konuşurken. Şimdi çoğu ev hanımı veya basit işlerde çalışıyorlar.
      Oysa bölüm iyi olursa rakibin azalır. Mesela benim erkek arkadaşımın kardeşi makine mühendisi yeni mezun sayılır çok olmadı ve özel yat tekne üzeren bir firmada çok dolgun maaşla işe girdi. Kimisi de kombi firmalarında, doğalgaz işinde falan çalışıyor. Yani zannettiğin kadar vahim değil durumları. Bence sen kendin için endişelen onu küçümseme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bahsettiğin profildeki kişilerden aşağı kalır bir yanım olduğunu sanmıyorum. Annem ingilizce öğretmeni yani ingilizceyi üniversitede öğrenmedim her zaman hayatımın bir parçasıydı. Okulumun özel sektörde değeri fazla olacak ki çok iyi bir şirkette staj yapıyorum. Tanımadığınız insanları küçümsüyorsunuz kendimi tanıtınca da havalı olduğumu söylüyorsunuz.. Erkek arkadaşınızın kardeşine gelince kendisinin kuzenimle aynı yetkinliklere sahip olduğunu düşünmüyorum. Eminim diplomasıyla değil emeğiyle, donanımıyla hak etmiştir o işi. Benim erkek arkadaşım da makine mühendisliği okuyor babası bu alanda tanınan bir iş adamı, okul bitince kendi şirketlerinde devam edecek fakat buna rağmen farklı firmalarda staj yapıp üçüncü dilini öğreniyor. Kusura bakmayın kuzenim ve onun gibiler bu emeğin yarısını bile sarf etmeden sırf diplomasında mühendis yazdığı için 3000 tlyi beğenmemezlik yapamaz. Yaparsa daha çok dolaşır kapı kapı. Benim endişelenmem için ise hiçbir sebep yok sahip olduğum vasıflarla işsiz kalmam mümkün değil inan..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen iyi misin? Gerçekten hayretle okudum seni? Sen yurtdışında doğup büyümüş orda okumuş, ingilizce ve birkaç dili daha anadili gibi bilen kişilerle nasıl kendini bir tutuyorsun? Hayret ettim. Annem ingilizce öğretmeni diyorsun bide 😂 espri yaptın diycem ama ciddisin.
      Staja kabul edilmeyi de gözünde baya büyütmüşsün iş tecrübesi gibi görüyorsun ciddi ciddi. Dedim ya kedinin kendini aynada aslan olarak görmesi gibi bir sendrom yaşıyorsun. Öyle de ballandırıyorsun ki piyasayı bilmesem cahil bişey olsam gerçekten vayyy beee derdim.
      Ayakların yere bassın biraz.
      O küçümsediğin kuzeninle sorunların var galiba kıskanıyor gibisin kendinden aşağı göstermek için çabalıyorsun. Kusura bakma senden üstün durumda, etiket önemlidir hayatta. O bir mühendis. Benim sevgilimin erkek kardeşine gelince, hiç de öyle çalışkan, zeki, deha bir çocuk değil. Gayet şımarık büyümüş, hep desteklenmiş, hazıra alışmış biri. Hiç öyle ekmeğini taştan çıkaracak biri değil. Muğla da okumuştu galiba. Öyle yüksek bir etiketi yok sadece makine mühendisi ve o işe girdi.
      Benim erkek arkadaşım da jeoloji mühendisi hemde ismi duyulmamış bir devlet okulundan mezun. Sen kesin böyle birini aşağılardın asgari ücreti öpsün başına koysun derdin. O 15 bin lira maaş alıyor ve şirkette hızla yükseliyor. Çok da mütevazi biri. İşe girerken dili bile yokmuş kıytırık bir kurstan az buçuk ingilizcesi varmış tarzan gibi konuşuyormuş. Uluslararası çalışan yabancı bir şirkette işe girdi.
      İnsanlara tepeden bakıyorsun ve işletme okuyorsun. Sendeki bu hava nerden kaynaklanıyor bilemiyorum. Tek çocukmusun çok mu şımartıldın bilemiyorum. Tek bildiğim uçuyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen kimsin ve benden daha üstün hangi vasıflara sahipsin ki beni küçümsüyorsun nasıl bir ailede doğduğumu, hangi okullarda okuduğumu, sosyal çevremi nereden biliyorsun sahi? Bana diyorsun ama kendin ego zehirlenmesi yaşıyorsun. Tanımadığım biriyle anlamsız bir tartışmaya girmeyeceğim. Sadece etikete bu kadar önem veriyorsan erkek arkadaşını değiştirmeni tavsiye ederim. İyi akşamlar😊

      Yorumla
  • Sirednod
    Sirednod Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 318 cevap paylaştı.

    Yani o da haklı ünide asistanlar7-8 bin alırken hiç değilse bari 5 bin alayım diyodur haklıda...

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      7-8 bin alan asistan nerede gerçekten? İngilizce bilmeyen mühendis 5 bin alamaz.

      Yorumla
  • greysfulnıss
    greysfulnıss Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Mühendisler için piyasada belirlenen asgari maaş farklı ve 3000 in üzerinde evet , beyaz yaka ve ünvan meseleleri bunlar kendin ile kıyaslamamalısın çünkü iş hayatında genel olarak çok çalışan yerinde sayar , sistemi bilen yürür gider.

    0
    0 Yorumla
  • CoolPrivacy
    CoolPrivacy Takip Et
    Xper 3 Yaş: 40
    +1 yıl

    Zorunluluk başka birşey, tatmin olmak başka... Bence kuzeniniz haklı, belli ki, bahsedilen rakamlar ile hayal ettiği yaşam standartlarını yakalayamayacağını düşünüyor, ki bencede yakalayamaz... .)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayallere ulaşmak için çalışmak gerekir

      Yorumla
    • CoolPrivacy
      CoolPrivacy
      +1 yıl

      Bunun ki hayallere ulaşmak değilde, karnını doyurmak için çalışmak olmuş:)... Yatsın demiyoruz elbette...

      Yorumla
  • umudubeklerken23
    umudubeklerken23 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    maşallah sanda fazla iyi gibisin sende :) ve kuzenin bu dönemde iş bulmuş şükretsin

    1
    0 Yorumla
  • devilish_humanity
    devilish_humanity Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 393 cevap paylaştı.

    su an kımse ne olacagını bılmıyor beklentıler krsılanabılırde karsılnamazda ama makına muhendıslıgı yurt dısında ıyı para kazandırır Turkıyede hersey her an degısebılır

    0
    0 Yorumla
  • tiqen
    tiqen Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Şu an piyasaya göre girebilir ama ilerde daha iyi işlere girebilir tecrübesi olur

    0
    0 Yorumla
  • Melsas
    Melsas Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Tabi ki normal zamanla zam olur işine bağlı zamla 4 bine yaklaşır

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Günlük 200 tl yevmiyeyle inşaat ustası olsun daha iyi

    0
    0 Yorumla
  • Hellomth
    Hellomth Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bence normal iş tecrübesi olmadan kimse bir şey beklemesin bence
    bende yeni başladım Üni sonrası 3 ay 3 bın TL işi öğrenince 4 bın olacak

    1
    0 Yorumla
  • insanimp1
    insanimp1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Normal hem daha ne istiyorsun benim abim insaat muhendisi o 2500 alıyor sukret

    1
    0 Yorumla
  • SadeceEskiden
    SadeceEskiden Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 92%
    +1 yıl

    3000 iyi bence. Hele ki dili yetersizken.

    1
    0 Yorumla
  • Eilli
    Eilli Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Böyle bir zamanda sanırım bir işe başlayabilmesi bile normal.

    0
    0 Yorumla
  • loljade
    loljade Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Mühendislikte zmanla o ücret artacaktır makine mühendisi olarak iş bulmuş olması bile başarı

    0
    0 Yorumla
  • 34Samet1
    34Samet1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Sorunun tamamını okumadım çok uzundu şu dönemde 3.000tl maaş demek büyük para

    0
    0 Yorumla
  • kavunlunargilee
    kavunlunargilee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    yeni muhendis mezun muhendis icin iyi tecrubeyle daha cok bulur o

    0
    0 Yorumla
  • KALINVİTES
    KALINVİTES Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49
    +1 yıl

    Gayet normal hele bir işe alışsın kendini ispatlasin

    0
    0 Yorumla
  • white_nigga_
    white_nigga_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Günümüz Türkiye'sinde hemde bu korona dönemin de 3000 ₺ fazla bile vermişler..

    0
    0 Yorumla
  • Wierdo
    Wierdo Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl

    Valla sonra aç kalınca 3bin lirayı mumla arar

    2
    0 Yorumla
  • eceözmen
    eceözmen Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    hayeller parıs desene

    1
    0 Yorumla
  • Emmigelburaa
    Emmigelburaa Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 90%
    +1 yıl

    3000 tl yi beğenmiyor mu? Allah yardımcın olsun

    1
    0 Yorumla
  • esmaliturta
    esmaliturta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal 3 bin tl tecrübesine göre artıyor

    1
    0 Yorumla
  • Rayan2
    Rayan2 Takip Et
    Master Yaş: 50
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    İngilizce bilmiyormuş.Çok bile 3 bin tl

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mimar, mühendis, avukat olunca kısacası ünvan sahibi olunacak bir bölüm bitirince ingilizceye gerek duymuyorlar sanırım😊

      Yorumla
    • Rayan2
      Rayan2
      +1 yıl

      İngilizce bilmeyen mimar ve mühendis hayata 2-0 geriden başlar. Avukatlar için gerekli olmayabilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yanlış bir düşünce. İngilizce global bir dil meslek fark etmeksizin lisans mezunu birinin dil bilmesi gerekir. Bilmeyen mühendis de olsa avukat da olsa iş bulamıyor artık

      Yorumla
  • tutunamayanadam10
    tutunamayanadam10 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 85%
    +1 yıl

    Eski mezunun bile başlaması normaldir şu zamanda

    0
    0 Yorumla
  • Metalhead7
    Metalhead7 Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 50%
    +1 yıl

    sen max. 4bin alacağını nereden çıkardın?

    0
    1 Yorumla
    • pink339
      pink339
      +1 yıl

      İleri seviyede ingilizce bilenleri firmalar havada kapıyor. Bilmeden konuşuyorsunuz

      Yorumla
  • Denizzgüneşş
    Denizzgüneşş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 59%
    +1 yıl

    Hangi okulda okuyorsun.

    0
    0 Yorumla
  • hakan_ist
    hakan_ist Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 46%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 361 cevap paylaştı.

    Öpsün basina koysun. Ses etmesin:)

    0
    0 Yorumla
  • Bizden_Söylemesi
    Bizden_Söylemesi Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    İstanbul için az Antalya için normal bir skala

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (51)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Yeni mezunun 3000 TL ile işe başlaması normal midir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yeni mezun birinin maaşı ne kadar olabilir? 7 cevap verildi
Yeni mezun biri için maaş beklentisi? 6 cevap verildi
Tecrübesiz yeni üniversite mezunu elemanın maaşı ne kadar olmalı? 4 cevap verildi
Yeni mezunum 30 bin maaş çok mu düşük? 19 cevap verildi
3000 TL maaş nasıl? 49 cevap verildi
Üniversite mezunu olup asgari ücretin 2 bin lira fazlasını kazanmak? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨