Fotoğrafçılık ve kameramanlık bölümü nasıl sizce?

Bölüm hakkında bilginiz var mı?
Bir kız için uygun mudur?
2 yıllık bir bölüm o yüzden ilk sene fotoğrafçılık ile kameramanlık ayrılıyor mu yoksa ikisi bir mi?

Kazanırsam şayet sınıfta benim dışım da da bir kaç tanede olsa kız olur dimi?
Fotoğrafçılık ve kameramanlık bölümü nasıl sizce?
Cevapla