Endüstri mühendisliği mi Biyomedikal/Biyomühendislik mi?

Hangisinin iş olanakları daha çok veya hangisinde daha zevkli geçer yıllar? YTÜ düşünüyorum. Var mı okuyan? Endüstriyi ekşi sözlükte gömmüşler ama puanı yüksek bir bölüm? Biyomedikal ve biyomühendislik ise işsizlikle sonuçlanıyormuş. Her üçü hakkında görüşlerinizi merak ediyorum. Veya tavsiye edeceğiniz başka bir mühendislik varsa pls.
Endüstri mühendisliği
Biyomedikal mühendislik
Biyomühendislik
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Endüstri mühendisliği mi Biyomedikal/Biyomühendislik mi?
Cevapla