Fonksiyon çözemiyorum. Oleyim kurtuluyalım arkadaşlar ben?

Kac saattir fonksiyon calısıyorum hala ücüncü testte tıkanıyorum cozemıyorum arkadaslar oleyim ben sıkıldım bunaldım daha istekte kalmadı calısacak bu nedir ya gerizekalı mıyım diye düsünmüyor degilim surda dokuz ayım kalmıs ben daha fonksiyon cozemiyorum napcam ben napcam
Fonksiyon çözemiyorum. Oleyim kurtuluyalım arkadaşlar ben?
Cevapla