İnşaat mühendisliği okuyorum ama kasaplığa ilgim var. Kasaplığa yönelmem yanlış mı olur?

Arkadaşlar ben yıldız teknik insaat muhendisliginde okuyorum 20 yaşındayım insaat işini seviyorum mezun olunca işim de hazır fakat et e ilgi duyduğumu fark ettim. Yani öyle böyle değil hergün et kesim videolari izliyorum hiç ihtiyacım olmasa bile kasap 'tan et alıp kesmeye çalışıyorum çok seviyorum bu işi fakat 20 yaşından sonra bu işi nasıl ogrenebilirim bilmiyorum. Benim amacım çok para kazanmak değil sadece bu işi çok seviyorum ve ileride bir kasap dükkanim olsun istiyorum sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Edit:bune Allah aşkına ne çok cevap gelmiş ben her zamanki gibi 3-5 kişi yazar sanıyordum. Cidden şaşırdım bu kadar ilgi çekici bir konumu lan bu? Neyse tavsiye veren herkese teşekkür ederim okuluma devam edicem ama bu işide ne olursa olsun öğrenicem kararım bu yönde. Harbiden 40 kişi yazmış helal olsun.
İnşaat mühendisliği okuyorum ama kasaplığa ilgim var. Kasaplığa yönelmem yanlış mı olur?
Cevapla