Yazilim mühendisliği yapmalimiyim veya bilişim dalında bir meslek?

arkadaslar ben yazlım mühendisliği okumak istiyorum hatta onun icin özel bir kurs bile alıyorum fakat biraz korkuyorum cunki bunun ile ilgili çok talk show tarzinda seyler izledim ve kadinlari bu dal da çok eksik ve altta goruyorlar ben kendimden eminim ama ya kadinim diye basarimi görmezden gelirlerse ve yaptigim isleri calarlarsa vb. gibi seylerden korkuyorum acıkcasi bu durumu asiri sekilde iğrenç de buluyorum cunku gittiğim oka beni almak istememişlerdi bir kiz oldugum icin sınıftaki tek kiz bendim ve bunu bana soyleyen de benim istediğim bolumlerden birini okumuş bir kadin öğretmendi sizce hemcinsine bunu yapmasi normal mi o gunden beri aklımda soru işaretleri ama çok seviyorum ve yapmak istediğim bir meslek ama sonrasında üzülmek istemiyorum veya eksik gözükmek siz nasıl dusunurdunuz veya ne yapardiniz benim yerimde olsaydınız kadin erkek fark etmez

Yazilim mühendisliği yapmalimiyim veya bilişim dalında bir meslek?
Cevapla