Bu yıl 12.'dim yks hakkında bilgimin olmaması yaşanan pandemi dersahane ve okul yoğunluğu derken pek çalışmadım. Çalışma alışkanlığımda çok yoktu. Okuldada yalnızdım ama sonuçta bir ortam vardı. Şimdio yok ve
Sanırım mezuna kalacağım ama beni endişendiren şeyde artık okul yok ve okulsuz hayat nasıl olur hiç bilmiyorum. Bide arkadaşım pek yok yalnız kalmaktan çok korkuyorum. Bu senin yararına diyebilirsiniz ama ben yalnız kalınca psikolojik açıdan çöküyorum. Arkadaşa ayrılması gerekn süreyi iyi ayarlarım. Yani biri olsa diye
Mezuna kalacağım dediğim gibi beni neler bekliyor
Sanırım mezuna kalacağım ama beni endişendiren şeyde artık okul yok ve okulsuz hayat nasıl olur hiç bilmiyorum. Bide arkadaşım pek yok yalnız kalmaktan çok korkuyorum. Bu senin yararına diyebilirsiniz ama ben yalnız kalınca psikolojik açıdan çöküyorum. Arkadaşa ayrılması gerekn süreyi iyi ayarlarım. Yani biri olsa diye
Mezuna kalacağım dediğim gibi beni neler bekliyor

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer