Okulu bırakmak ve okumamak istiyorum artık aileme nasıl söyleyebilirim?

Yaşım 20 tıp 1.sınıftayım.Tıpı isteyerek olmasa da kendim düşünürek yazdım.Girişken ve ağzı laf yapan biri olmadığım için özel sektörde çalışamıyacağımı bildiğimden tıp yazdım.Küçüklüğümden beri okulu hiç sevmedim hep annem babam üzülmesin diye okudum çalıştım yakın arkadaşlarım hep okulun başarısız rahat çocukları oldu ama hep ailemin emekleri boşa gitmesin onların istediği gibi biri olayım diye uğraştım ama artık tükendim olmuyor kafam çalışmıyor gibi artık. Zaten korkarak ama başka bir yol da görmeyerek yazdım tıpı belki yaparım bir istek arzu gelir cesaretlenirim hallederim diye yazdım.Ama olmuyor ne doktor olmaya cesaretim ne hırsım ne yeteneğim var bırakmak istiyorum bırakıp ne yapacam bilmiyorum ama okuyup da ne yapıcam onu da bilmiyorum.Kpssye girerim devlet memuru olabilirim ya da bir yerlerde bir iş bulurum illaki diye düşünüyorum bir an önce para kazanmaya başlayıp aileme de yük olmadan yaşamak istiyorum okuyup doktor olmak daha fazla ekonomik güç sağlayabilir bana ama onun için de uğraşcak gücüm aklım kalmadı bu kafayla 10 yıl da anca biter okul zaten.Bunu aileme nasıl söylebilirim onları çok üzmeden yıpratmadan?
Okulu bırakmak ve okumamak istiyorum artık aileme nasıl söyleyebilirim?
Cevapla