Gizli Üye(30-35)+1 yılsen sen ol 2.seneye bırakmada ne yaparsan yap hani derler ya 2.senemde yaparım felan diye o olmuyor işte isteğin kadar çalış yaşamadan bilmezsin şimdibenim arkadaşım ilkinden 350 puan aldı 2. kaç aldı? 325 puan aldı biliyormusun niye böyle oldu dedim çocuk bana şunu söylede " fırat artık bıktım usandım sıkılıyorum, bıkıyorum, artık buramada kadar geldi yapamıyorum 2 sene boyunca ders ders keşke ilk senemde kazansaydım dedi bana dedi o psikoloji o bıkkınlık o sinir ile hiçbirşey yapamadım dedi ayrıca o bir bayan ben üni. bitircem E-E müh. olcam o 3.seneye kaldı haberin olsun ha dersen ben yaparım felan çalış ama o beyininde olan o mantık analitik olarak bir türlü işe yaramıyor sadece bunun için değil hayat boyunca hiçbirşey için zaman kaybetmede benim bir sözüm vardır sana söyleyim mutluluğu ihtiraslarda değil kendi yüreğinizde arayın mutluluğun kaynağı dışımızda değil içimizdedir...
210 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılmeslek lisesi değilsen yaparsın :D Anadolu lisesin ama çok zor eczacılık yaa :/ puanlarınada baktımda bence daha iyi bölümlerde var :)
Cevap sahibi+1 yılmat altyapın felan varsa hiç durma başla şimdi :)
Cevap sahibi+1 yılhadi kapat bilgisayarı :D
Cevap sahibi+1 yıl:D hayat senin karar senin :) unutma zahmetsiz rahmet olmaz :)
Cevap sahibi+1 yılrica ederim :)
önce motivasyon sonra ders eczacılık o kadar zor değil ama çok çalısmanın dışında da pek birşey gerektirmiyor sadece sistematik çalış bu bira disiplin gerektirir kendine güvenmiyorsan boşuna teşebbüs etme derim
01 Yorumla
internetten bakarsan eczacılığın çok zor ama aslında zor değil. ilk olarak
sorumluluk alabilmen
ilaçlara alarjinin olmaması
genel yeteneğin olması
kimya ve biyolojye kafanın yetmesi
düzenli tertipli olması gerekir ve ben bunları yaptım ve sonunda ecza dükyanımı açtım şimdi rahatım ama tabikide okumak zor bir iş çalışmak da zor bir iş ama bence siiz yaparsınız00 Yorumla
tıp yani zorr kuzenim eczacılık okuyor eskısehırde unıversıte sınavında adana 1.ydi :)
07 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
zamanın var bellı kı rahat birisn yazın ders çalışmaya başla okullar açlınca aynı tempoda devam etsen yaparsın bu işi yeterki sıkıştırma psikolojik baskı yaratma kendınde
03 Yorumlaüniversiteyi kazanmak değil bitirmek zor ,
26 Yorumla- +1 yıl
ayın onunda ve onyedisinde sınava gircem, ege üniv. de matematik öğrt. okuyorum, toplam 540 sayfa kitaptan sorumluyuz, yaklaşık 800 öğreci. kalırsak yaz okulundayız. Ygs Lys ler geldi şimdi aklıma, ne günlerdi bee..Toplamda 80 konu vardı hepsi birbiriyle aynıydı...
+1 yılçalışma dışında demişsinde özellikle 2 bölüm sayısal netlerin iyi olmalı
04 Yorumla- +1 yıl
bikere günde en az 6 saat drs çalışmalısın konu tekrarı ve soru çözme bu 6 saat dersane veya okuldan hariç tamamen sana özgü olucak bide verimli çalışan tabi ağzını ayırmıcan
- +1 yıl
denemelerden aldığın puan aşa yukarı nereye gidiceğini gösterir
Gizli Üye(30-35)+1 yılbaşlık kurallara uygun olmadığı için soruya girdirip hiç alakam olmadığı şeyi bana okuttugun için şikayet ettim
16 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılboş olan sensin hayaller okuldan geçmemeli
Cevap sahibi+1 yılsaygısız insanın boş olduğu çok alakasız ve yetersiz kanıt, bu yanlış tespitte senin aptal eczacı olduğunun kanıtı olabilir
Cevap sahibi+1 yılistemeyen insan yazmaz, karşında değilim, yeter bu kadar
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar