Eczacılık kazanmak çok mu zor nasıl bir yol izlemeliyim?

arkadaslar 18 yasindayim lise 3. siniftayim bir sene rotarli basladim anadolu lisesinde lise 2 yi tm okudum lise 3te sayisala gectim derslerim orta duzeyde kimya3 biyoloji4 fizik4 mat4 geo3.Cocukluk hayali olarak eczacilik istiyorum ama bunun icin neler yapmaliyim lutfen "cok calismalisi" yerine daha detayli onerilerde bulunur musunuz ve eczacilik kazanmak cok mu zor nasil bir yol izlemeliyim hepinizin fikri onemli simdiden sagolun.Lutfen fikrinizi paylasin yardimci olun!!!?
Güncellemeler
+1 yıl
sayisal gozumu korkutmuyor degil rakibim fen liseleri neticede sanki ne kadar calisirsam calisayim eczacilik olmayacak gibi geliyor ama eczacilik ben en buyuk hayalim cok istiyorum
Eczacılık kazanmak çok mu zor nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla