Lojsitik okuycam insallah yakinlariniz okuyorsa bilgi verirmisiniz biraz.
Cevabın nedir?
Cevapla
Sen lojistik okur bitirirsin İnsan Kaynakları gider işletme mezunu alırlar.Çünkü işletme mezunları belli konuda uzmanlaşamadıkları için hem kpss ye girerler hem iki dil öğrenip bankalara, şirketlere, çok para var zannedip lojistik şirketlerine de başvururlar.Bide insan kaynaklarında çlışırlar sonra insan sarrafı olurlar.Yani bu bölümü 2 sene okuyacaksan havaalanında staj yap orda çalış cesaretin varsa hostes ol.Burdaki yazılanlara ya da rehber hocanlara da güvenme randevu al git yakınındaki lojistik şirketine ya da üniversiteye.Rehbercilerde bilmiyorlar kardeşim be hayatta en kolay şey akıl vermektir unutma kendi geleceğin için biraz uğraş
05 Yorumla
Ben okuyorum şu an ve mezun olucam. Lojistik kesinlikle geleceğin mesleği ama kendini geliştirmen lazım. Bir kere 4 yıllığa tamamlıcaksın. İngilizceni geliştirmeye bakıcaksın. Ondan sonrasını hiç düşünme
017 Yorumla- +1 yıl
İngilizce olmazsa ve 2 yıllık okunmuşsa hiç mi iş bulunamaz peki hani kara lojistikte bile en kötü ihtimalle nasıl iş bulunur tavsiye verir misin lütfen
Çok yakın bir arkadaşım okuyor, önü oldukça açık bir bölüm. Işınlanma bulunmadığı sürece, bitmeyecek bir iş, iyi seçim.
05 Yorumla- +1 yıl
Nasıl staj yeri ve iş bulunuyor bilgi verür misin lütfen
+1 yılIssiz kalmazsin ama 1,5 tl den baska parada bekleme.
03 Yorumla- +1 yıl
Herhalde yani ama bu en ust alacagin maas benim gonlum biraz boldur fazla soyledim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
2Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılben okudum bitirdim şu an karnım aç geziyorum kardeş :( haberin olsun git müh felan oku ne zaman bu saçma bölümler :/
017 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılbilmiyorum o bölümü okudum hiç iç açıcı bölüm değil diye biliyorum git tıp felan oku bence :D
Cevap sahibi+1 yıllojistik 2 yıllık 4 yıllık mı istiyosun?
Cevap sahibi+1 yılneden?
Cevap sahibi+1 yılAnadolu lisesi felansan yaparsın bence :) meslek olsan neyse derimde :D
Cevap sahibi+1 yılDGS ile 4 e tamamla :)
Cevap sahibi+1 yıllise mezunu ol git evlen daha iyi o zaman :P 2 yi bitirp ne yapcan git lisans diploması al :D
Cevap sahibi+1 yılpeki bakalım :D
Cevap sahibi+1 yılsenin okumaya niyetin yok :D
+1 yılBölüm nasıl bitirdin mi iş imkanı var mı bilgilendirirsen çok sevinirim
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar