Olunur neden olunmasin adliyede stajerdim. Kadin mübaşirler vardi. Dava dosyalarini ayarliyorsun mahkemesi olanlari cagiriyorsun durusma salonu senin sorumlulugunda arsive gidecek dosyalari duzenliyorsun. Tabi ben agir cezadaydim daha agir yani. Cok daha iş var
Devlet kurumlarında çalışanlar (imam hariç) cinsiyet ayrımı yapamaz. Girdiğin sınavlardan aldığın puana göre dilediğin devlet kurumunda çalışmaya baslayabilirsin.
Olur neden olmasın. Kpss ile alım oluyor. Benim tanıdığım bir abi lise mezunu kpss ile girmiş. Ne iş yapıyosun diye sordum: duruşmalarda insanlara sesleniyorum çagırıyorum diyor. Çok ağır bir iş degilmiş.
Sen takip et. Bulduğun ilin Adliyesi zaman zaman eleman alımı için ilan veriyor. Sitesinden takip etmen gerekiyor. Bunları nereden biliyorsun diyecek olursan, bilirkişilik yapıyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Olunur neden olunmasin adliyede stajerdim. Kadin mübaşirler vardi. Dava dosyalarini ayarliyorsun mahkemesi olanlari cagiriyorsun durusma salonu senin sorumlulugunda arsive gidecek dosyalari duzenliyorsun. Tabi ben agir cezadaydim daha agir yani. Cok daha iş var
Kadım mübaşirlerde boy önemli mi boyum 1 57, 1. 60 sınırı var mı yoksa farketmez mi bilginiz varsa öğrenebilirmiyim🥰
Devlet kurumlarında çalışanlar (imam hariç) cinsiyet ayrımı yapamaz. Girdiğin sınavlardan aldığın puana göre dilediğin devlet kurumunda çalışmaya baslayabilirsin.
Kız sen 1,55 boyunda değil misin? Orada da boy engeli vardır mutlaka :) benim mübaşir arkadaşım var sorayım bakayım O'na :)
sor bir de kaçla kapatıyor onu sor
Kadın mübaşirlerde boyun bir önemi var mı 1 57 boyum sorun olır mu biliyormuusnuz🥰
Olur neden olmasın. Kpss ile alım oluyor. Benim tanıdığım bir abi lise mezunu kpss ile girmiş. Ne iş yapıyosun diye sordum: duruşmalarda insanlara sesleniyorum çagırıyorum diyor. Çok ağır bir iş degilmiş.
adliyedeki en rahat insan :D ben hiç görmedim ama olabilir diye biliyorum
Olabilir. Yazı işlerinde yani Kalem de de çalışabilir.
onların mesleğine ne deniyo
Adliye katibi deniliyor. Hakimler keşfe gidince yanlarında gidiyor. Tutanakları yazıyor.
o da çok uğraştırıcı
Sen takip et. Bulduğun ilin Adliyesi zaman zaman eleman alımı için ilan veriyor. Sitesinden takip etmen gerekiyor. Bunları nereden biliyorsun diyecek olursan, bilirkişilik yapıyorum.
Kpss ye gireceksiniz 70 üstü puan ister 78 üzeri puan atanmanızı sağlar
kadınlardan olmaz erkekler dururken kadınlar anca evde olmalı
olabilir neden olmasında senin gibi biri olmaz bence
Hic görmedim bilmyom eskiden vardr şimdi varsa nadirdir
Olur niye olmasın.
Hani tonu olduğub farketmez o kadar hoşsun ki
bence olabilirler
Olabilir.
Olabilir