+1 yılSınavdan aldığın az puanla hemşirelik falan tutmuyor mu? Şimdilik bir iş istiyorsan eğer garson olarak işe başlayıp aşçı çırağı diye devam edip aşçı olabilirsin. Turistlik yerlerde aşçılara güzel maaş veriyorlar, ama bence bir yandan da oku.
05 Yorumla
Soran+1 yılYok barajı az bir puanla kaçırdım. İsmek kursları var pasta yapımı o nasıl olur acaba
- +1 yıl
Gayet güzel oluyor. Kısa zamanda sertifikanı alıp işlere başvuru yapabilirsin. Ama pastacılık değilde yemek daha iyi. Pastalar kafelere/otellere genelde hazır geliyor.
Soran+1 yılYok öğrensem tabi iyice öğrensem ufak bir pastane açarım yanında kurabiye falan
- +1 yıl
Tabiki paran varsa açarsın, ama yoksa önce çok kazanmanın yolunu bulmalısın. Örneğin garson olarak değilde aşçı olarak kazanmanın.
Soran+1 yılAnladım teşekkürler
En İyi Cevaplar
Kendini tanıman ilerde ne şartlarda yaşamak istediğini bilmen lazim ama gerçekçi olarak.. Hic aklında bir meslek yok mu onun civarında birşeyler yapamaz misin, yorumlarda arkadaşların belirttiği kurslar gercekten yararli olabiliyor Bu arada geçmiş olsun Aynı zamanda aciktan okuyabilirsin bunu da diyim
01 Yorumla
Soran+1 yılBen oto galeri işi istiyordum ama o iş için en az 400 bin lazım oda hayal. Bu arada sağol. Profildeki senmisin
Bak ben de senin gibiyim. %40 engelli raporum var. Senin kalp rahatsızlığına engelli oranı veriyorlar mı? Heyete felan girdin mi? Eğer rapor alıyorsan EKPSS'ye gir. Engelliler için bu sınav. Soruları çok kolay diyorlar. Engelli bir memur olabilirsin.
011 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum heyete girmem lazım uğraşmadım. Sende ne hastalığı var ve rapor bir işe yarıyor mu
- +1 yıl
Ben sınava eylülde gireceğim. Bipolar bozukluk ve psikoz var bende. İstersen bir heyete girmeyi dene. Mutlaka bir engel oranı verirler. %40 alırsan EKPSS'ye girmeye de hak kazanırsın. Raporun olunca faturaların, vergilerin indirimli, sağlık sigortan ücretsiz oluyor. Birçok haktan yararlanıyorsun. Cep telefonum yoktu, hattımda dakika olmuyordu hiç. İndirimli cep telefonu aldım, faturam ise %25 indirimli engelliyim diye. Engelli kartın olursa futbol maçlarına da bedava gidiyorsun.
Soran+1 yılİyimiş yani. Cep telefonu nasıl indirimli aldın. Nereden ve hangi modeli veriyorlar. Çok indirim geliyor mu
Soran+1 yılAnladım kardeşim sağol. Sen heyete başvurdun kaç gün içinde aldın raporu yani sürekli hastaneye çağırıyorlar mı. Ben askerden muaf raporluyum mesela
Soran+1 yılİyimiş o zaman sağol kardeşim. Bu araba alabilir miyiz %40 rapor olsa ötvsiz
Soran+1 yılHaklısın. Sağol kardeşim
Soran+1 yılİyi geceler seninde yolun açık olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılMilli eğitimin açtığı meslek kurslarına katılıp sertifika alabilirsin genelde çoğu iş garantili eğitimler oluyor. Artık mesleklerde işe alırken sertifikalı eğitim almış kişilerden seçiyorlar. Geniş bilgi ve açıklamaları aşağıdaki sitesinden edinebilirsin.
https://meslegimhayatim.meb.gov.tr/egitim/mesleki-kurslar32 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim, vasıfsız çok kötü işler bulursun ama sertifikalı bir meslek sahibi olursan iş bulma olanağın daha geniş ve iyi işler olur.
+1 yılBilgisayar kursları falan ile belki bir iş bulabilirsiniz veya muhasebe kursuna falan gidip. Yani bir sürü şey var aslında, insanlar bir konuda zor duruma düşünce beyinleri onlara çözüm bulur, sizinde beyniniz çözüm yolu buluyordur ya da gerçekten zor durumda değilsinizdir. Mucit olanlarda aynı bu şekilde oldu. Zoru görmek bizi kolaya yaklaştıracak çözümler üretir.
24 Yorumla
Soran+1 yılİsmekde olan bilgisayar kurslarındanmı bahsediyorsun
- +1 yıl
Evet, muhasebe kursuda olabilir, muhasebe alanında iş açığı her zaman var diye biliyorum
Soran+1 yılAnladım teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim
Şayet bir mesleğin yoksa güvenlik kursuna git daha sonra başka iş yapmak istersen hem zamanın hem paran olur
24 Yorumla
Soran+1 yılAbi askerden muafım olamam
Soran+1 yılGitmiycem abi raporluyim
+1 yılMinnoş şimdilik biraz eziyet çekeceksin ama garsonluk falan yap
11 Yorumla
Soran+1 yılGüzellik biraz sakar biriyim becerebilir miyim bilemedim
+1 yılEsnaf olabilirsin. Aileden de destek gelirse sende çalışır biriktirirsin biraz
24 Yorumla
Soran+1 yılNe mesela işyeri açmak kolay değil
- +1 yıl
Gıda sektöru. İslek bir yerde bakka tarzı kuruyemişci
Veya donerci yemekçi ama önce azıcık tecrübe lazim. 100 bin liran olsa açarsın
Soran+1 yılAma aileminde borcu var
- +1 yıl
Olsun bir yolu bulunur
+1 yılBen lise mezunu bile değilim takma kafana salla ya. Girişken ol nice adamlar var orta okulu okumamış çok iyi seviyedeler. Herşey okumak değil gardaşım ama bı ise yonel photoshop öğren tasarım yapmayı öğren
237 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim benim sıkintım ne yapıcam bir fikrim yok. Hedef yok yani anladığım bir işde yok
- +1 yıl
Neyle uğraşıyorsun var mı uğraştığın birşey
Soran+1 yılHiçbişe yok
- +1 yıl
O zaman gir bı ayakkabıcı ya işi öğren malı nereden alıyorlar ne kadara alıyorlar ne kadar kar ediyorlar işin içinde ol öğrendikten sonra ufak sermaye ile başlarsın dükkanı iyi yere açarsan iyi para kazanırsın ama önce işin inceliklerini öğren
Soran+1 yılHaklısın şu hastalık bitsinde bakıcam. Bende antalya veya muğlada otele giriyim diyordum bu nasıl
- +1 yıl
Bende Antalya da oturuyorum otellerde çok çalıştım komi olarak minibar ci olarak
Soran+1 yılNasıl iş olarak yapılır mı
- +1 yıl
Gardaşım otellerde az eleman çok iş mantığı var yıpratıyor insanı biraz ama issiz kalmaktan iyidir işsiz kalıp yipranacagina çalışip yipranmak daha mantıklı
- +1 yıl
Yemekleri güzel genelde otellerin lojmanları bazılarının iyi bazılarının iyi değil servis leri herşeyi var
Soran+1 yılEvet boş kalmaktan iyidir. Orda dil öğrenebilir miyiz zamanla mesela rusça almanca gibi turist memleketi yani
- +1 yıl
Öğrenebilirsin bunun için isteğin olması lazım hatta ben senin yerinde olsam 2 3 dil öğrenirim belboy luga girerim misafirlerle odalarına kadar gidiyon odayı tanıtıyon yüklü bahşiş veriyorlar arkadaşlarımdan 20 dolar 30 dolar ve üstü bahşiş alanlar vardı 50 Euro felan maaşı önemsemiyor onlar maaşın 2 katı bahşiş alıyorlar en son çalıştığım otelin belboy unun biri yeni kasa golf e biniyor digeride wv Jetta ya yeni kasa gerisini sen düşün
Soran+1 yılAnladım iyimiş valla. Turist kızlar nasıl oluyor hiç tanıştın mı ve rahat oluyormuş onlar selam verip konuşursan sohbet ederler diyorlar doğrumu. Rus ve ukraynalılar mesela
- +1 yıl
Değişiyor kızına göre bazıları var taş gibi gıkını çıkar ağzına sicarlar adamın bazıları cana yakın çok güzeller bu bir gerçek
Soran+1 yılBende merak ediyorum oralı bir kızla tanışmak istiyorum. Sen antalyada yasiyorsan zaten orda sürekli yasayan binlerce rus var kolayca tanısırsın. Aslen antalyalı mısın
- +1 yıl
Sivas lıyım gardaşım 25 yıldır Antalya dayım burda büyüdüm
Soran+1 yılNe güzel bende hep Antalyada yaşama hayalim var. Kardeşim rus gelin çok var diyorlar sizin orda nasıl iyi eş olur mu onlardan. Evlenip şort veya miniyle gezse sıkintı
- +1 yıl
Sen nerde yaşıyorsun şu an
Soran+1 yılBen İstanbul
- +1 yıl
Ora Antalya danda beter çok kalabalık ama iş sıkıntısı yok bura kadar
Soran+1 yılBurda rus ukraynalı yaşayan pek yok olsada evlidir. Paralı olman lazım yoksa zor
- +1 yıl
O insanı na göre değişir boşver karı kızi önce işini ayarla naptın reis sen 😂
Soran+1 yılYok kanka dertlendim 😀
- +1 yıl
Sıkıntı hayat anasını satayım kim dertli değil ki
Soran+1 yılÖyle valla benden küçükler üniversite bitirdi iş buldu benim işim yok. Adamlar evleniyor sevgilim bile yok
- +1 yıl
Bende senin gibiydim artık takmıyorum takma kafana takarsan mutlu olmazsın hiçbir zaman
Soran+1 yılHaklısın. Sen ne iş yapıyorsun
- +1 yıl
şu an çalışmıyorum virüsten dolayı iş bakıyordum tam petrol de çalışıyordum turizm i bırakıp oraya girdim ordanda ayrıldım 1.5 yıl çalışıp
Soran+1 yılHayırlısı olsun
- +1 yıl
Aynen öyle takma kafana herşeyi
Soran+1 yılEvet kanka öyle valla
Soran+1 yılMerhaka kardeşim
- +1 yıl
İyi günler kardeşim
Soran+1 yılNasılsın
- +1 yıl
İyi şükür sen nasılsın
Soran+1 yılBende normal. Müsaitsen takip atıyım
- +1 yıl
At gardaşım
Soran+1 yılAttım
Gizli Üye(25-29)+1 yıl1 sene lokantaya gir komi garson falan çalış para biriktir gereksiz harcama yapma birikimin ile güzel bir yerde aşçılık egitimi al meslegin olsun
biran önce aşçı pastacı falan bir meslek edin yaşlanınca pişman olursun20 Yorumla
+1 yılBro yazın yediğiniz hurmalar misali. Arkadaşlarınız okul sonrası işte çalışırken eve gelir gelmez dershaneye oraya buraya koşup gelecek inşa ederken bir sınıf insan da var ki bunlar ot saman misali...
03 Yorumla
Soran+1 yılNe yapabilirim iş olarak bu saatten sonra
- +1 yıl
Parayı ikinci planda tutup rövanşta olan bir meslek seçmelisin dostum
Soran+1 yılNe mesela
+1 yılİŞKUR kursları var, gidip baş vur ve sonra gelip bana teşekkür et 💜
23 Yorumla
Soran+1 yılNasıl meslekler oluyor ❤
- +1 yıl
2 yıllık üniversite mezunu bir tanıdığımız hiç bir iş bulamıyordu... İŞKUR kursları varmış oradan muhasebe eğitimi aldı. Tabi bu süre boyunca eğitim aldığı yerden maaş da aldı.6 aylık bir eğitimdi ve bitti. İŞKUR’un yönlendirmesiyle bir şirketin muhasebe bölümüne girdi ve çalışıyor hala.
Soran+1 yılAnladım şu hastalık bitsinde bakıcam
snayıye gitcen tamırcıye acı zulum iş öğrene kadar 3 sne çalış snra iyi maaişlı byer bulkursn
20 Yorumla
+1 yılZamanında düşünüp okul okuyacaktın buradakiler napsın
01 Yorumla
Soran+1 yılKazanamadım kedicik napalım intihae mı ediyim belki fikir veren olur
Özel sektörde asgari ücretle çalışabilirsin örnek Domino's olabilir iyi motor kullanabiliyorsan dış serviste çalışırsın satış müdürlüğüne yükselen bir tanıdığım var sadece sabır ve çalışma gerekli
10 Yorumla
+1 yıl40-50.000 bul en azından 30.000 korona bitsin bana ulaş ayda7-8000 kazan
00 YorumlaAciktan Üniversitesi okuyup meslek edinebilirsin veya Üniversitesi mezunu olup kpss ye girip iyi ise girebilirsin
01 Yorumla
Soran+1 yılAbi şu an napabilirim uni sınavına anca seneye girerim
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılKasiyerlik yapabilirsin bence.
10 Yorumla
+1 yılMarket ya da mağazada calıs yükselme sansın var
01 Yorumla
Soran+1 yılMarkette çalıştım iş değil, mağazalara basvurdum ama almadılar
+1 yılPolis ol ya da msüye falan gir asker ol
05 Yorumla
Soran+1 yılKalp hastasıyım askerden muaf oldum olamam
- +1 yıl
O zaman lise mezunları da girebiliyo kpssye. Çalış kazan memur ol
Soran+1 yılNe memuru mesela
- +1 yıl
Zabıt katibi falan olabiliyolar ya da itfaiyeci falan daha bircok sey var da tam bilmiyorum arastır. İsin olmazsa alanda olmaz bil bunları
Soran+1 yılTeşekkürler
Allah yardımcın olsun kardeşim işin çok zor
01 Yorumla
Soran+1 yılSağol kardeşim, evet tıkandım kaldım evde
Gizli Üye(25-29)+1 yılYazılıma başlayabilirsin
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAma biraz geç olmuş sanki...
Soran+1 yılNasıl yapabilirim
Markette çalış
12 Yorumla
Soran+1 yılEski işim o asgari ücret verip her işi yaptıriyorlar
+1 yılE ne okudun
11 Yorumla
Soran+1 yılLise mezunuyum üniversite sınavına 2 defa girdim az puan aldım
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende aynı durumdayim yalnız değil misim☹️
11 Yorumla
Soran+1 yılNolcak böyle millet evleniyor işi var bende geriden onları izliyorum
+1 yılTemizlikçi
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMarketlerde çalışabilirsin.
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer