Sizce bir kızın okuyabileceği en güzel bölüm nedir?

İstanbul'da okumak istiyorum bazı nedenlerden dolayı tıp olmıcak bu yüzden tıptan vazgeçmek zorundayım hemşirelik ya da mimarlık var aklımda. Okuduğunuz bildiğiniz şu bölümü de araştırabilirsin dediğiniz bir bölüm var mı?
Sizce bir kızın okuyabileceği en güzel bölüm nedir?
Cevapla