
Yarın iş görüşmesi var bu kızın. Benimle görüşme yapan insan kaynakları müdürünün aklını başından almak istiyorum cevaplarımla. Ne yapmalıyım, bu klişe soruya nasıl cevap verilir?

Is gorusmelerindeki en absürt sorulardan biridir. Kesin bir cevabi yok. firmayi arastirarak gitmelisin gorusmeye. Firmayi ciddi ve vizyon sahibi gordugunu , birbirinize cok sey kazandirabileceginiz ana fikriyle bir iki sey soyle yeter.. fazla yağlamadan. Boyle sorulari IK uzmani zibidiler sorar genelde. havalarindan gecilmez. Ne duzgun insanlari ise almayip odunlari aldiklarina sahit olmusumdur . Vatandasin keyfine kalmis biraz. Gozu tutarsa alir ise. Veya en azindan olumlu gorus yazar. Kem kum etmeden rahat ve net ol. budur onemli olan. 5 yil sonra kendini nerede goruyorsun dediginde de , kıl kapip sizin yerinizde deme de benim gibi.. hic unutmam bana bunu kipada kici kirik kuru bakliyat sefligi icin sorup ise almamislardi. Ben ne yaptim? Gittim Danone Hayat firmasina yonetici olarak girdim ve ayni zibidiye aylarca mal verdim.. Takim elbiseler falan gordu beni g. t oldu srfsz.. kahve ikram etti bol bol. IK uzmanlari zibididir asla unutma. Rahat ol , kasma.. o zibidilerin onunde egilip bukulme hic. Degmez.
Firmayı derinlemesine araştırdın mı? Finansal başarıları aldığı ödüller çalışanları için yaptıkları vb şeyler önemli bu konuda.
Sana o firmada çalışacak olmanın ne hissettiğini anlat. O firma için neler yapabileceğini firmanın başarılı olması için üreteceğin projeler. Çalışma azmini. Ne kadar hevesli olduğunu. Başarı için elinden gelenin en iyisini yapmaya hazır olduğunu hissettirmelisin.
Diksiyon önemli bu konuda şık giyinmelisin. Abartılı makyaj yapma. Sakız çiğneme el terlemesine karşı önlem al. Göz temasını iyi kur.
Bu tür iş mülakatalrın amacı, sizin özgöveninizi ölçmek olabilir. Kendinizi acındırma gibi bir durumdan kaçının ve öz güvenli olun. "Duydumki sizin benim gibi bir elemana ihtiyacınız varmış, bu yüzden burdayım" gibi özgüvenli ve pozitif bir enerji ile v cevaplamaya çalışın. Çünkü bu yğntemi ben denedim ve işe yaradı.
Cevap
12Cevap
Bu soruyu sorarak zaten en baştan kaybediyorsun. Birilerinin aklını başında almak veya etkilemek istediğin zaman daha çok gömülürsün. İnsanın en çekici hali en doğal ve dürüst halidir. Asla yapmacık bir konuşma veya hareket göstermediğin tamamen kendi samimiyetin olduğun anda güven verir ve tatlı olursun. Aklını da alırsın ya da almazsın çok da önemli değil
1. Karşındaki senden daha prof. bunu unutma
2. Sadece kendin ol
3. Samimi ve içten ol
4. Hedeflerinden bahset
Çünkü eleman açığınızı kapatmak istiyorum. Bugün iyiliğim üzerimde sevap point kasıyorum de ehudjksjf
Bu soruyla anca dalga geçilir bence 😂
Diğer kurumla aranızda yazı tura attım siz çıktınız diye espirili bir yanıt ver gitsin.
Cevap : çünkü bu iş için biçilmiş kaftan benim yapabileceğime kendime güvenim tam kolay kavrar bu işi daha iyi nasıl yaparımı düşünür işi kolaylaştırmak için çabalarım
İş alımı yaptıgınız için size başvurdum , şansımı denemek istedim bakayım bunlarla ben çalışabilcemmi diye
Kendi sermayem olsa heralde eşek değilim size para kazandırayım , ekmeğimin peşindeyim derdim 😄
Sizi seçtim pikaçuuuu de. 😄😄Bi keresinde bu sorudan o kadar bıkıp çünkü bna ihtiyacınız var demiştim. Ertesi gün işe alındım. Olmaz gözüyle bakıyodum. 3 ay sonra kapandılar ama olsun 😄
Çünkü ben bunu ve bundan fazlasını hak ediyorum
Dedim ertesi gün geri aradılar 😂
+ NEDEN BİZİMLE ÇALIŞMAK İSTİYORSUN?- NEFRET ETTİĞİM BİR İŞTE ÇALIŞIP İHTİYACIM OLMAYAN ŞEYLERİ ALMAK İÇİN. DİBE VURMAK İÇİN. ÖZGÜR OLMAK İÇİN.(ARKA PLANDA WHERE IS MY MIND ÇALAR)
şirketiniz de kendimi daha çok geliştireceğime inanıyorum de.
İşsizim a. k param olsa çalışmam de 😂
Bıktım şöyle sorulardan. Para lazım diyesim var.
Özel sektörden mi iş görüşmen var?
Sizinle çalışmak istediğimi kim söyledi 😂😂
Paraya ihtiyacım kardeş
Cnku kalitelisinizzzz
Ise ihtiyacim var de kisa ve net
İşsizim ag
Para için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?