Ailem "ne zaman iş bulacaksın" baskısı yapıyor. Ne yapacağım?

Bunaldım artık. 1 yıldır işsizim ve ailemle artık aynı masaya oturmak istemiyorum. Ailem "iş" konusu açtığında çekip gitmek istiyorum ama, hangi parayla değil mi? Bu baskı herkese mi yapılıyor bilmiyorum. Hayır ben çalışmak istemiyor da değilim, vermediğim ilan, başvurmadığım yer kalmadı. Ama bilgisayar mühendisinin bir önemi yok ki nerede iş bulsun. O kadar odtülü işsiz var. Keşke mimarlık yazsaydım mezun olur olmaz işim garantiydi. Oysa çok güzel yerlerde yapmıştım stajımı.

yeniden başka bir bölüm okumayı bile göze aldım. Yetenek sınavı ile grafik tasarıma girmek için uğraşıyorum. Ya da alan dışı diplomamı kabul eden bir devlet üniversitesine görsel iletişim tasarımı bölümü için yüksek lisans başvurusu yaparım. Grafik alanında da iş bulamıyorum ilgim olsa da, diploma istiyorlar. Benim işe yaramaz bilgisayar diplomamı kabul eden yok.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Ailem "ne zaman iş bulacaksın" baskısı yapıyor. Ne yapacağım?
Cevapla