AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
O gözle Bakmam.. o tipler karısını eve kapatan eski ve geri kafalı ayrıca erkek çocuk doğurmayınca kızan tiplerdir..
Senin ondan başarılı olmanı yedirememiş. İletişimi kes o cahilden
sorulara baksana gız :/ dsfsdfsd
Bakıyorum dur sjsj
allah razı olsun sdfsdfsd
Senden de djdj
Dinde dahi kadının yeri ev işi değildir deniliyor bunlar hangi dine inanıyor anlamış değilim
Sen ona erkek mi diyorsun. Biz kütük diyoruz. Sözde de dini bütündür bir de kendince. Cahil herif kuran bile "OKU" diye başlıyor.
Manavdan karpuz mu alıyorsun ya, ruh eşini arıyorsun, her önüne gelenle evlenme, biraz seçici ol.
zaten sadece bir kez görüştüm ve düşüncelerini öğrenince bıraktım görüşmeyi
Tamam da yanlış yolda arıyorsun ruh eşini ya, öyle görücü falan olmaz. Sırf evlenmek için evleniyorsan eğer bir sözüm yok ama sonuçlarına hazırla kendini.
sırf evlenmiş olmak için evlenmem zaten. bir tanıdığım bahsetti onun vesilesiyle görüştüm 1 kez. sanırım daha da görüşmem kimseyle.
Tanıdığın tavsiye ettiği hıyara bak ya, bence o tanıdıktan bir cacık olmaz.
En güzel kız evinde temiz kalmış kızdır! Evlilikte denge çok önemlidir. Erkekten daha okumuş kız, erkeğin dengi sayılmaz. Yanlış anlama okumuş kız kibirli kendini beğenmiş oluyor!
Psikolji mezunusun ve sorun bu? Adam haklı olabilir Ewde otur , yeni gelin sunumları falan yap..
Malesef hayatta o tip insanlar da var. Kaale almayın görüşmeyi kesin derim.
Okumuş kadın istemem diyebilecek erkekleri nerden buluyorsunuz, madem her şey iyi hoşsa salla gitsin yaptık bir hata affet, götür beni buralardan de :D
Yakının vasıtasıyla evlenme niyetiyle görüştünüz demek? O da iyiymiş...
Salla ya geri kafalı adamlar ne uğraşıyorsun sıktırolsun gitsin.
Kötü gözle bakmıyordur.
Evlenmek İstediği kızın okumamış olmasını istiyodur.
Tercih meselesi
Onlar insanlıktan nasibini almamış bir hayvan seni canı gönülden kutluyorum
Nerden buluyorsunuz böyle beyni yosun tutmuş hırtları
Ya çok saçma hala öyle insanlar var mı gerçekten? Yani bence geri kafalılıktan başka bir şey değil.
Herkesin kafasında ki eş tanımı farklı oluyor türlü türlü şeyler istiyor ama haklı ama haksız ta ki uygun kişi çıkana dek.
Sonra totosu kalkıyor
Bir evde çift başlı yönetim olursa huzur olmaz
Kainatı bile Allah tek başına yönetiyor
Boş yorum
Kime göre?
Ne demek totosu kalkıyor ya evde oturup çocuk mu baksın günlere mi katıldın çalışıp eve katkı sağlasın eve para girsin cahil olmasın fena mı
Her yerde yönetim 1 kişinin elindedir dikkat et
Yönetimin yardımcıları vardır
Ve yardımcılar baş kaldıramaz
Ev kuralıda aynıdır baş kaldırırsa huzursuzluk olur
2. Kez boş yaptın tamam sen öyle kız bul
Komik çocuk
Teveccüğünüz efendim
Seninle evlenirdimde ama beni yorarsın seni kandıramam yalan söyleyemem üstüme gelirsin psikolojik işkence yaparsın bu yüzden istenmiyorsun emin ol
böyle yobaz biriyle evlenmeyi düşünmüyorsun umarım. birde psikoloji mezunusun
hayır ilk görüşmeden sonra direkt bitirdim.
senin hiç ünide bir erkek ile yakınlaşman oldu mu cinsel manada? buna istinaden mi sordu bütün bunları?
ne cinsel anlamda ne de flört manasında kimseyle en ufak yakınlaşmam olmadı. tabi bunu burda kimseye ispatlayamam alttaki yorumları da okumuşsunuzdur her kızı aynı kefeye koyuyorlar malesef.
görüştüğüm kişi üniversite okumamış ve okuyanları da kötü kız gibi görmüş bu zamana kadar. bu yüzden okumuş olmamı sorun etti.
evet okudum. ben ne kadar sanala güvenmesem de dediklerine inanıyorum. her türlü karakterden insan var. sen kafana daha uygun birini bul. hem cinsellik yaşayacak birine üni tek ortam değil , yapacaksa zaten her türlü yapar yapmıştır da. yalnız sen de dindar birini arıyorsun herhalde.
aşırı dindar olmasını istemiyorum. ibadetlerine dikkat etsin saygılı olsun tamam. sırf okudu diye kadını aşağı görmesin böyleleri gibi
peki ateist, agnostik, deist veya gayrimüslim birine bakış acın nasıl? sevgi saygı cinsellik her şey dozunda ve ikinizin istediği şekilde ilerliyor ilişki. evliliğe doğru giden bir ilişki anlayacağın.
kendim içinse eğer, müslüman olmasını isterim.
ama başka insanların inançlarına-cinsel hayatlarına veya yönelimlerine yorum yapmam.
ister ateist olsun ister başka bir şey, o kişi sevdiğiyle mutluysa bize bir şey demek düşmez
anladım. ben senin için sordum demekki yakın bakmıyorsun :) bu arada sigmund freud'u biliyorsundur. hiç onun tanrı hakkındaki sözlerini okuyup veya dinledin mi?
Ilerde eziyet edebilsinler diye böyle tipler güçlü kadınları istemiyor çünkü hastalığa uğradığı ezildigi zaman gidebilecegini biliyor
Konuştuğun kişinin karakteri iyi oturmamış ve herkesi kendi gibi karektersiz sandığı için okumamış istiyor kandırması kolay olur
Ne kadar güzel. Böyle birisi ile evlenmeyi isterdim sanirim
Evinde oturup ona muhtaç olmasını isterler çünkü eşlerinin
Gerizekali o tip erkekler, ya sizde bir erkek bir halt yedise hepsi aynı diye düşünmeyin.
Valla ben okumus kiz istiyorum mimar doktor avukat hakim vs vs (;
aldatılması kolay lun dye cahl kalsı dıye solemıstr
Çevrendeki tiplere göre değişir. İnancına göre senin de çalışmaman lazım.
İnsanın beyni kapalı olmasın. Ayrıca kariyerine odaklan. S. et evliliği. İllaki çıkar birisi karşına
Öyle bir şey düşüneceklerini sanmıyorum, düşünen de esinlenmek istemediği içindir
Ya sende psikoloji okumuşsun, evlenmek için görücü usulü mü tercih ediyorsun. Dengin birini bulsana.
O okumamış demek ki seni karalamaya çalışmıs. Yol ver
Ters bir zihniyet şimdikiler böyle değil aslında aksine okumamışı almıyorlar
Saçmalık yaa bir kız namus ve şerefiyle okuyup bir yere gelebildiyse ne mutlu işte milletimizin çoğu gerçekten çok geri kafalı
Bu karsındakı kısının zıhnıyetı ve kulturuyle alakalı yuzlerce kısıden bırının dusuncesı takılma bence
Kötü gözle bakan kötü bir insansındır yani yakının vasıtasıyla zaten evlenmeyi planlıyorsan görücü usulü evlilik olur bu yüzden kısıtlamalar olur hep
Okumuş okumamışa bakmam ama mütevazi saygılı olması şart. Tabi birde kafamız uyuşacak. Sonrasında zaten birlikte şımarabiliriz.
Cahil ce hem oyle dusunen bir insanla bir omur boyu cekilmez hele hele kim bilir neleri ters karsilar orali bile olma pisman olursun
Çok müşteri geçirmiş diye düşünüp korkar ve buna devam etmek için özgürlük medeniyet nutukları atar yer çocugun kafasını
Seni istediğim gibi elimde oynatıp hizmetçi gibi kullanamam demiş işte aklı sıra. Böylelerinden uzak durun, evlenmek için evlenmeyin.
Gözü açılmış birinin niye istesin ki muhtaç köle birileri olması hoşlarına gidiyor
Vala benim gördüğüm erkekler genelde okumuş çalışan kız istiyo 😂
Aynen buda ayrı sıkıntı ve takinti
Alakasiz o adam cahilmis ben egitimli ve zeki bir es isterim.
Dar görüşlüdür de ondan O adamdan sana hayır gelmez canım benden söylemesi
Kim diyor okumuş kız istemez neresi orası kimsenin bilmediği bir şehrin koyu mu :)
Sen ona her anlamda fazla gelirsin senin altında ezilir
Erkekler diye genelleme yapma her erkek bir değildir.
Ne saçma bir dusunce keşke benim okuyan sevgilim olsaydı kanka
Bende üniversite okumuş çalışan istşyorum çıkmıyır karşıma 😔
Görücü usulunden ne bekliyon knk :)) çok relax insanı haklara önem veren biri mi bekliyon
Boş bir adammış. Boşver onu. Kariyerine odaklan sen
Onlara sözünü geçirmez de ondan okumuş insan demek sorgulama yapan demek herkes için olmasada
Tam tersi aslında, cahilin biriyle evlen anlayışsız düşüncesiz, ne konuştuğunu bilmez hayatını miksin
Adam halt işlemiş manyakmi okumak niye syip olsin ksdini kòle yspip evde cocuk makinasi olarak görùyorlar
Evde otursun yemeğimi yapsın her türkü ihtiyacımı karşılasın sesinide çıkarmasın istedikleri için. Geri kafalılık
Yoo bence artık erkekler eşleride çalışın istiyorum bş kaç tane geri kafalı var oda sana denk gelmiş
Cahillik ne diyeyim kadının okuması haram kadına erkek doktorun bakması haram ne garip
bu tür insanlar için kütfen harf dahi yazmayın onlar cehalet çağında kalsın adları dahi duyulmasın
Kimsin? Eklemek isterim seni kardeşim. Ben tesettürlüyüm. Buna benzer olaylar yaşıyorum.
Bazı erkekler salak sen de salak bir adama denk gelmişsin
Çünkü üniversite de bir çok kız kızlığını kaybediyor