AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
Cahillik boyle boyle birşey olsa gerek okuyup meslek edinmiş birisin senin gibi namazli duali düzgün birisiyle görüşmeye gelmiş üstünede yadirgamasi pes yani 🤔🤔 ben olsam sayet bununla gurur duyar eşim okumuş bilgili bir birey diyede övünürdum ☺️
B*k yesin. Kalksın önce kendi beynini geliştirsin. Öyle cahillerden uzak dur ne güzel üniversite mezunu akıllı bir bireysin. Kendin gibi aklı selim insanlarla arkadaşlık et.
Arkana bile bakmadan kaç tatlım o tanıştığın erkek falan değil, sen bence kendine göre bile tanış ve hatta seni tanıştıran kişiye sitemlerini işet sana uygun olmayan birini neden sana layık görüp tanıştırıyor
Bekareti olmayan kızlar evde kalmaya mahkum
Saçmaladığının farkındamısın sen
Temenni
Kötü gözle değil töre gözüyle bakmış. Evlen , baskısı daha artsın , peşinden yasaklar , olmadı kıskançlıklar , othello sendromu ile hergün duyduğumuz ve alıştığımız ama nasıl kafa ile yapıldığını da çözemediğimiz " kadına " siddete gelsin sıra...
Okumamış kızları kullanması kolay oluyor evde köle gibi kullanır çünkü istediğini yaptırır. Ama okumuş kızdan korkarlar. Bu yüzden.
okuyan insan gözünü açar çünkü. erkekler devamlı kendinden aşağı olan kızları ister. istedigi gibi kontrol edebilmek icin. maddiyat konusuna hic girmiyorum bile.
Ne guzel bolum okumussun bunun cevabini senin bizden iyi biliyor olman ve uzerinde durmaman gerek bence
Eeee istemez tabii kendi gibi canım, sığ düşünceli kendisine muhtaç birini istiyor ondan sen allahın sevdiği kulusun da iyi ki olmamış...
Namuslu istiyoruz
@Metafor68 okul okuyunca namuslu olunmuyor mu? Aaa pardon size muhtaç olunmuyor o da sizin zorunuza gidiyor alışıcaksınız böyle kadınlara...
Kardesim benim derdim kadının meslek sahibi olması para kazanması değil özel şeyleri eşine saklaması üniversite de neler duyuyorum kaygım bundan
@Metafor68 her okuyan aynı şeyleri yapmıyor ama?
E nerede keko yobaz erkekler varsa onları seçer aşk yaşarsanız o türlüler sizin eğitimli olmanızı istemez lütfen doğru erkekleri seçin
Bu kafadaki yobazlar eşlerini hastaneye götürdüklerinde “kadın doktor” istemelerini biliyorlar ama!
Kaldı mı hala yahu bunlardan. 🧐
Bu tiplerden zinhar sakınmalı..
ne alaka? işte o şekil düşünen sığ Beyinliler değer görüyorda, benim gibi efendi, bir Kadına kendinden daha çok değer veren erkeğin kıymeti bilinmez. Ama bunlara o fırsatı sunmuyorum bile ben? Hıç biriyle işim yok, Bu ülkede fazla durmayacağim.
Kendisinden fazla şey bilmesi ona göre değildir. Sanırım ben patronum havası yapmak istiyor. Herşeyi ben bilirim demek filan die düşündüm. Hadi çalışmasını istemez anlarım da. Okumamak nedir. bir anlam veremiyorum
Cahillikten geliyor okumamis insan kandirilmaya açiktir hep gözü pek olmaz bunu istemez erkekler yigenim dısardan okumaya karar vermisti o dönem nisanliydi nisanlisi ya ben ya okul dedi okumani istemiyorum ne kadar basit emi ya ben ya okul
Yigenim okulu secti nisanlisindan ayrildi sadece bir dersi kaldi mezun olacak
Birincisi tesettürlü ve açık kadın diye ayrım yapılması büyük yanlış.
İkincisi de üniversite okuyan bir kadın kötü olmuyor.
Eski zihniyet anlayışı hâlâ devam ediyor, yazık.
Bu zihniyette olan biri ile ilişki yürümez.
Niye bir erkek sadece tesettürlü olduğu için bir kızla evlenme konuşması yaparsa aynı dar, bağnaz ve örümcekli zihniyet yüzünden.
Kendi çevrenizi hem böyle seçip hem de yadırgananız da ayrı enteresan.
Yorum yazmayın.
O insanla olmaz, yapamazsın. Her erkek aynı değil, erkek arkadaşım özellikle okumamı destekliyor mesela. Bazı erkeklerin kafalarını anlamak mümkün değil. Hayatından uzak tutacaksın, anlamaya çalışmayacaksın. Hepsi bu.
Arap zihniyeti var herhalde onlarda. Boşver gitsin okumuş olman daha iyi bence hem psikoloji diyorsun evleneceğin kişiyi çocuklarını çok iyi anlayacaksın. Böyle düşün doğru kişiyi bulursun inşaallah. 😉
heeyy sakin ol. sizin molla takımı böyle düşünüyor. örümcek beyinli olmuş o adam müsvettesi. şeyhi şıhı boku püsürü neyse , sende gör bunları sizin molla takımına güvenme. nisa süresini de üzerinde uygularsa artık her aksam dayağını da yersin.
Abi senin yorumlar efsane ya beni takip eder misin
Ben tam tersine okumuş eş isterim çocuğumu daha ileriye taşıyabilmek için ve hayatıma eğlence katsın diye
O kendine eş değil, ücretsiz hizmetçi istemiş.
He canım yha diyerek geçiniz ve kafaya bile takmayınız
Yahu bir silktirsin gitsin. O gitsin kendine muma dönmüş put alsın. Bu m*ronların içi zihni dışı ruhu falan her yeri ahlaksız ve sapık. Toplum virüsü bunlar resmen.
Direkt kalksaydın karşısından , bu ne böyle. Böylelerin yüzüne tükürmek gerekir. İnsanlarda hiç saygı denen bişey kalmamış. Bu düşüceyi çok cahilce buluyorum. Boşver sana başka erkek mi kalmadı
bende eşim çalışmasın istiyordum ama üniversite okumayan biriyle fikir yönünden uçurumlar oluştuğunu farkettim. kapalıysan bir partiye yakınsın diye düşünürler veya o düşüncedeki erkekler ilme eğitime hep ters söylemlerde olurlar toplumda gördüğüm bu
Kendisi okumamışsa okuyanlara çamur atmak için istemez. Okumuş olduğu halde böyle bir talebi varsa da aşırı tutucu olduğu için istemez. Her ikisinden de uzak durmakta fayda var.
Allah aşkına bende üni mezunuyum hemde anaokul öğretmeni biz neden nerde boş adam varsa onları bulup etkileniyoruz soru sorucak kadar önemsediğine göre ona bir şey hissetmissin bende öyleyim bu kafada birinden etkilendim offff
Kadınların geneli macerayı seviyor ondan olabilir
@BankerB sorma kardeşim yemin ederim peşimde ne doktorlar var ben bu huylara hastayım
@irmaknilufer bu aslında psikolojik birazda. Hiç ilgi görmesen farklı bakarsın.
iyi yırtmışsın.
genelleme yapmamakla beraber bu muhafazakar kesimde böyle hastalıklı bir zihniyet var.
işte bunlar hep içi boşaltılmış ve hurafelere doldurulmuş bir islam (!) inancına sahip olmalarından kaynaklanıyor.
Böyle bir insanla evlenmeyecegine sevin bence. Erkek var erkek var işte. Kimi kendine yeten kadıni ister saygı duyar. Kimi kirsin dizini otursun der. Kalite farkı.
Korkuyor elinde güvencen olduğu için ona tekmeyi koymandan hahah🤣
Haklısınız erkekler;
Artık size eyvallahımız yok, eve tıkıp sindiremiyosunuz bizi kıyamam😉
Aksine ben bilgili kültürlü isterim. Yoksa ömür geçmez ki?
Takılma sen ya.
Dar kafalı insanlar. Evde akşama kadar tikili kalıp napcan ki? Elbet kendi sosyal ekonomik özgürlüğün olacak.
Okumuş kültürlü biriyle evlenmek farklı bir şey psikoloji mezunu biriyle evlenmek farklı bir sey6
Anla işte sen.
Ben okumuş deyim sen psikolok de
Mer411 psikoloji okuyunca ne oluyor ki kardeş
Düşünsene karin psikolog herkesin halinden anlıyor eş dost akraba samimiyet vs. Demiyorum herşeyi bilmeyi versin. Doktor mühendis mimar vs. Olsa neyse de psikolog bana ters benide gerer bazı konularda.
Yok be ne olacak. Bence iyi bir şey bu.
Evlenene kadar takıntı problemimi cozersem belki banada iyi gelebilir 😂
Namus bekciligi yapan erkek sevmiyordur begenmiyordur bunu söylemek te cekindigi icin namus bekciligine bürünüypr beyin
Aşırı derecede Önyargılısın
Bende de oldu. Ben reddettim böyle düşünenle işim olmaz. Allah hakkında hayırlısı versin umarım daha iyi birisi çıkar karşına
Böyle geri kafalı insanlar tabi ki var ama uzak durmak gerek. Bu kadar cahil ve mantıksızsa hiç görüşmesen daha hayırlıymış
Bence tam tersi okumuş kız istenir. Senin görüştüğün dar görüşlü biriymiş, düzgün seç bence görüşeceğin kişiyi. Tesettürle namazla okulun ne ilgisi varmış? Saçmalamış bence
Bunun gibi insanlara biz geri kafalı diyoruz ülkede yaşam zorlaştıkça bunların sayısıda artıyor sen sen ol oku yarın bir gün kendi ayakların üstünde durman gerekebilir umarım olmaz
Ben kadını kısıtlayan erkeklerin başka kadınlardan tecrübeli olduğu için kısıtladığını düşünüyorum ya da özgüvensizdir senin yanında düşük kalmamak için böyle konuşuyordur
Bence karşılıklı kabul etmiyoruz anlaşamadık diyebilmek için böyle bir şey yapmış olabilir. Aklını başından alan biri çıksa karşısına bir çok şeyi unutup sadece hatunu etkilemek için uğraşırdı.
Senin çalışmanı istemiyor kişiye göre değişir tabi ben de eşimin çalışmasını istemem ama okuman çok iyi olmuş kendini geliştirmişsin boşuna okumuşsun demesi çok saçma
Ezecek istediğini yaptıracak bir kadın istiyor öyleleri çünkü. Okumamışsa kafası çalışmaz kafasında. Fakat yine yanılıyorlar. Öylelerinden uzak durun. Köle arıyorlar kendilerine eş değil.
Nasıl bir psikoloji mezunluğu? Ben psikoloji mezunu değilim 80 tane çıkarım yaptım. Ona köle lazım. Baksın işine.
ben de kendi içimde çıkarım yaptım zaten. sadece burda farklı insanların da görüşlerini almak istedim.
Ondan ne eş olur ne baba.
aradığım yorum gerçekten. Kendi ayaklarında durabilen değil kendi istediği şeyleri sorgusuz sualsiz yapacak birini arıyor bence. Hiç bulaşmaya değmez. Ayrıca eminim kafanın uyduğu ve seni değiştirmeden, olduğun gibi seven biri de çıkar karşına
Dini kendi emellerine alet eden saçma gereksiz insanlarla karşılaşmışsın. Dini din gibi yaşamayı bilemiyolar. Yapacak bir şey yok. Ne desen bildikleri yoldan ayrılmaz onlar. Salla gitsin...
Çünkü o zihiniyet genelde eş aramıyordur köle arıyordur
Dinci çevreden uzaklaş.
Adam ineklerini satıp kızını okuttu diye pez. eveng muamelesi yapıyorlar. Hele ki sen bir de üniversite bitirmişsin. Abooo, ne etiketler yapıştırmışlardır sana şimdi.
Yobazlık. baska bisey degil. birak kendi gibi cahillerle evlensin. sen de bence yol yakinken kurtuldugun icin yat kalk dua et. kaybeden o
Kendini senin yanında ezik hisseder muhtemelen, bu yüzden istemiyordur ve çoğu erkekte bu yüzden istemiyordur
Böyle sakallarla uğraşmayın aşık olan seven hoslanan kisi gerçekten istiyorsa sizi isterseniz or.. p olun sokak ortasında gelene geçene verin sizi gene ister ve korur kollar laf soyletmez kızlar
O adamla görüşme bir daha. Erkekler onlara muhtaç kadın isterler. Ve kapalılar evde oturur falan.. Ne demiş lan bu herif
Bu genelleme doğru değil @sessizelfida
Adamın aklındaki genellemeyi söyledim ben
Evet o kafada olan erkekler var
Kendisinin üniversitede yapmadığı kalmadığı için senin ve hemcinslerinin de yapmadığının kalmadığını sanması bence sorunun cevabı olabilir. Okumakla adam olmuyor hep derim 😏
Çünkü üni de yemediği halt kalmıyor kızların. Barlara gitmeler erkekler ile iç içe vakit geçirmeleri vs. Erkeklerin arabalarına binen evine giden. Böyle şeyler yapıyorlar çoğu. O yüzden erkek istemez
çünkü kadınların okumasını kadınların kendi ayakları üstünde durup kimseye muhtaç olmamasını yediremiyorlar
Etrafımda ne tesettürlü namaz kılan kızlar gördüm kimi yüksek lisans yapıyor kimi memurluğa asılıyor. Okumak dinle hiçbir zaman çatışmaz.
Evet
açıkçası ben okumamış kızlara karşı daha mesafeliyim. okumuş olanlar bana hep 1 adım önde geliyor
Çünkü adamın gözü dışarda sana çaktırmıyo ama seni evi atacak o da dışarda istediğiyle istediğini yapacak sen de ona ses çıkaramayacaksın
Dinimizden kaynaklı bunu sende gayet iyi biliyorsun , şaşırdım seni iyi okutmuşlar valla buna şükret
At gözlü cahiller öyle düşünür. Bir de kiz kendisine muhtac kalsin diye düşünen öküzler de cok. Onlarin beyni taş devrinde kalmis
Üni okuyup erkeklerle yakınlaşmayan kız 100 milyarda 1 bile değil. %100 yakınlaşacak adam da geçmiş temiz olsun istiyor. At gözüyle inek gözüyle ilgisi yok
@Xaulinho ya gerçekten şaka gibisiniz demekle sen en az 1 kıza yaklaştın ki bu yorumu yapıyorsun.
Zor bölümlerde okuyan insanlar dersten kafayı kaldırabiliyor mu sanıyorsun senin genelledigin kızlar eve götürdüklerin demekki...
@Xaulinho yazıklar olsun sana kişi kendinden bilir işi.. Daha fazla yazma arkadaşın yorumunu sabote etmeyelim
@İsimsizüyemiolur ne sabote olacak diyeceğimi dedim zaten.
Üstünden 50 tane erkek geçmiş bir kadını kendine eş yapsan nolur yapmasan nolur. Bildiğin DUL , sadece imza atmamış.
Bu hale düşeceğine git bekar kal. Maddi manevi masraf, evlendikten sonra bir sürü çile de cabası.
EVLİLİK KURUMU ARTIK,
BİT - Tİ.
Çünkü evlenince sana rahat posta koyamaz, çalışıyorsun para getiriyorsun diye. Çünkü erkekler hep para getiren taraf olmak istedikleri için.
Düşünmeye gerek bile yok, zaman kaybı. Bu dünyada ninbir insan türü var. Yol ver gitsin, asla ciddi düşünme bile
Koşarak kaç o anguttan...
Yüzün zayıf vücudun giyimin bunun gibiyse de tanımak isterim seni
Cevap vermeye tenezzül edecek misin
Madem soru sordun cevap verdim
O zaman kibirinini bir tarafa bırak da cevap ver insanlara...
Üniversite ortamlarında şer işler döndüğü için. Güvenemiyoruz. Yoksa mesele sırf okumak değil. Şahsen cahil bir kız istemezdim.
Hayır, o hisse kapılan bizzat sensin. Kimse senin okumanı, tesettürlü olmanı yadırgayamaz. Üstelik ailen bile yadırgayamıyorken. Ailenden başkalarının söylediklerine takılman bence çok komik...
canım yaa öyleleri Allaha dua et sen ondan da ayrıl hakkından hayırlısını iste seni kötü şekilde görmesi bile şerefsizce her kız bir değildir.