Diş hekimliği işsizlik oranı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Diş hekimliği öğrencisi olarak benim anlamadığım şeylerden bir tanesi hekim ihtiyacı yoksa neden dağa taşa Profsuz Doçsuz fakülte açıp kontenjanları %30 neden artırılıyor? Atama bekliyor neden bu ülkede 70 küsür DHF açarsanız yılda yaklaşık 3000 diş hekimi mezun ederseniz bu hekimler kura adı altında plan yok program yok vizyon yok bunun sonu nereye gidicek böyle
Diş hekimliği işsizlik oranı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla