Sizce diş hekimliği nasıl bir meslek çok para kazanıyorlar mı tahmini ne kadar kazanıyorlar iş garantisi falan var mı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Maaşları geliri çok iyi ama çok zorluğuna bakmicaksin eğer bu bölümde olmak istiyorsan işin içine pratik işler giriyor el becerisi ve sabır gerekiyor gerektiren bir meslek diyebilirim diş hekimliği fakültesini bitirmiş hekimin atamasıyla duş aynı şey değil duş uzmanlık sınavıdır ortodonti peridonti gibi duşu kazanan kişi öğrenci olarak bir uzmanlık dalında eğitim girmek üzere atanır normal diş hekimi normal olarak atanır sınavsız ve diş hastanelerinde doktorluk yapar duş gibi aynı duş kazanan asistan olarak eğitim görmeye başlar kazanmayan pratisyen olarak devam eder yani çok fazla önü açık meslek.
10 Yorumla
+1 yılElbette para yönünden baya aliyolar ama titiz bir insansan pek tavsiye etmem çünkü karşına her türlü insan cikacak belki ağzında beyaz yeri kalmamis da denk gelebilir o yüzden sadece parayla olmuyo 🤷😁
03 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk diş hekimliği düşünüyorum
- +1 yıl
Neşeli biriysen tabiki düşünmelisin büyüklere göre biraz zor olur ama alışırsın 😁 hakkinda hayırlısı olsun
Soran+1 yılÇok teşekkürler
Bak bu senin becerinle alakalı. Sen ne kadar iyi hekimlik yaparsan o kadar çok musterin olur. Ki zira zaten basit bir diş temizleme için 300 TL alıyorlar.
03 Yorumla
Soran+1 yılİyiymiş
Soran+1 yılOnları almak muayene kaç
Cok cok degil orta geliri, les gibi agiz kokusunda calisiyorsun gelirin karsilar heral emegini
318 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar
- +1 yıl
Leş ağız kokusu çekmek ne kadar cahilce bir söylem, kendi ağzınızı leş olarak mı görüyorsunuz? Diğer doktorlar da insanların leş beden kokusunu mu çekiyor? Biraz anlamlı cümleler kurun atıp tutmayın
- +1 yıl
@melekmasalı cevabını bekliyorum madem bizansa karsı gelen tarkan gibi atıldın ortaya gel kacma
- +1 yıl
Okuduğum bir bölüm. sağlık açısından tüm önlemler alınıyor, kimse kimsenin ağız kokusunu çekmiyor bilip bilmeden konuşmayın. insan sağlıgı ağızda başlar, saygı gösterilmesi gereken bir meslek. Ayrıca emeklerinin karşılığını fazlasıyla alıyorlar
- +1 yıl
@beleruss senin gördüğünü bildiğini bilselerdi böyle konusmazlardi bosver yorma kndini gereksiz polimege girme buralarda
- +1 yıl
Meslek hakkında bir şey bilmediğin kurduğun cümlelerden fazlasıyla anlaşılıyor. Her meslekte olduğu gibi diş hekimliğinde zorluğu var ama aşılmayacak kadar değil. iki kulaktan dolma bilgiyle mesleği küçümsemek cahilligin belirtisi olduğu için cahilce konuşmana değindim.
- +1 yıl
@belerusss 🤣🤣🤣 oyuncak mi fitlattilar
- +1 yıl
@melekmasalı sana cevap vermeyi unutmusum. Sağlık açısından önlem alınıp alınmadığı konusunda bir cümle kurmadim diş fırçasının sadece adını bilen binlerce insan var bu tiplerin agzindan nasıl bir koku bekliyorsun? Ama bunu sana ne kadar anlatsam da anlamazsin çünkü egon buna izin vermiyor cok bilgilisin ya bence bir kez daha düşün halkın içine gir derim
- +1 yıl
@belerusss 🤣 güzel kardeşim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
5Cevap
+1 yılKendini tanıtmana bağlı ama yine de iyi kazanıyorlar ve şunu da düşün birkaç tane diş hekimi tanıyorum hepsi de fıtık ameliyatı oldu diş hekimlerinin genelinde bel fıtığı gibi sağlık problemleri oluşur
20 Yorumla
+1 yılEğer el becerin varsa ve mesleği seviyorsan kesinlikle seç. Diş hekimliği değerlenen bir meslek tüm hastalıkların ağızdan başlaması hem mesleği hem de maasi arttiriyor
10 Yorumla
+1 yılgecen lamina sordum tek diş 1500 lira dedi
sen dusun artik parayla oynuyorlar10 Yorumla
+1 yılMeslek seçerken getirisine değil neler götürdüğüne bakmalısın.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnların asgari ücreti var 3bin tl. Uzman isen çalıştığın yerle anlaşmalı primsel olarak iyi paralar kazanabilirsin...
Sadece hekimsen yine dediğim gibi çalıştığın yere bağlı olarak primli çalıştığın zaman kazanabilirsin.02 Yorumla
SoranBen en az 5 6 diye duymuştum
Cevap sahibi+1 yılÖzelde çalışıyordum ben muhasebe departmanında 1 ay önce istifa ettim... 3bin asgari ücretleri. Ama uzmanlar çok kazanıyor yaptıkları işe göre tabi... En fazla kazanan protez uzmanı onu söyleyim:)
Gizli Üye(25-29)+1 yıl5bin üstü kazanıyorlardır. Üniversitede de diş yapmaya çalışıyorsun
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen orda çalışıyorum bok gibi para kazanıyor bacım çocukları
02 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar mesela
Cevap sahibi+1 yılAlti
en kral mesleklerden iş garantisi var
20 YorumlaDoktorun az kazandığı nerede görülmüş 😉
02 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın ama ne kadar
+1 yılElbette vardir
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Sizce diş hekimliği nasıl bir meslek çok para kazanıyorlar mı tahmini ne kadar kazanıyorlar iş garantisi falan var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar