Gizli Üye(30-35)+1 yılMerhaba ben sınava hazırlanıyorum hemşirelik bölümü istiyorum barajı geçip özel üniversite gitmek istiyorum. Temelim sağlam değil sınava hazırlanmaya çok geç başladım bazı nedenlerden dolayı şimdi özel bir hoca tuttum mat en çok çıkan konulara çalışıyoruz hocayla TYT Türkçe mat yapıcam ayt mat biyoloji yapıcam size sormak istediğim biyolojiyi bu kadar çok seviyorsunuz 😊 hangi konulara çalışsam daha iyi olur amacım barajı geçmek ama korkuyorum temelim de yok
12 Yorumla- +1 yıl
Sistemlere çalışabilirsin, oldukça zevkli bir konu. Ben küçüklüğümden beri seviyorum biyolojiyi.. Bu yüzden ailem sağlık meslek lisesine yolladı -.- .. Hemşirelik oldukça zor bir bölüm, ben kendime uygun bulamadım. Size tavsiyem kararınızı bir daha düşünmeniz. Biyolojiyi de youtubeda selih hocadan dinleyebilirsiniz, mükemmel anlatıyor.
Cevap sahibi+1 yılSadece sistemlere mi çalışayım? Hemşirelik neden zır
Gizli Üye(30-35)+1 yılöğretmenlik okuyacaksan sınıf özel eğitim veya ing oku 4 sene sonra ilk matte dolar ben fen öğretmenliği bölümüne giderken 3000 küsür atama veriyorlardı puanı düşüktü şimdi son alımda 919 verdiler 79 a çıktı o yüzden iyi düşün öyle oku
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBiyoloji oku öğretmen ol. Ben istedim, ailem izin vermedi. İşsiz kalmayı göze alıyorsan (kaldı ki dershanelerde düşük ücret de olsa çalışman mümkün. Düşükten kastım asgari) oku. Aile baskısından dolayı okuyamadım ve okumak isterdim.
10 Yorumla
Ben bir biyologum
Gerçekten biyoloji zevklidir
Ama burda gelecegını hesaba katmalısın12 Yorumla- +1 yıl
Yani sana göre ne okunur?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı. Güzel ama bir arkadaşım 5 senedir iş bulamıyor
00 Yorumla
+1 yıl1. Her insan öncelikle sevdiği işi yapmalı.
2. iş dırumu nasıl bilmiyorum ama eğer işsiz kalacaksan kimseye ben ünv mezunuyum iş bulamadım gibi vs serzenişte bulunmayacaksın. İllaki bı dünyada tek sevdiğin iş biyoloji değildir. Başka şeylerde vardır. Aralarından bir tercih yapıp gözünü yumacaksın. Sevgiler😊00 YorumlaHocam kpss sinavinda atanma sansin cok zor ucretli de yaparsan para yetmez sana 1500 2 milyar arasi
12 Yorumla- +1 yıl
Öyle bir söylemişsin ki ‘para yetmez sana’ çok para harcayan biri gibi mi duruyorum şdkdşfmfb
Öğrencilerin seni hiç bir zaman sevemeyecek malesef..
12 Yorumla- +1 yıl
Belki hem kendimi hem biyolojiyi sevdiririm 🤣
+1 yılÖğretmenliğin her branşı özel ve kutsaldır sen yolundan şaşma ancak sevdiğin bir işte başarılı olursun
10 YorumlaSaçma değil ancak şu devirde öğretmenlerin halini biliyoruz hepimiz değil mi? O yüzden atanamama gibi bir sıkıntıyla karşı karşıya kalıncs ne yapacağını biliyor musun?
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 880 cevap paylaştı.
+1 yılNeden saçma olsun? Yerinde olsam tüm hayatımı bu uğurda harcardım.
20 Yorumla
+1 yılAtaması yapılan bir bölüm tercih etmeni tavsiye ederim.👍🙏
10 Yorumla
+1 yılSms değiş çok rahat atanıyorlsr seviyorsan güxel bir meslek
01 Yorumla- +1 yıl
Saçma drğil olcak başı
Öğretmenlik değil de bölüm okumanı tavsiye ederim o zaman biyoloji bölümü
00 Yorumla
+1 yılBen Fizyoterapi ve Rehabilitasyon okuyorum. Anatomi hocamız Biyoloji mezunu. İstersen okuyup Ales sınavına girip ünide sağlık bölümlerinde farklı dersler verebilirsin
00 YorumlaAnalar neler doğuruyor..
12 Yorumla- +1 yıl
🤣 teşekkürleer
+1 yılBiyoloji iyi diğeride iyi ama en çok hangisini seviyorsan onu yap
00 YorumlaSeviyorsan ol zaten sevmedin işte başarılı olamazsın
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 12,2b cevap paylaştı. Hobi olarak oku ama maddi kazanç sağlamaz
12 Yorumla- +1 yıl
Her türlü öğretmenlik okuyacağım, maaşı az biliyorum. Benim için her şey para değil aslında. Hemşirelik bölümünden mezunum. Onun parası daha yüksek ama hiç sevmiyorum. Parası az olsa da mutlu olmak, sevdiğin işi yapmak daha önemli değil midir?
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı. Muhtemelen zor iş bulursun. Atamasi cok az cunku.
10 Yorumla
+1 yılNeden saçma olsun seviyosan git bu yoldan
10 Yorumla
+1 yılHayır neden saçma olsun
10 Yorumla
+1 yılSevmediğin bölümü okumaktan iyidir
10 YorumlaHem matematik hem biyoloji Nesin sen bere😂
00 Yorumla
+1 yılBnce sevdiğin işi yap. Bu atama işi kısmet.
00 Yorumla
+1 yılSen seviyorsan neden saçma olsun?
00 YorumlaÇok saçma değil ama iş Yok
10 YorumlaHangisini severek yapicaksan
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 494 cevap paylaştı. Atanamazsın
12 Yorumla- +1 yıl
Beni korkutan da bu..
+1 yılBiyoloji sevdiğin işi yap bence
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 972 cevap paylaştı.
+1 yılEvet saçma hatta sapan
00 Yorumla - Kızlar Bir Adım Öne konusunda 501 cevap paylaştı.
+1 yılYoo nıye sacma olsun ki
00 Yorumla
+1 yılDeğil tabii ki. İstediğini oku
00 Yorumla
+1 yılDeğil
10 Yorumla
+1 yılYo niye saçma olsun
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSaçma evet.
10 Yorumla Okuma
00 Yorumla
+1 yılEvet
10 Yorumla
+1 yılÖğretmenlik okuma boş hepsi
02 Yorumla- +1 yıl
O zaman herkes tıp, hukuk okusun. Ne saçma bir düşünce.
- +1 yıl
sürün o zaman ne diyeyim
+1 yılNeden olsun
00 Yorumla
+1 yılUltra saçma
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar