Biyoloji öğretmenliği okumak sizce saçma mı?

Biyoloji dersini de anlatmayı da çok seviyorum. Hayalim zaten öğretmenlikti. Ama ataması daha yüksek diye ilköğretim öğretmenliği düşünüyordum.. şu an kafam karışık biraz sizce biyoloji öğretmenliği çok boş bir bölüm mü?
Güncellemeler
+1 yıl
Gözümden kaçmış, ilköğretim matematik öğretmenliği olacak..
Biyoloji öğretmenliği okumak sizce saçma mı?
Cevapla