AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
217Cevap
Erkek evin işini yapar yemek yapar çocuklara bakarsa yürür yani😊
Zor biraz... Uygun da değil, ya ikisi de çalışır, ya da tek erkek çalışır...
Bu anlattığın durumda bir Komşumuz var Kadın çalışıyor Adam evde yan gelip yatıyor güzel birşey değil bence. Sürekli kavga ediyorlar
Evde temizlik yapiyorsa... camasir bulasik yikiyorsa is elbiselerimi utuluyorsa yurur😅😅😅
zor cok zor erkek mutlaka boş kalmamalı boş kalan erkek sorun cıkarır
Neden olmasın Sonuçta feministim bende ev temizliği de yaparız yemekte
Biz erkeğin evi geçindirmesi gerektiğini düşünürüz. Bir erkek eşinin tüm ihtiyaçlarını karşılamak zorundadır. Kadın çalışmayabilir ama erkek mutlaka çalışmalı.
Yürümez ya belki belli bir süre ama sonra biter yani
Var o tür aileler ama ne derece aile olabildikleri tartisilir
Çalışmayan erkek=Sevişmeyen kadın
Tam senlik lan 🤣🤣🤣
@Eve_resttt ben “evlilik” kurumu olarak düşünerek cevap verdim b*kunu çıkarma evo sjsjsjsjs
Bokkunu çıkartmak benim işim bebeğim 🤣
Aslanların aile hayatını beğeniyorsanız buda olur :)
yürür ama erkeği oldukça yıpratır Türk erkeğiyiz la biz
Çalışmadan para kazanıyor maddi sorumluluklarını yerine getiriyorsa bal gibi yürür. Yürütemeyen hatun elaleme takılmıştır.
Erkek ev işlerini halleder, temizlik, çamaşır, utu, yemek yaparsa yürür..
:D
Kadin calissin erkek yatsin oyle şey mi olur ya ondan sinra erkegin diye gezsin ortalarda
Saglikli oldugu muddetce yapiyorsa erkege yakismaz bence yatmak
Olmaz o iş erkek çalışmakla yükümlüdür , kadın çalışmasa da olur
Yürümez çünkü kariyerli kadın maksimum yüzde 5. Siz nerede yaşıyorsunuz.
Yürür üst kat komşum ole adam akşama temizlik yapıyor kadın calisiyor
Yürümez ama kadinin yatip erkekgin calistigi zaman cok iyi yürür (kadinlara göre)
Herkes gücü yettiği kadar çalışacak. Herkes bir annenin evladı.
Kulağa hoş geliyor ama dünyanın tersine dönmesi lazım...
Erkegin eşek gibi çalıştığı evlilik bile yürümüyor kadınların doyumsuzlugu yüzünden...
Yürür tabi erkekte şeref namus yok ben evlensem eşimi asla çalıştırmam
Çalışmak isterse
Asla asla olmaz
Senle evlenecek kadına yazık
Yazıksa ona yazık
Yürümez tabi aksi bir durum olmadığı sürece yani erkek hasta ise çalışamıyor ise
Bizim toplumumuzda erkek buna müsaade ederse hoş karşılanmaz
Çevreyi katmazsak eğer bir ilişkiye o zaman sürebilir
Erkekler bu durumu kompleks haline getirir yürümesi imkansız.
Onun için erkeğin kadının tüm görevlerini sineye çekmesi gerekir öyle olsa bile yinede sıkıntı
Tembel bir insanı kimse istemez iki tarafta çalışacak
saçmalamayın yürümez tabiki.
evlenip birde ben bakayım ona !
fena mı olur. hep erkekler mi bakacak :)
@sadakat-mm hahaha komikti :D
ama sana şaka gibi gelebilir ama 20 30 sene sonra bu mümkün olacak 😊
bize nasip olmasa da evlatlarımız görür 😂
Türkiye'de zor. Her iki şekilde anlamsız bence iki tarafında hayatını idame ettirebilir olmalı.
Erkeğin fıtratına ters bir durum ya olmaz oyle bizim çalışmamız lazım:)
Yürüyebilir tabiki ama sorunlar pürüzler illaki olucaktır
Yani sorunun içindeki gizli cevap bekli kadın çalışırken erkeğin yattığı evlilik kesinlikle yürümez
Senin kocan evde oturuyor mu sen çalışıp eve bakıyormuşum sahibem
Kesinlikle yürümez. Ailede mümkün ise kadının da erkeğinde çalışmasından yanayım...
Çalışmayan kadın olunca yürüyor sanki
İkiside yürümez
Kadinin yatip erkegin calistigi evlilik yuruyo esitlik iste olabilir hep erkek mi caliscak
erkek aslan değiliz ki dişiler avlansın getirsin bizde çökelim ava!
kültürümüze ters...
Olabilir
Bebek olduğunda emzirme döneminde sıkıntı olur sadece...
Kadın görüşlerine bakıyorum da hiç biri tek başına evi finanse etmeye yanaşmıyor 🤣
erkek ev işlerini yapamaz yapamayınca da kadınla tartışırlar
Erkegin calisabilecek durumu varsa Hayir tabiki. erkek denmez ona. kisa ve net.
Tayyip Erdoğan var işte.. Hatta çalıyor, türkü bile söylüyor, bizimkiler de helal diyor.
😂😂😂😂😂😂
😃😃😃
Ahahahah 😂😂🤭 tam tersi kadinlar in yattigi zaman erkekler burun kıvırması diyebilirim 🙄🙄🙃
Öyle bir evlilik yok :DDD olsa bile kadın sayesinde yürümez sürekli şikayet eder :DDD
kalpler birşe yürür ne para nede sevişme önemli olan KALP
Düşüncesi bile heyecan verici, evet çalıştırmayın bizi:))
Yürümez gibi ama bunu kabullenen erkelerde az değil
Hayır kesinlikle. Ama sadece para için değil bir erkek sağlığı yerindeyse mutlaka çalışmalı.
Yürümez tabiiki. Kadın her zaman güvende olduğunu hiss etmek ister
Gelirler arasındaki %40-50lik bir farkın bile ilişkiyi bitirdiğini gördüm. Toz pembe hayaller bunlar davul bile dengi dengine malesef.
yürümez kadınlar bunları kabul etmez illa kendisinden ÜSTÜN olmalı ne de olsa ama sorarlarsa eşitiz dersiniz.
Kadın aptal ya da maddiyat haricinde bir şekilde bağımlıysa yürür ama o da bir yere kadar
İki taraf halinden memnunsa yürür bazilari kaldirir bu durumu
öyle bir yürüyor ki tam karşımda. kadın parayı getiriyor erkek gezip sadece parayı işletiyor. çocuklara bile erkek bakıyor.
Erkekler çalışıp o enerjisini atmazlarsa kadınların bence vay haline
Tabikide yürümez feminizim konularından bir tanesinin olduğunu düşünüyorum aynı şekilde sadece erkeğin çalışıp kadının yattığı evliliğinde yürüyeceğini sanmıyorum
Bence yürümez ya sanmıyorum şahsen ben yürütmem ama sebepten sebebe değişir. Mesela sağlıgi kotu veya fiziksel yeterliliği yoksa asla ses etmem yok yere yatıyorsa kabul etmem
Valla başa kalkılır belli zaman sonra ilişki sağlıklı gitmez
Kadınlar erkekler kadar toleransa sahip değiller bu konuda. Yürümez.