AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
217Cevap
Tabi olur neden olmasın kadın ve erkek eşit nasıl olsa (!)
Pek doğru karar gelmedi sanki her erkek kadın işlerini yapamaz
Yorumlara bakarak kadınların ne kadar aciz olduğunu görebilirsiniz
Ilişki bitirse erkek yüzünden biter. Kadının basarisinin altında ezilir
Birde tersini düşün bu sorunun, ve birbiri seviyorsa bunlar yürür canım.
Yürür. Herkes görevini yaparsa. Erkek ev işlerini, kadar parayı. Ve kadın tafra satmiyacak
valla sadık böyle sert dominant kadın olursa neden yürümesin.. ama bizim ülkemizde kadınlar parayı yemeyi daha çok sevdiği için bu ülkede zor
öyle bir tanıdığım var da durum farklı. Kadın dul ve iki çocuklu, adamdan da birkaç yaş büyük. Kadın çalışıyor, adam evde
Kişiden kişiye değişir bazı bayan arkadaşlar neden bir erkekle beraber sevgili veya evli olduklarını unuttukları icin bazı ilişkiler olumlu bazı ilişkiler olumsuz oluyor
Yürür * ben ikimizin de çalışmasını isterdim malum evlilik bu zamanda en çok maddi yönden sıkıntı çekiyor en azından çocukların geleceği için çalışmasını isterdim
Eğer erkek kendisinin yatıp ve evi kadının geçindirmesini ve diğer tüm maddi işlerin kadının üstlenmesini kendine yakıştırıyorsa ve kadın sabırlı ise yürür.
bu durumda karısı çalışmayan erkekler çok sabırlı
Hayır sadece yapmaları gerekeni yapıyorlar. Bana göre yani
hayır aynı durumda kadın olursa "kadın sabırlı ise yürür" diyorsun ya; tek çalışan erkek olunca neden sabırlı olduğunu göstermiyor; sadece zaten olması gereken oluyor
Evini geçindirmek ve kalkındırmak erkeğin görevidir zaten. Sabır istermi ister ama bu zaten yapması gereken bir şeydir sabretmez ve bunu yapmaz ise sorumluluğunu yerine getirmemiş olur.
üzerinde kuracağı egemenliğe de ses çıkarmazsın o zaman sen
Erkekler tarzım değil...
haydaaaa... çok ilginç... hem ailede geleneksel rollere önem veriyorsun ama diğer yandan erkekler tarzın değil... ilginç bir kombin :)
Erkeklerin tarzım olmaması onların sorumluluklarını değiştirmez
yok ama şimdi erkeğin çalışması kadının da ev işlerine bakması geleneksel ve biraz da muhafazakar bir bakış açısıdır... Çünkü dışarda çalışmayı erkeğin sorumluluğu olarak görüyorsan ve de kadın ancak ona destek için tercih ederse çalışır diyorsan o zaman kadının da ana sorumluluğunu ev işleri olarak görüyorsun demektir. Bu düzen aileye erkğin para getirdiği ve ile reisinin de erkek olduğu düzen. biraz muhafazakar bir bakış açısı. yanlış anlama o görüşe ben de sıcak bakıyorum ama biraz tezat geldi senin durumun
Geleneksel olan düşünce umrumda değil kadında çalışıp kariyer yapabilir ev işlerinde ikisi birden sorumlu bence zaten ama kadın çalışıp erkek yatarsa bu erkekliğe uymaz bence
kadınla erkeği eşit görüyorsan; yani ev işlerinde her ikisini ortak sorumlu görüyorsan o zaman nasıl oluyor da erkeğin çalışmasını "görev" kadının çalışmasını "isterse yapabileceği bir şey" olarak görüyorsun anlamadım... Yani adam hem çalışacak eve para getirecek ama karısı istemediği için çalışmayacak ve adam eve geldiğinde bir de karısıyla birlikte evde iş yapacak öyle mi?
Şöyle ki erkeğin çalışması sorumluluk kadının çalışması isteğe ve şartlara bağlı. Ev işleri kadın için sorumluluk erkek için isteğe bağlı. İkiside çalışıyor ise ikiside ev işlerini yapmalı. Biri çalışıyor diğeri çalışmıyor ise çalışmayan ev işlerini yapmalı.
e tamam bu makul... ama çalışıp eve para getiren ister istemez aile reisi oluyor bunu da kabullendiğinde sorun yok :)
Aile reisi bence çok mantıklı değil
aile bir kurum değil m?
Evet, ama bence bir ailede herkesin konuşma vb. hakları eşittir yani. Reis denilince sanki onun lafının üstüne laf olmaz gibi değişik şeyler düşündürüyor bana.
e tabi her kurumda artık son sözü söylediğinde herşeyin bittiği bir baş ve otorite yok mudur? tamam o baş illa ki doğru kararlar için danışır ama o bir karar verdiği zaman tartışma biter... tüm kurumlarda varken ailede olması mı ters geliyor?
E kendi kararını kendisi verecekse danışmasına hiç gerek yok. Bir karar herkesin fikri olmadan alınıyorsa o doğru bir karar değildir bence.
Neden danışmaya gerek olmasın. ... sen bir karar alırken birine danışma ihtiyacı duymaz mısın? herkes dediğin sonuçta 2 kişi...2 kişiyle oylama olamayacağına göre eğer fikir ayrılığı olursa bir kişinin sözü geçecek zaten
@_____pelin______
yani aslında durum şu ki bir kişi eve en çok parayı getiriyorsa hele hele tek başına tek para getirense eninde sonunda "tamam tartışma burada bitmiştir" gücüne sahip olur... bu kaçınılmaz bir şey. Diğer taraf tatlılıkla dediğini kabul ettirebilir tabi ama ikna edici olması gerekir. O başka bir şey. otorite veya aile reisliği zaten iknanın olmadığı bir orta noktanın da bulunamadığı durumlarla ilgilidir.
Bir kişi eve daha fazla para getiriyorsa istet istemez reislik olayı oluyor ama olmaması daha doğru işte
Reislik nasıl olmasın ki sonuçta bu bir kurum... sen hiç başsız kurum gördün mü? Her kurumun bir başı olur illa ki, hastanenin baş hekimi, karakolun komiseri, şirketin müdürü, ordunun komutanı illa ki bir otorite vardır... olmaması mümkün mü
işsiz kalsam anında anasının evine döner üstüne nafaka davası açar tazminat açar o derece kinli
Benim tanıdığım kariyerli kadınların %90 bekar çünkü hiç bir erkek bunlark çekmez😁
Kadın çalışmasına da olur ama erkek mutlaka çalışmalı
Yürüme ihtimali var ama her iki tarafta anlayışlı olmalı
Herkesin bir görevi var ilk başta yurusede daha sonra can sikar
Yürümez. Toplum erkeğin çalışmasını daha uygun bulur.
Erkeğin çalışmayıp kadını çalışmak zorunda bırakması günahtır kardeşim.
Mesleğim var seviyorum maaşımda baya iyi ama bekarım 😂
Gel beni al koca istiyom gel beni al !!!
Hasstir bu kadar erken beklemiyordum 😂😂
😂😂
😂😂
Bence yürümez zaten erkek adam kadın parası yemez kendi calisir
Yürümez bu ilişki sürekli problem yaşanır ipler tamamı ile kadının elinde ben eşitlikten yanayım :) erkek de kadın da çalışmalı
Kadın sürekli dırdır eder erkeği aldatır yürümez o evlilik
günümüzde o hale gelmiş yürüyor demekki sonra milletin kadınları aldatan aldatana
Valla öyle bir yuruyorki seyi altın kaplama erkekler var birtürlü anlayamadım 🤔
Eğer yemeği yapıp temizlik yaparsa çocuklara bakarsa olur
Yürümez denklik önemli hayal dünyasında yaşamıyoruz
İmkanı yok niye derseniz , hesabı ödemeyen erkek hakkında düşündüğünüz o düşünceler gelsin aklınıza ☺️
Bence cinsiyet değiştirin o evde çocuk yapsın bulaşıkları yıkasın evin temizliği felan baksın misafirlerle ilgilensin falan filan işte mantikli 🤔
Ben şunu soylim işi olmayan kendi emeğiyle bir gelir elde edemiyorsa onla bir hayat yaşamam bu arada evlenmem. Cunku enayi degilim.
Zaten kadınların yüzünden erkekler işsiz kalıyor artık her yere kadın alıyorlar
Şimdi erkeğin doğasında öyle öğretilmiş çalış yuvanı kur diye ama tam tersi de olabilir. Kadın çalışır ama o zaman da erkek ev işlerini yapar.
Yürür iş kariyer değil erkeğin ve kadının gizemli tarif edemediğin çekiciliğidir
Asla yürümez bence erkekler yine kafalarını baskalarına verir kadında köpek gibi çalışır
Kaşılıklı anlaşma meselesi. Taraflar için bir sakıncası yoksa benim içinde yok😉
Bu guzeldı
Erkek bunu kaldirabiliyorsa o erkeklede evlenilmez zaten o ne ya
Yürümez tabii ayrıca çalışmayan erkeği koca diye alan var mı yaa?
Bizde bir çalışan var öyle kocası malak gibi yatıyor kadın çalışıyor
Yürür, çalışıp bana bakacak kadın arıyorum, yakışıklıyım
İlla erkek mi bakacak eve, avrıpada çok örneği yok mu
Yapıcı yorum yapmak isterdim ama başlık boş geldi 😕
Yürür mü yürümez mi bilmem ama saçma olur. En azından bizim toplumumuz olarak..
B
Hayır bnc heo kavga gürültü olur yani huzur olmaz.
Yururde racona ters bence erkek calismali kadin daha sonra keyfi isterse
Sevgi saygı hoşgörü olduktan sonra yürür.. bu üçlü olmazsa biri Acun diğeri Şeyma olsa yürümüyor
Tabi ama yer değiştirirlerse ev işleri de var sonuçta 😅
Ortada sevgi bile olsa bu devirde yürümesi imkansız.
Hayatımda kabul etmeyeceğim bir durum bu. Tembel bir eşe asla tahammül edemem
Aradaki ilişkiye ve sevgiye bağlı vazgeçilebilcek şeyler olmalı sevgi için
Kadın hayatın dan çok seviyorsa ilerler yoksa imkansız
Erkek adam dediğin ailenin reisi olacak. Yoksa zaten çalışmayana kız vermezler.
Çocukta doğuracaklarsa olur
Fitratta yok , feminizm falan hikaye
Olur sizde ev işi yapıp çocuk doğurun. 😏
Öyle şey olurmu yaa yürümez bence
ben ona erkek demem çocuk yapıp baksın madem
doğru söylüyorsun
Çocuk doğurup tüm ev işlerine bakacaksa olur 😏
O zaman ev işlerinde erkek üstlenecek 😂
Nöö yürümez. O ne öyle be
Yürür ama iki tarafta mutluysa
Tam da böyle bir ilişkim var şu an.
boyle ıyı kımselerı hep acımasızlar bulur
Farklılar çıkmadı karşımıza. Maddi durumu iyi ve işi gücü olanın karakteri uymuyor veya sapık çıkıyor ne bilim