
Peki sizce neden hayalini kurduğu mesleği yapan insanlar bile mutlu değil, iş hayatı insanlara hayal kırıklığı mı yaşatıyor?
#araknesoruyor 🌸

Günümüz insanı aç gözlü ve kapitalist olduğu için çok para kazanmak uğruna sevdikleri işten vazgeçip sevmedikleri işlere yöneliyor ve mutlu olamıyor😇
Birlikte çalıştığımız insanlar çok önemli. İş değil de böyle kişiler yoruyor ve hayal kırıklığına uğratıyor. Bu yüzden olabilir :(
turkıyede dıyosan ınan kımse pek mutlu degıl hayat gıttıkce zorlasıyo ınsanlar en sevdıgı meslegı yaparken bıle artık ıstemsızce yapıyo sankı
Herkes şikayet ediyor ama kimse de bırakmıyor fakındaysan. Çoğuna kulak asmamak gerek.
Cevap
3Cevap
Kazançla alakalı, kazancından mutlu olursan tatmin ve tahammül seviyen yükselir. Her sektörde mobbing var, her sektörde sırtından geçinecek insan çıkar, her sektörde dedikodu döner. Mevzu tamamen duygusal 🤑
Çünkü çalışmayı sevmeyen insan çok fazla 😒 Çalışmayı seven kişi hiç istemediği işi bile yapsa severek yapar 😊
Önceden o işe heves ederler, daha sonra o iş bekledikleri gibi çıkmadı diye yakınırlar
Hayal kırıklığı yaratan iş hayatı değil hayatın kendisi😂
polisliği kazansam seve seve yaparım babamdan dolayı
Bence hayir insan severek yaparsa 18483 yil gecsede sorun olmaz
sevdiği iş bile olsa eğer bu zamanını çok harcıyorsa sevdiklerine vakit ayıramıyorsa insanı mutsuz eder
insanlar yüzünden. sorunlu kişilerle muhatap olmak, çekememezlik, kuyu kazma, fesatlık. para bile değil aslında sorun. çevrendeki yamyamlar.
Çalıştığı ortam huzurlu değilse mutsuzluk oluyor haliyle
Meslek hayatı beklentileri karşılamıyor çünkü
insanlar bir süre sonra bıktırıyor olsa gerek..
En iyisi ticaret
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar