Neden hayalini kurduğu mesleği yapan insanlar bile mutlu değil, iş hayatı insanlara hayal kırıklığı mı yaşatıyor?

Neden hayalini kurduğu mesleği yapan insanlar bile mutlu değil, iş hayatı insanlara hayal kırıklığı mı yaşatıyor?
İllaki sizlerin dikkatini çekmiştir; çevremizdeki farklı meslek gruplarından kimse mutlu olduğunu söylemiyor. Doktora sorsak; ‘aman doktor olmayın!’ öğretmene sorsak; ‘aman öğretmen olmayın!’ diş hekimi, avukat, memur... Hepsinde durum böyle.

Peki sizce neden hayalini kurduğu mesleği yapan insanlar bile mutlu değil, iş hayatı insanlara hayal kırıklığı mı yaşatıyor?

#araknesoruyor 🌸
Neden hayalini kurduğu mesleği yapan insanlar bile mutlu değil, iş hayatı insanlara hayal kırıklığı mı yaşatıyor?
Cevapla