Diş hekimliğini bazen bırakmak istiyorum, insanın her şeye gücü yeter mi?

Bu sene acayip yıldım, zora gelemeyen bir yapım olmasına rağmen zor bir bölüm okuyorum şu sıralar çok gerginim çok yoğun bir şekilde ders çalışmam pratik yapmam gerekiyor ve tüm bunlara rağmen öyle çok çok da başarılı değilim. “Yeter artık l. n ben de insanım” diye isyan edip bırakmak istiyorum bazen. Sizce ne yapayım bir akıl verin canınızı seveyim.
Diş hekimliğini bazen bırakmak istiyorum, insanın her şeye gücü yeter mi?
Cevapla