Almanya’da hemşirelik filri nasıl arkadaşlar, tecrübesi fikri olan var mı Almanya’da bir Türk’ün yaşaması hakkında?

Almanya’ Türkiye’den lisans hemşire istediğini açıkladı. Yaklaşık 80.000 hemşire götürmeyi planlıyorlar etap etap. 3000 Euro’dan başlayan maaş söz konusu. 18 aylık bir sözleşme yapılacak, işten ayrılma ve Almanya’dan işsizlik maaşı istememe durumu için. 1,5 sene sonra ister devam edin ister gidin diyorlar. Konaklama ve dil kursu karşılanacakmış. Ne düşünüyorsunuz başvurayım mı sizce? Hiç yurtdışına çıkmadım, şu an Almanya’ya gitmek mi mantıklı burda kalmak mı? Başarabilir miyim orada yaşamayı? Fikriniz i söylerseniz çok memnun olurum kafam baya karıştı..
Almanya’da hemşirelik filri nasıl arkadaşlar, tecrübesi fikri olan var mı Almanya’da bir Türk’ün yaşaması hakkında?
Cevapla