Merhaba arkadaşlar,
Ben kuaförlük okumak istiyorum ama bunun detaylarını bilmiyorum yani okulu var mi Turkiyede?
Az önce çıraklık kursu mu ne öyle bişey gördüm bu kurs nasıl?
Ve yani kaç yıl okuyup diploma alınır?
Italia da bu farklı kuaför okulları var en ucuz bulduğum ayda 400€ filan.. Ve hani 3 yıl okuyorsun ve sonra diploma var.
Birde Türkiye de yaşayan kız arkadaşım dediki okulu yok bunun.. eee ozaman ben nasıl diploma alicam?
Hem okuyup diploma almak hemde çalışıp öğrenmek istiyorum.
Ve neden Türkiye diye sorarsanız, ben türküm ama türkçem iyi değil ve ben hani orada okumak istiyorum ve bilmiyorum kültürü hiç bişey hem dil hem öğrenmek için hemde eğitim kariyer için..
Ocak ayında türkiye ye taşıncam, yanliz ailem burada kalacak..
Yanı bana yardım edin bu okul kurs diploma nasıl oluyor?
Birde arkadaşlar mis gibi Türkiyem de okuma şansım varsa neden burada okuyim ( galiba yanlış yazdım😅)
Zaten hep Türkiye de yaşamak istedim, ne bilim kendi insanların filan.. Burada gâvur italianlarla kalacağına off tamam neyse..
Yardim lütfen
Ha yanlış yazı olur bunuda büyütmeyim, sonuçta yabancı ülkede doğdum büyüdüm..
Her neyse teşekkür ederim hepinize
😄
Ben kuaförlük okumak istiyorum ama bunun detaylarını bilmiyorum yani okulu var mi Turkiyede?
Az önce çıraklık kursu mu ne öyle bişey gördüm bu kurs nasıl?
Ve yani kaç yıl okuyup diploma alınır?
Italia da bu farklı kuaför okulları var en ucuz bulduğum ayda 400€ filan.. Ve hani 3 yıl okuyorsun ve sonra diploma var.
Birde Türkiye de yaşayan kız arkadaşım dediki okulu yok bunun.. eee ozaman ben nasıl diploma alicam?
Hem okuyup diploma almak hemde çalışıp öğrenmek istiyorum.
Ve neden Türkiye diye sorarsanız, ben türküm ama türkçem iyi değil ve ben hani orada okumak istiyorum ve bilmiyorum kültürü hiç bişey hem dil hem öğrenmek için hemde eğitim kariyer için..
Ocak ayında türkiye ye taşıncam, yanliz ailem burada kalacak..
Yanı bana yardım edin bu okul kurs diploma nasıl oluyor?
Birde arkadaşlar mis gibi Türkiyem de okuma şansım varsa neden burada okuyim ( galiba yanlış yazdım😅)
Zaten hep Türkiye de yaşamak istedim, ne bilim kendi insanların filan.. Burada gâvur italianlarla kalacağına off tamam neyse..
Yardim lütfen
Ha yanlış yazı olur bunuda büyütmeyim, sonuçta yabancı ülkede doğdum büyüdüm..
Her neyse teşekkür ederim hepinize
😄

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar