+1 yılMerhabalar, buradan sadece gerçekten bu firmanın işini ciddi anlamda düşünen çalışmayı isteyen arkadaşlar için yazıyorum, burada ki yorumların tamamını okuyup öyle gittim Kayseri'ye inanın içimde hiç bir şüphe yoktu öylede oldu, çünkü buraya kötü yorum yapan arkadaşlar ya üç gün beş gün ya da hiç gitmemiş işi bilmiyor sırf geyik muhabbeti, ben eğitimi mi tamamladım da iş vermediler diyen yok, veya ben çalıştım da hakkımı alamadım diyen yoktu, bana iş yapamayan veya beklediğini bulanların yaygarası gibi geldi, yorumlarda yıllar önce bu firmada iş hayatına atılmış insanların iş vereni hakkında çok güzel şeyler paylaşması da göz ardı edilemezdi, hepsimi sahte hesaptı yani, 2 tanesiyle bir şekilde ulaşıp görüştüm çok güzel şeyler söylediler, 5. günüm Kayseri'deyim eğitimlere başladık her şey gerçekten çok güzel gidiyor, ne bir yatakta üç kişi yatıyor nede araçta tıkış mıkış yemek yeniyor, nede sabahları balık kraker, akşam 19.30dan sonra bayanlar dışında kimse kalmıyor, iyi ki burada ki asılsız yorumlara inanıp gelmemezlik yapmamışım, daha 5. günüm 7 kişi elenip gönderildi, sebep iş değil daha çok yeniyiz işi öğrenmedik bile, burada önce insanın kişilik ve karakterine bakılıyor bunu gördüm, kendine güvenen dürüst ve çalışkan olan herkes bu firmada çalışabilir, Bu arada çok yorum yapılan onca laf edilen Aydın Bey, hayatımda gördüğüm en Befendi insanlardan birisi, belki sabah 10 dk akşam 10 dk görüyoruz ama çok düzgün bir insan, insan kaynaklarına burada ki yorumu söyledim sadece güldü, peki siz neden geldiniz diye sordu? Bize öz güveni olan ve liderlik ruhu taşıyan adaylar lazım zaten diğerleri gelse de eleniyor dedi, inanın bu benim ruhumu okşadı, Konaklama yeri çok güzel ortam çok güzel iş çok keyifli arkadaşlar biraz yoruluyor üşüyoruz ama ürün sattıkça bundan keyif alıyoruz, bugün bitane müşterim daha ofise gelmeden 10 tane sabun daha istemiş firmadan eşi aparmandanda komşularına verecekmiş işi keyifle yaptığınızda başarılı olmak çok kolay, iyi akşamlar
01 Yorumla
Geçen sonbaharda bende işsizlikten bunalıp bu firmanın ilanına başvurdum ve akabinde çağrıldım. Ertesi gün hemen oraya gitmem söylendi. Bir umut bindim otobüse gittim. Söyledikleri herşey tamamen şişirme. Şirket 2013 Nisan ayında kurulan faaliyet alanı araçla kozmetik ürün satışı yapılan bir firmadır. Size verilen çantaların içinde bulunan dosyanın içinde vergi levhası ve satış izinleri var. Bende 3. günün sonunda farkedip incelemiştim ve gerçeğin farkına vardım.
Yaptıkları tek şey alımlı ve güzel kızları özellikle tecrübesiz ve yeni mezunları toplayıp bedavaya çalıştırıyorlar. Sizi bir minübüse koyarak kayseri ve çevre illerdeki nekadar sanayi sitesi varsa oraya bölge bölge bırakıyorlar. Toptancıdan alınan dandik ürünleri 5er liradan satıyorsunuz. Aydın usta denen adam gecenin 2 sine kadar sizin yatakhane olarak kullandığınız ofiste kalıyor. Duş alamıyorsunuz uyuyamıyorsınuz ne olacağı belli olmaz diye. Korkuyorsunuz açıkçası. Güzel olanlara asılıyor. Adanadan gelen güzel bir arkadaşımız vardı birgün onu odasına çağırıp votka içirmek istedi arkadaşımızda itiraz etti karısıda neden kızıyorsun patronun sana yakın olmak istiyor diye karşılık verdi. Kahvaltı yok akşam yemeği yok hepsi cepten. Üstelik öğlen yemeği çocu zaman minibüste sıkıştıkış ekmek arası 15 dk yiyip tekrar işe dönüyorsunuz. Orda kaldığınız süre zarfında aylık 120 tl de konaklama parası alıyorlar. 75 gün inat edip orda kalan izmirli arkadaşım var. Sonunda bir sürü bahane üreterek onuda işten çıkarttılar. Herşey yalan hepsi boş gitmeyin yapmayın etmeyin. Sanayii sitelerinde yaşananan olayların yanı sıra birde bu adamın tacizlerine maruz kalmayın.212 Yorumla
Soran+1 yılcevap için çok teşekkürler bir sürü başka hesaplardan şirketi aklamaya çalıştılar gösterdiğiniz ilgi ve çıklamalar için gerçekten çok sağolun gerçekleri yazdığınız içinde çünkü bir çok muhtaç ya da çalışma hevesiyle olan genç arkadaş bu tuzağa düşebilir.. çok sağolun
- +1 yıl
tekrar selamlar, ben yaklaşık bir buçuk ay önce yine bu siteye yorum yaptım ve Kayseri'ye eğitime gideceğimi yazmıştım, gittimde, fakat 6gün dayanabildim ben, sebep heradlemin paylaştıkları değildi ama, dün gece bu yorumu bir arkadaşım okumuş beni aradı az öce okuduğumda çok şaşırdım ve üzüldüm, ben 1.55 boyunda 40 kg mım, şimdi ne alaka diyeceksiniz ama bünyem gerçekten kaldırmadı, ürünümüz Antakyada üretilen defne sabunuydu, çünkü firma sıcak satışta türkiye genelinde tek yetkiliydi, oldukça kaliteli ve doğaldı, hatta dönerken bile 20 adet altım çevremdeki herkes tekrar istiyor, Aydın Beye gelince hayatımda gördüğüm en babacan ve alçak gönüllü adamlardan biri, öyleki bir arkadaş rahatsızlanmıştı sabahın beşine kadar hastane eşiyle birlikte başında durmuştu, tlf numaralarını müşteriye verip satış yapanları nasıl kovduğunu gördüm ben, firmanın tek istediği şey düzgün ve dürüst çalışma, genel toplantıdan sonra üst düzey çalışanlarla tanışmıştım, hepsi bu zorlu süreçten geçmiş.
- +1 yıl
selam adım büşra sibel aradı az önce adlarımızı gizlemiyoruz beraber aynı dömemde kayserideydik, Heradlem yorumunu söyledi ben olumsuz bişeyle karşılaştığımda yazacağımı söylemiştim 1.5ay önce,15 gün kaldım kayseride annem ağır amaliyat geçirdi ayrılmak zorunda kaldım, işimi seviyor keyifle yapıyordum, hiç zorlanmadım, 15 gün içinde 50 den fazla kişi elendi benim dönemimde, sayayım sebeplerini, işi ciddiye almamak kolay satış için ödün vermek, müşteriye vaat vermek, bölgede çalışırken işyeri atlamak, sürekli telefonu meşgul olan, hatta ve hatta ürün parasını eksik verip hırsızlık yapan,100 kişi geliyorsa 10 kişi başarılı oluyor, bizler nasıl en iyi işi istiyorsak firmada en iyi kadroyu istiyor, anlayacağınız buraya gelen 100 kişiden enaz 60 tanesi burdan iyi gönderilmiyor.15 gün kaldım bigün yukardaki yorumlarda olduğu gibi saçmalıklar görmedim, kusura bakmayında kanseri yenmiş sigarayı bile içmemize kızan iş vereni böyle yargılamak çok ayıp ve günah, yorumcu neden kavuldu acaba
Soran+1 yılbabacandan ne anladığına bağlı tabi birde gelmiş aklamaya çalışıyorlar ya burada kimse size inanmaz o yüzden alın sabunlarınızı ve babacan çalışma arkadaşlarınızı komiksiniz cidden
- +1 yıl
sanırım hala işsiz ve bunalımdasınız :))))))))
- +1 yıl
işten çıkarılmayı ve başarısızlığı hazmedemeyen arkadaşlar, nereye şikayet ederlerse etsinler sonuç hüsran oluyor onlar için, diyorum ya hiçbir kanunsuz ve gayri yasal işi yok herşey kanunlara uygun, bukez tek seçenek kalıyor oda işin başındakine iftira atmak, Aydın bey işinde asla taviz vermeyen bir iş veren, bazı arkadaşlarda gördük nasıl yalakalık yaptıklarını fakat inanın o arkadaşların hiç biri yok şimdi, çünkü patron iş kolik 8 yıldır tatil bile yapmamış, emekle değilde başka şekilde biyerlere gelmek isteyenlerin hep hevesleri kursaklarında kalmış buna bende şahit oldum benden öncekilerde, biraz öncede dediğim gibi işkur gibi devletin sitesinde ilanı varsa bu firmanın burada asılsız yorum yapanlara sormak lazım nedenini, şunu da söyleyeyim ne kadar karalama politikası olursa olsun Aydın bey çevresinde inanılmaz sevilen ve saygı duyulan bir adam, damın dibi alayacağınız :))))
- +1 yıl
neden benim ve doğruları yazan arkadaşların yorumları hemen siliniyor, madem soran arkadaş 7-8 ay önce soru sormuş kayseriye gitmeden görmeden merak ettiklerini öğrenmek istemiş,2-3 tane kötü yorumu sürekli güncel tutuyor, burada insanları aydınlatmak değil işe ihtiyacı olan çalışmak isteyen insanları etkileyip çalışmamalarını sağlamak, amaç firmanın kan kaybı öylemi, inanın şu an orda hala eğitimine kararlılıkla devam eden sadece iş düşünen insanlar var, gidecek arkadaşlar ellerinden geldiği kadar aileleri ile gitsinler, emin olun bu firmanın çok daha hoşuna gidiyor, madem bu kadar olumsuzluk var neden ssk, maliye, iş kura şikayet edilmiyorda bu sitelere yaygara yapılıyor, bu firmanın kayseri işkurda satış elemanı ilanı var, bu kadar kötü firmanın devletin resmi kurumunda ilanı olabilir mi? neden biliyomusunuz bu firmanın gayri yasal hiçbir işi yok, bir gün dahi çalışmışsan sigortan başlıyor, fişini kesiyor, sevk irsaliyesini faturasını kesiyor, hak edeninde alacağını ödüyor.
- +1 yıl
Yazdıklarınızı okuyorumda gerçekten aklı başında olan bir insanın ne yazabileceği nede inanabileceği bir yorum olmuş madem bu kadar ciddi şeyler yaşadınız buraya yazmak yerine emniyete başvursaydınız sanal ortamda çamur atmaya çalışmanın ne anlamı var? aileniz sizi okutup bir yerlere getirmeye çalışıyor siz kendinize heyecan arıyorsunuz bu saçmalıklara biraz daha devam edilirse kim neden niye hangi yüz kızartıcı sebepten gönderildi hepinizin ismini açıklamak zorunda kalıcam. sizin gibi insanlar hiç bir zaman ailenizin hayalindeki evlat olamayacaksınız hayatınız boyuncada ne iş yaparsanız yapın aynı suçtan işten çıkartılacaksınız bu zihniyetle.
Soran+1 yılistediğin kadar yırtınabilir sahte hesaplar açarak bu sitede dolanığ yorum yazabilirsin ordakilerin seviyeleri belli @iftirainanma on tane hesap açmana gerek yok ya da devam edebilirsin yalnız bilişşim suçları denen bir şey var bilirmisin bu yazdıklarınıda inceleticem yazdıkların neden kalkıyor hiç düşünmdünmü çünkü soranar bu sitede soru ve cevap kaldıramaz üyeler yani bir düün neyse yazmn benim işime gelir
- +1 yıl
Merhabalar, İstanbul da yaşıyorum Ümraniye vergi dairesi icra bölümünde çalışıyorum, madem aydın usta ve işi yorumlanıyor, eski bir çalışanı olarak sanırım benimde hakkım konuşmak,3-4 tane yorumu okudum çok yazık,2002-2004 döneminde ist/maltepe ofisinde satış kısmındaydım, hem okuyor, hem ünyede olan aileme para gönderiyor, ceza evindeki kardeşime bakıyor hemde evinde kaldığım için halamın faturalarını ödüyordum bunların tamamını aydın usta'nın yanında çalışarak yaptım, biz ekip olarak neredeyse Türkiyeyi çalıştık, her türlü zorluğu gördük yazında da kışında da, Aydın beyin kimsenin hakkını yediğini görmedim, Aydın Usta asla zorla kimseye alkol falan içirmez, ben bugün memursam bunda Aydın Bey'in emeği çoktur, çünkü ilk işe başladığım dönemlerde dhkpc sempatizanı ateist ve alkole çok düşkündüm, bir gün gösterilere gitmiş sonra alkol almış ve sınavlarıma girmemiştim, Aydın Usta bana hayatımın ilk ve tek tokatını attı ogün, şu an evli ve iki çocuk annesiyim, bilmem anlata bildim mi?
- +1 yıl
Aydın USTA'nın ekmeğini yiyen , hayata onun yanında atılan ve öğrenenlerdenim, şu anda yay-sat Mecidiyeköy genel merkezdeyim,2002-2004 pozitif grup pazarlama kısmında çalıştım, ,2 odadan 2 masadan oluşan küçük bir iş yerinde işe başladım, maviş patronum o kadar çalışkan ve iş kolik bir adamdı ki gecesi gündüzü yoktu, gece duraklara ilan yapıştırır, gündüz bizimle gelir işi bizzat kendisi öğretirdi, herkes onun iş aşkına duruşuna ve gözlerine hayrandı, işinde asla taviz vermezdi, mesai bitiminde bir abi bazende babaydı, kimseye yan gözle baktığını görmedik, gerek yoktu çünkü istese çevresinde o kadar çok insan vardı ki, gelelim işe, işimiz çok zor hemde çok kolaydı, çalışmak isteyene kolay, fakat gün doldurmaya gelene işkence, işini severek yaptığında çok keyifli, benim dönemimde de eğitim danışmanlık seçmeleri ve eğitimleri vardı, çok kişi gelip gitti, çünkü pazarlama işi hem emek hemde sabır ister, bu sektörde biyerlere geleceksen tabandan gelmen sahayı görmeden hiç bişey yapmzsın
- +1 yıl
Şaka gibisiniz valla o kadar şey yazılıyor hala aklamaya çalışıyorsunuz mantıken baktığında bile o iş ilanı hala yayında demekki bir türlü oturmayan bişiler var hep çalışmayan insanlarda suç öylemi. harbiden Saçmasınız. Olanakları çok iyi sunup insanları çekmek sonra kandırmak aydın usta denilen şahsın oynaşmasına katlanmak gerçekten akıl kârı değil. buraya girip canımı sıkmayım dedim lakin hala savunanları anlamıyorum. hoş herkesin bir çıkarı var. çalışan 3 5 kişi isim değiştirip olumlu yazı sunmaya çalışıyorlar. arkadaşlar deneyecekseniz bile sözleşmeyi imzaladıktan sonra 170 i arayıp ssknızı kontrol ettirin girdi çıktı yapıyorlar. internetten görünmüyor. amaç onlara satış yaparak para kazandırmak zaten sizin yüzünüze gülüp arkanızdan iş çeviriyorlar. Tazminattan korkmayın hiç bir işlem yapamaz. Çok çok davamı açtı burdan bilgi ver herkes senin yanında olacaktır ama dedigim gibi orda kendiliğinden ek madde koyduğu için sözleşme direk geçersiz. hakim işçinin yanında korkma!
+1 yılGlobal Group 2003 tarihinde İstanbul/Maltepe'de kurulmuştur. Anadolu'daki ilk şubesini 1 Nisan 2011'de Kayseri'de hizmete açmıştır, 30 Ocak 2012 tarihinde Kayseri bölgesi için çok kısa ortaklık yapmıştır. Global Group 24 Mart 2012 tarihinde tek taraflı olarak anlaşmayı fesih etmiş olup, Kayseri bölgesinde hiç bir firma ve yetkilileriyle bağlantısı kalmamıştır. Resmi evrak firmanın facebook sayfası Global Group'ta mevcuttur. 2011'den itibaren Valilik ve Emniyet müdürlüklerinden alınan satış izin belgeleri Global olarak alınmıştır. Teşekkürler İyi Günler...
'01 Yorumla- +1 yıl
Demek ki Global olmadan da bizler bu işi başarabiliyormuşuz, eeeee boynuz kulağı geçmiş, Atı alana üsküdar...
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 588 cevap paylaştı. Ben şahsen 75 gün süre ile eğitim veren bir şirket daha görmedim. Yakınen bildiğim arkadaşlarımdan.. Ne bankalar, ne arvato vodafone, ne turkcell nede başka firma maksimum 10 gündür bu süre.. Sen şu siteyi bir link at bir inceleyeyim..
222 Yorumla
Soran+1 yılpozitifgrup.org
Soran+1 yılteşekkür ederim ilgin için
Soran+1 yılben teşekkür ederim yardımın için sağol tekrar
Soran+1 yılteşekkür ederim
- +1 yıl
bsrcmn16.. abla sen ne anlattin simdi bu konu uzerine ben hic bisey anlamadim.. yazdiginin kinu ile hic bir alakasi yok. yazdigina gelince 2012 de cikti dedigin sozlesmesiz isci yasasi hep vardi belirli sureli ve belirsiz sureli olarakta sozlesme bu konu ile ne alaka? ayrica bu sozlesmelerin sadece is verenler tarafindan yapildigini ve arsivlendigini biliyormuydun?
- +1 yıl
Merhaba; neden 75 gün eğitim? Çünkü istenilen personel satış elemanı değil veya halkla ilişkiler elemanı değil, sözleşmesi YÖNETİCİ ADAYI olarak yapılıyor, deneyim ve tecrübesiz bir arkadaşın pazarlama ve danışmanlık ofisinde Yöneticilik yapabilmesi için altında çalışan ekipten daha deneyimli ve bilgili olması gerekir, Zira 75günün 60günü sahada sıcak satış yaptırılarak deneğim ve tecrübe kazanması sağlanıyor, asıl bölüm eğitimi 15gün oda zaten ofis içinde, ben bu sürecten 10 yıl önce geçtim ve hala işimin başındayım, pazarlama ve satış firmalarına personel yetiştirip eleman akışlarını sağlıyoruz, pazarlama pratik olmadan sala öğrenilmez, sahaya inmeden sahayı öğrenmeden asla saha elemanını yönetemezsiniz, neden tecrübesiz? firma kendi sistemine göre yetiştiriyor ve uzun vadede çalışma ortamı oluşturuyor, firmanın internet adresi adresi org geğil bu arada pozitifgrupturkiye. com iyi akşamlar tşklr :))
Soran+1 yılterkedebilirsin ortamı merve kim olduğunun bir önemi yokta herkesi rahatsız etme yorumunu yaptın çekil gelip sahte hesaplarınızla yeterince rahatsızlık veriyorsunuzda
- +1 yıl
Yıllar önce pozitif grupken şimdi sadıkoğlu grup olarak oradalar. Hepsi aynı kişi başında Aydın bey var fakat şirketler başkasının üstüne oluyor. Ama sistem aynı sadece kızları çağır yönetici yapcam diye orda burda sanayide kıraathanede pazarlama yaptır sonra iğrenç iftiralarla işten çıkar
- +1 yıl
@Kamuspotu55555555 Bu dolandırıcılar şimdi de sadıkoğlu pazarlama diye çankırı da aynı şekilde sadece bayan yönetici adayı olarak insanları kandırmaya devam ediyorlar.
- +1 yıl
İyi şekilde burda yorum yapan çok insan oldu bu kişilerde sözde işletmenin sözde insan kaynakları müdürü derya hanımdır. O da Aydın bey ile ne hikmetse sahaya çıkıp aynı kazakları giyen insandır. Sevgilisi olduğunu beraber şebeke kurup kızları kandırdığını gidince fark ettim. Ofis denilen yerde bir tane erkek çalışanı var o da kızları sanayiye kırathaneye satış yapsın diye götürdüğü şoförü. Bir şirkette hiç mi erkek çalışan olmaz. Bayanları sürüyor ki iyi satış yapsın diye. Hep aynı iş ilanı ile hiç bitmeyen yönetici yetiştirme programı ile satış yaptırıp paraları cebe indiriyor
- +1 yıl
@Kamuspotu55555555 Pozitif Grup Ferit ŞAHENK'in alt şirketlerinden biridir. Adam Türkiye'nin sayılı zenginlerinden biridir. Saha araştırması ve ankette bir numaradır. Bölge ofilerini açarken yönetici kadrolarını genç ve tecrübesiz adaylardan seçerek hem geçlerin önünü açar hemde uzun süreli çalışma imkanı sağlar. Geçmiş dönemde ki yorumlara da bakıyorum saçma sapan salak yazanlar var. Aydın Ustaoğlu'da yıllardır ŞAHENK Holdinge hizmet etmiş beğefendi adamdır. Pozif Grubun genel müdürüdür. Halada işinin başındadır. Polis Özel Harekattan istifa etmiş Aslan Trabzon'lu on numara adamdır. Yok kızlara alkol içirmiş de yok eşi demiş için kızlar size yakın davranıyor eşimde, İnsan Allah'tan korkar şunları yazarken. Ayıptır 55-60 yaşındaki aile babası birine böyle ihtamda bulunmak. G. t. iş yemeyipde klavye pehlivanlığı yapanlara...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Kızlarrr muhtemelen herkes kendini aklamaya çalışmış. global groupla pozitif grup sanırım benzer firmalar. ben global groupla görüştüm ve hiç güvenemedim. 75 günlük eğitim var kayseride ve bu şartları sağlayabilecek kadar kurumsal bir şirketin o kadar maaşı verebilmesi için iyi bir bütçesi olması lazım fakat bizler ofiste kalacakmışız? akıllı olun rica ediyorum bizlere 2800 bilmem ne maaşla başlatan firma neden eğitimleri boyunca konaklamayı ofiste yaptırsınlar? bakın ben daha önce çalıştım bir 5 yıl kadar ve böyle işe alım sürecini ne gördüm ne duydum ! ben bir şirketin eğitimine gittim beni eğitime şirket gönderdi kendi iş alanımda antalyada oldu eğitim ve 7 gün sürdü Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort hotel belekte kaldık. eğitimler eğer kurumsalsa şirket otel ile ankaşma yapılır ve eğitimler hep orada verilir. eğitim ücretim konaklamam herşey dahil 1700 tlydi ve şirket ödüyordu. sizce bu iş mantıksız değil mi? orda en az 10 kişiye eğitim verecekler ve söylediklerine göre asgari ücret 949 tl nettir. 10 kişinin parasıyla hayli hayli hem süper eğitim verilir hem herkesin yattığında güvenle kapısını kapattığı rahat duş aldığı bir yer olur. bende başvurdum şartlar süper ama güvenli değil. yapmayın hiç bir iş sizden önemli değil derim. benim ki tecrübeli olarak bir tavsiye.
00 YorumlaMerhabalar, kızının geleceğini düşünen bir anneyim, kızımda bu firmanın ilanını ilk gördüğünde bize sormuştu şehir dışında eğitimleri olduğu için baş vurabileceğini söyledik, yaklaşık 15 gün sonra olumlu dönüş yaptılar, burada ki yorumları o dönemde görsem asla kızımın bu iş yerinde çalışmasına müsade etmezdim. Bu sabah oğlum görmüş yorumları o gösterdi. İyi ki o yorumları o zaman görmemişiz çünkü kızımın kendi ayaklarının üstünde durmasına ve hayat mücadelesine başlamasına engel olacaktım. Kızımla birlikte gittim Kayseri'ye 3 gün 2 gece kaldım misafir hanelerinde, hatta ilk iş gününde Kapodokya' ya gidildi beni de ısrarla ekiple birlikte götürdüler kızımın çalışma ortamını da gördüm, Patronuyla şefiyle ofis yöneticisiyle inanılmaz düzgün insanlar ve mükemmel bir ortam, buradan bu asılsız yorumları yapan gençleri KINIYORUM. İş size zor gelmiş veya olmayacak bir sebepten çalışamamış işten çıkarılmış olabilirsiniz ama çalışacak insanlara engel olmaya çalışmak çok ama çok ayıp, Ben çocuğumla her gün konuşuyorum hiç şikayet etmiyor ne işinden ne ortamından, Bu işi gerçekten isteyen kızlarımız asla burada ki saçma sapan yorumlara inanmayın, gerekirse ailenizden biriyle gidin ailenizinde içi rahat etsin, hoşçakalın...
01 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler doğruları yazdığınız için
Ben gittim Kayseri'ye Pozitif grup Aydın Usta ilanlarda bol keseden sallıyor. Yok efendim yönetici olacakmışsın da bilmem ne de.. Sakın ama sakın inanmayın!! Eğitim dedikleri şey elinize bir çanta veriyorlar sizi sanayilere ücra köşelere götürüp parfüm deodorant oda spreyi sattırıyorlar. Satışlardan hiçbir şekilde pay alamıyorsunuz. Ayrıca Kayseri diyorlar bütün çevre illerin sanayilerinde saçma sapan yerlerde satış yaptırıyorlar. Birde bu Aydın'ın yanında kız elemanları var. Onlarda kanınıza çok iyi giriyor. Amaçları gelenlerin beynini yıkamak. Biz eğitimimizi tamamladık şimdi sıra sizde vs.. diyorlar. Oysaki yalan hepsi. Sözleşme imzaladıktan sonra sözde eğitimden ayrılmak istediğinizde de mahkemeye verilmekle tehdit ediliyorsunuz. Oysaki kanunlarda o sözleşmenin hiçbir geçerliliği yok. Yani hiçbirşey yapamazlar. Eleman kaybetmemek için tehditler yağdırılıyor üzerinize. BUNLARA ASLA İNANMAYIN!ASLA BOŞA HARCAMA YAPIP BULUNDUĞUNUZ ŞEHRİ BIRAKIP KAYSERİ'YE GİTMEYİN. BÜYÜK BİR HATA YAPARSINIZ...
00 Yorumla
+1 yılDaha yeni gelenlerdenim. yukarda yazılanların hepsi doğru paso insan çekmeye çalışıyorlar. Allah kurtardı diyebilirim. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. amaç yönetici yetiştirmek değil sahada milleti köpek gibi çalıştırmak mal sattırmak. gelir gelmez sözleşme imzalatıyor sözleşme şartlarına göre 2500 tl tazminat var. lakin kafalarına göre bazı kişileri ssk girişi yaptığı gün ssk çıkışı yapıyor. 170 nolu bir tel var ssk sorgulama ordan çıkışınız gerçekleşmişse bırakın sözleşmeyi yazılı tebliğ bile almanıza gerek yok ordan. Yargıtayda kafalarına göre madde koymaları direk red yiyor zaten. önemli olan sizin etrafınızda edindiğiniz arkadaşlarınızın ssk nız olmadığı halde orda çalıştığınıza dair şahit olması. Gerisinde şikayet edilecek çok şeyi var. ssksız işçi çalıştırmak sözlü veya yakınlaşmaya çalışIlan her durum taciz işten çıkardığı halde ssk da istifa diye yansıması vs vs hepsi için dava açılabilir. vergi levhası bile eşinin üzerine nedenini Allah bilir. eğitim falan da yalan direk sizi sahaya salıyor ve ürünlerini sattırıyor öncelik sanayi yerleri zaten esnaflar ikinci plan. bizzat hepsini yaşadım. kendince gönderse göndermese 3 gün işe gelmemesi durumunda tutanak tutuyor işten çıkarıyor ve tazminattan muaf tutulmuyor bunun için işten ayrıldığınız gün gidin sağlık ocağına bir yerlerim ağrıyor diye rapor alın alabildiğiniz kadar. sigorta girişiniz olduğu için 9 gün boyunca ssk rapor primlerinizi ödüyor nette de çıkışınız diğer ay görünüyor. orda olanların yapması gereken şey 170 i arayıp ssk da ne yapıldığını öğrensin ona göre adım atsın girdi çıktı yapılmışsa hiç bişi demeden alsın çantasını çıksın diğer aktif olanlar yazılı tebliğ veya sözleşmeyi geri alsın. ORDA OLMAYANLAR HİÇ GİTMESİN ZATEN !! Olanakların iyi olması geleceğin parlak görünmesinin tek sebebi insanları ÇEKMEKTİR. Biz oradayken odalar dolu olduğu halde habire skype görüşmeleri yapılıp insanlar çağırılıyordu.
06 Yorumla- +1 yıl
Benim kim olduğumu bilen arkadaş bugün ayın kaçı bak istersen. daha yeni gelenlerden olupta nasıl oluyorsa 5 haziran-25 temmuz arasında beni tanıyor olabiliyorsun. bence kimin çeliştiği ve benim yazdıklarımı yalanlamak adına hakkımda asılsız şeyler söylemek ne demek oluyor acaba? o arkadaş 7 aydır güncelliyorsa sizde sorun var demektir çünkü ilanı ısıtıp ısıtıp öne süren sizsiniz. bir elemanı yer edindiremediniz yanınızda 3 yıldır yetiştirmediniz insanları. önceden zirve grup adlı isimdeydiniz şimdi pozitif gruba döndünüz zirve grubun geçen seneki ilan halleri hala nette. o bize bağlı değil diyeceksin kanıt amaçlı gidecek arkadaşlar evrak diye ortaya attıkları şeyleri incelesinler. ama servis aracındaki kalın dosyayı inceleyin. bu ilçelerde satış yapabilmek amaçlı Izin kağıtları mevcut hepsi zirve adına. anlayacağınız ad değiştirmiş bir şirketten bahsediyoruz. şahitlerimde birlikte çalıştığım arkadaşlardır.
- +1 yıl
Eğitimimi bitirmiş olabilirim ama her gün Kayseriyle görüşüyorum, eğitimler 3gün önce başladı, aslında neden sürekli ilan olduğu banada tuaf gelmişti, açıkça sormuştum firmaya onlarda sistemlerini açıp gösterdiler, farklı dönemlerde farklı illerin farklı pozisyonlarda ilanlarını inceledim, kendi kendime soracağıma kafamda sorun olacağına sormayı tercih ettim ve her sorumun cevabınıda aldım, Burdan gerçekten bu işi isteyen ve kendine güvenen arkadaşlara seslenmek istiyorum, burada yazılan hiçbişeye itibar etmemelerini gerekirse ailesi ile gidip ortamı yerinde görmesini istiyorum emin olun pişman olmayacaksınız. yatakhanenin giriş kapısında şu yazı yazıyor BİR İŞİ BİLEN YAPAR, BİLMEYEN ELEŞTİRİR, AZ BİLEN AKIL VERİR, YAPAMAYAN DA ÇAMUR ATAR :) Burdan kimseye polimiğe girmek istemiyorum, ancak bütün hayatımız için geçerli hiç bişey kolay elde edilmiyor, sabır etmek, mücadele etmek düzgün ve dürüst olmak bu meziyetlere sahip olduğumuzda gerçekten hayatın çok güzel olduğunu fark edicez, bye
- +1 yıl
bir arkadaşa da öyle demişsiniz kız durdu dediki illa bir yerlere gelebilmek için illa vermek mi lazım dicektim diyemedim. bizde bir çok soru sorduk birinden farklı birinden farklı cevaplar aldık. cevaplar yeterli gelseydi düzgün olsalardı herkes işini yapmak ister bir yerlere gelmek ister. boşuna maval okuyorsunuz insanları bilinçlendirmek biz yaşayanların en doğal hakkı. hatta şöyle bir şey bile diyebilirim arkadaşlar. yapılan sözleşmeler belirsiz süreli iş sözleşmesidir. bunun anlamı işverende işçi de istediği zaman işi fesih edebilir. sonuçta deneme süreli eğitim süreli iş sözleşmeleri adı altında yapılan her şeyde direk bırakıp çıkabilirsiniz. Bilginize. Ayrıca bunca kişi yalan söylüyor çamur atıyorda siz bir kaç azınlıkmı doğruları söylüyorsunuz. cidden siz komiksiniz. Allah sizin gibilerin korusun hepimizi.
- +1 yıl
Doğruyu söylemek gerekirse skype iş görüşmesinde hatice hanımla görüşmüştüm, kendisi bana sahada esnaf ve iş yerlerine satış olduğunu kolay olmadığını her karekterde insanla karşılaştığımızı buları göze alabiliyorsan üç gün sonradan pes etmiceksen gel dedi, bana ofiste çay kahve içrceğiz seminer yapacağız akşama kadar oturacağız diyen olmadı ki, neyle karşılaşacağımızı en küçük ayrıntıya kadar anlattı insanlar, evet benim kaldırmadı yapamadım, şimdi yapadım diye kötülemek mi gerekiyor, herkesle helalleşerek çıktım ordan hatta şoför otogara kadar götürdü biletime kadar aldı, herkes hak ettiğini yaşar diye düşünüyorum, eğitimdee elenen veya farklı sebeplerden ayrılan arkadaşlarım var hala görüşüyorum bayramdada aradık birbirimizi ama hiç biri ordan sıkıntılı ayrılmamışlar, ortada bibi problem ve sıkıntı varsa emin olun tek taraflı değildir, hiç bir firma işinin hakkını veren ve dürüst olan bir çalışanını madur etmez, çalışmak isteyen arkadaşlar gönül rahatlığı ile gitsin derim, ii akşmlr
- +1 yıl
neden benim ve doğruları yazan arkadaşların yorumları hemen siliniyor, madem soran arkadaş 7-8 ay önce soru sormuş kayseriye gitmeden görmeden merak ettiklerini öğrenmek istemiş,2-3 tane kötü yorumu sürekli güncel tutuyor, burada insanları aydınlatmak değil işe ihtiyacı olan çalışmak isteyen insanları etkileyip çalışmamalarını sağlamak, amaç firmanın kan kaybı öylemi, inanın şu an orda hala eğitimine kararlılıkla devam eden sadece iş düşünen insanlar var, gidecek arkadaşlar ellerinden geldiği kadar aileleri ile gitsinler, emin olun bu firmanın çok daha hoşuna gidiyor, madem bu kadar olumsuzluk var neden ssk, maliye, iş kura şikayet edilmiyorda bu sitelere yaygara yapılıyor, bu firmanın kayseri işkurda satış elemanı ilanı var, bu kadar kötü firmanın devletin resmi kurumunda ilanı olabilir mi? neden biliyomusunuz bu firmanın gayri yasal hiçbir işi yok, bir gün dahi çalışmışsan sigortan başlıyor, fişini kesiyor, sevk irsaliyesini faturasını kesiyor, hak edeninde alacağını ödüyor.
- +1 yıl
bşrcm bu kadar neden sinirleniyosun ki, akıllı ve mantıktı bir insan burdaki yorumların ne amaçla yazıldığını anlar, bizde bu işe başvurduğumuzda burdaki yorumlar vardı, demekki bu bu insanlar bu firma hala çalışıyor ve yeni şubeler açarak büyüme yoluna gidiyorsa, burdaki söylentiler boş demektir, ben sen ve ordaki birçok kişi oraya gidip gerçeği yerinde gördük ve burada yazılğı şeylerle hiç bir alakasının olmadığına şahit olduk, evet belki başaramadık ama güzel anılar ve dostluklarla geri döndük, babam aydın beyle görüşüyor hala ben çalışmasamda dostlukları var artık, benin gibi bünyesi zayıf çelimsiz olmayan ve kendine güvenen arkadaşlar hiç tereddüt etmesin derim, başaramazsanız en azından benim gibi kapadokyayı gezersiniz oda çok güzel bir anı olur...))) sitede zaten c. savcılığına şikayet edildiği yazıyor mutlaka yakın zamanda netice alınacaktır. ii akşamlar
mrhblr bugün bende kayseri ofisinden bir bayanla görüştüm, ilk başta bursa dan kayseriye gitmek akıllıca gelmedi, yeni mezunum ve hayata biyerden başlamak lazım, paylaşımlar çok ağır ama hep duyum, aileme bu konuda tşkr ediyorum, en ufak bir olumsuzlukta hiç düşünmeden çık gel dediler, sözleşme olduğunu ve ssknın hemen basladıgını söylediler, hatta bir kısmını okudu bayan, dağ başı değilya asayişi var polisi var kimse kimseyi zorla alı koyamaz, ben denicem ama en küçük bir olumsuzlukta bu siteye girip herşeyi yazacam. tşklr iyi akşamlar,
10 Yorumla
+1 yılşirket bilindik bir şirketse ve seni seçen kişilerin o şirkete bağlı olduğundan eminsen bir şey olmaz,
15 Yorumla- +1 yıl
şu şirketin ismini bir söylesen:) çok merak ettim
- +1 yıl
çağrı merkezi üzerine mi? çalışacaksiniz
Soran+1 yılyönetici olarak yetiştiriceklermiş..yeni açılacak yer için
- +1 yıl
tamam normal bence.
- +1 yıl
izin veriyorum kızım gidebilirsin :)
+1 yılİyi akşamlar selamlar;açılmayacak denilen Pozitif Grup Ankara şubesine danışmanlık bölümü için iş başvurusunda bulunmuştum, dün evraklarımı teslim ettim SGK bildirimim yapıldı bugünde iş başı yaptım, eğitimimizin yaklaşık iki satlik kısmında bu sitedeki yorumlar tek tek okundu ve yorumlandı, dönem dönem espirilerde yapıldı tabi, okadar güzel bir konu analız edildi ki yaklaşık 50 tane yorumdan 35 tanesi işle hiç alakaları fikir sahibi olmayanların yorumu bir kısmı da işin ta başında pes edip sonucunu görmeyenlerin bir kısmı da firmasını savunanların. Netice ne biliyor musunuz? Kaybeden kesinlikle şirket değil, belki hayatının fırsatını kaçıran yeni mezun belki de çok istediği halde buradaki yorumlar yüzünden cesareti kırılan temiz yürekli kardeşim, 50 kişiden sadece bir kişi çıkıp özür diliyor yorumundan dolayı, o arkadaşı da tebrik etmek lazım. Sanırım sözün bittiği yer dimi?
01 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten çok doğru bir analiz, o kadar çok boş konuşma olmuş ki siteye giren herkesin kafası çorba kazanına dönmüştür, Aslında yapılması gereken tek şey senin doğrunun önüne hiç kimseyi geçirmeyeceksin, bir şeye karar verdin mi başkalarının fikirleri umrunda olmayacak her tecrübeyi kulaktan dolma değil yaşayarak öğreneceksin öz güven dedikleri de budur zaten. Eminim buradaki yorumlar yüzünden iş fırsatını kaçıran onlarca arkadaş vardır belkide hala işsiz ve mutsuzdur. Bu arda özür mesajı yayınlayan arkadaşlar özrünüz kabahatinizden büyük, şirketi boş verinde insana atılan iftiranın ömür dünyada suçu çok ağır. O yüzden atalarımız boşuna dememiş söz gümüşse sükut altındır. Zaten bunları daha fazla konuşmanın bir anlamı yok sanırım pozitif üzerine düşeni yapmış başarıları daim olsun, hem hayatımıza girecek yeni firmaların hem çalışanların Allah yar ve yardımcısı olsun, iyi akşamlar
+1 yılMrhblr yaklaşık 6 ay önce Pozitifin eğitimlerine katıldım fakat o dönemde bazı arkadaşlarımızın ortak görüşü kandırıldığımız ve sadece satış amaçlı Kayseri'ye çağrıldığımızı düşünüyorduk. Her kafadan bir ses çıkıyor iş bitip akşam olduğunda ortalık kazan gibi kaynıyordu. Esnafın bir tanesi de böyle eğitim mi olur deyince işi orada bırakmaya karar verdim hastayım diyerek şirket aracını çağırdım ve akşama kadar satışa falanda inmedim, Akşam döndüğümüzde de valizimi alıp ayrıldım, tazminat falan umrumda değildi o an sadece oradan gitmekti öylede yaptım, Allah var daha sonra firma hiç bir işlem de yapmadı, Ankara'ya döner dönmez bu siteden yorum yapmıştım, fakat dün Pozitifin Kızılay'daki ofisinin olduğu cadden geçtim çok güzel yerde ofis açılmış, şu an çok güzel bir işim var ilaç mümessiliyim, 6ay önce o psikolojiyle yaptığım yorum için herkesten özür diliyorum. iyi günler
00 Yorumla
+1 yılLütfen hiç bir arkadaşım konuya hakim olmadan sırf geyik olsun diye buradan olumlu olumsuz yorum yapmasın, yorum yapanda araştırarak yapsın, ben bir yıldır çalışanı olarak hem şirketimi hemde çalışma ortamı mı çok seviyorum. Bu yüzden buradan yazıyorum, geçen yıl pozitif grubada bir sürü buradan yorum yapılmıştı, fakat 2014 bitmeden bütün ofislerini açıp çalışmaya başladılar. Olumsuz yorum yapanların hiç biri neden şimdi çıkıp özür dilemiyor? Şuanda da benim firmamın eğitimleri var, kolay mı değil elbet, emek etmeden yemek olmuyor, şu an sahada alınan eğitimin kursu yok üniversitede eğitimi bölümü yok, satış ofisinde yönetici olmak için sahayı bilmek gerekiyor, firmam şartlarını facebook sayfasında çok net belirti, yapamayacak olan gelmesin diyor, Global Group inanın emin adımlarla ilerliyor, yaptıkları yapacaklarının teminatıdır. iyi akşamlar diliyorum.
02 Yorumla- +1 yıl
Buradan hem Global Group yöneticileri hem çalışanları hemde iş arayışında olan arkadaşlardan çok özür dilerim, Pozitif Grup eski çalışanıydım oradan işten ayrıldıktan sonra Global Gruba iş müracaatında bulundum fakat pozitif grubun eski personeli olduğum için başvurum kabul edilmedi, o gün sinirle yazdığım şeylerin bir çok arkadaşın iş hayatını etkileyeceğini şirkette çalışanların sorun yaşayacağını düşünemedim. Tekrar çok özür diliyorum...
+1 yılSon üç gün gündür, hem bütün sitedeki yorumları hem pozitif grubu hemde global groubu, sitedeki yorumların bir çoğu işle alakası olmayanların geyik muhabbeti, pozitif grub ile ligili yapılan yapılan yorumlarda asılsız çıkmış durumda çünkü vaad ettikleri bütün ofisler açılmış şu an ekipleri çalışıyor. Global ve pozitif sanırım rakip firmalar, aynı olmalarına imkan yok çünkü, globalin facebook sayfasını inceledim bütün iş şartları çok açık, hatta elemanonline. com da ilanları var her bölümün farklı ilanı çok sistemli, arkadaşın biri yorum yapanların çoğu 1xper demiş, ben evliyim soracağımı eşime sorarım buradan siteden mi sorman lazım, ne alakaysa, arkadaşlıkflört sitesinde iş haricinde ne işim olabilir ki, Pozitif grubu tebrik etmek lazım bunca yoruma rağmen başarmışlar. Darısı Global Group'a
00 YorumlaMerhabalar iyi pazarlar, ismim bahar İzmir'de yaşıyorum, İşletme mezunuyum üç yıl oldu okulum biti ve hala işsizim, zira kamudan da umudumu kestim, yaz dönemi Pozitif Grup ilanlarına başvurmuştum o dönemde ailem bu sitedeki yorumlar yüzünden Kayseri'ye gitmeme izin vermedi, fakat pozitif grubun Alşancakdaki ofisine gittim eğitime katılıp yönetici olanlarla da tanıştım, o günden sonra buradan asılsız yorum yazanlara beddua ediyorum, Şuanda da Global Group eğitimleri varmış ilanlarına başvurdum çağırırlarsa kesinlikle Kayseri'ye gideceğim, Biraz araştırma yaptım şirketle alakalı Pozitiften daha köklü bir firma, Bu arada Pozitif Grup firmasınıda tebrik ediyorum çok güzel ofis açmışlar, Yorumlarını da okudum kötü yorum yapanlarla ilgili herkesin kimliklerini açıklayıp neden atıldıklarını paylaşmışlar, helal osun valla.
00 YorumlaMrhbr 3 gün önce global gruptan bana da dönüş yapıldı, son üç gündür ben ve ailem kayseri dahil bir çok yerden araştırdık, ilanlarını kariyer. netten de araştırdık, iki defa ilanları yayınlanmış ilki geçen 2013 eylülde satış temsilcisi, ikincisi 2014 temmuz da yön. adayı. şuanda da elemanonline var. Şunu da ögrendik Global Kayseri'de çalışmaya 2011 de çalışmaya başlamış bir yıl içinde aynı sistemde çalışan 4 firma daha açılmış, Kayseri pozitif grubun iş müracaatı için geçen hafta Ankara ofislerine kuzenim gidip form doldurdu, Global ve pozitif grup aynı değil arkadaşlar, ben eminim sizlerde araştırın. Global Grobun ürün verdiği 3 farklı şehirden iş yerine ulaştım, sitelerinde ki iş tanımıyla aynı, bu gün arayıp bir hafta sonra eğitime katılmayı istiyecem, kabul ederlerse her şeyi yerinde görmek istiyorum. Çünkü 5 yıldır mezunum artık sürekli bir iş istiyorum.
00 YorumlaBu iki firmanın çalışma şekilleri ve şartları birbirine yakın aynıda olabilir fakat küçük ama sağlam bir araştırma ile ayrı oldukları anlaşılıyor, yorumları okudum olumsuz yorum yapanlarda pozitifi aklamaya çalışanlarda belki tek bir kişi bile olabilir, çünkü kelimeleri kullanmaları iş tariflerindeki cümleler tamamen aynı, hiç kimse yıllar sonra patronunu googleden araştırıpda böyle yorumlarla karşılaşmaz tamamen hayal ürünü, ayrıca olumsuz yorum yapılan arkadaşta çok abartmış ve aynı kişi bence, bu iki firmanın ürünleri adresleri iletişim bilgileri tamamen farklı, pozitif grubun hala kariyer. nette ilanı var, güncelleme tarihleri bugün. bugün kariyer. net üzerinden mesaj gönderdiler saha eğitimi varmış eğitimin Ankara olgunu belirtmişler, Ankara Mersin'dede ofisleri mevcut, global ilanlarını görmedim çokta fikir sahibi değilim, Sistem ve işle ilgili tam anlamıyla fikir sahibi olmadan ve araştırmadan hiç bir arkadaşımız balıklama atlamasın bence. iyi akşamlar sevgiler...
02 Yorumla- +1 yıl
Global Group Anadolu'daki ilk şubesini 1 Nisan 2011'de Kayseri'de hizmete açmıştır, 30 Ocak 2012 tarihinde Kayseri bölgesi için çok kısa ortaklık yapmıştır. Global Group 24 Mart 2012 tarihinde tek taraflı olarak anlaşmayı fesih etmiş olup, Kayseri bölgesinde hiç bir firma ve yetkilileriyle bağlantısı kalmamıştır.
- +1 yıl
Global Group 2003 tarihinde İstanbul/Maltepe'de kurulmuştur. Anadolu'daki ilk şubesini 1 Nisan 2011'de Kayseri'de hizmete açmıştır, 30 Ocak 2012 tarihinde Kayseri bölgesi için çok kısa ortaklık yapmıştır. Global Group 24 Mart 2012 tarihinde tek taraflı olarak anlaşmayı fesih etmiş olup, Kayseri bölgesinde hiç bir firma ve yetkilileriyle bağlantısı kalmamıştır. Resmi evrak firmanın facebook sayfası Global Group'ta mevcuttur. 2011'den itibaren Valilik ve Emniyet müdürlüklerinden alınan satış izin belgeleri Global olarak alınmıştır. Teşekkürler İyi Günler...
'
yazılanları okudum.. bu firmaya kariyer. net ten bende başvuru yaptım ama bana başka isimde bir firma adıda global group geri dönüş yaptı. çalışma şartları tamamen aynı. yönetici olacaksınız altınızda çalışacak elemanları anlamanız için sahada eğitim almanız lazım vs. vs... şirketi araştırıyorum ve internette kendi siteleri dışında bir bilgiye ulaşamıyorum.. açıkcası şartları çok hoşuma gitsede içime sinmedi.. çok kararsızım bu iki firmada aynı firmamı acaba? bilgisi olanlar varsa yardımcı olabilir mi lütfen...
00 Yorumla
+1 yılArkadaşlarr sakın gitmeyin. kendim bizzat içinde bulundum ve pişman oldum oraya kadar gittiğime. şu an ki ismi pozitif değil global group turkey. bazı yorumlar var cok guvenılır olduguna dair. zaten şirket ıcerisinde calısanların yazdıkları cümleler onlar. sanayide bir bayanın çalışması pazarlamacılık yapması ve bu adamın sürekli dürüstlükten bahsetmesi , ailenizle de grusmeye gıtsenız kandırılabılırsınız. ıkna kabılıyetı çok yüksek. biz de inandık. özel harekatçı değil. sabıkası var . bunları çok arastırdım ve çok çalışmadan işi bıraktım. işsizim ama can güvenliğim yerinde diye düşünüyorum. hak yemek benim yapabileceğim bir şey değil. vicdanım rahat etmez rahat uyuyamam. biz yaptık bir hata siz yapmayın arkadaşlar. bana güvenmiyorsanız da aydın usta ile ilgili derin bir araştırma yapın. pişman olmayınnn.
02 Yorumla- +1 yıl
Ne yaptılar ki Kayseri'de tecavüz mü ettiler? Can güvenliğin yokmuş sanki kobaniden bahsediyosun, aslında senin gibileri kuzey Irak'ta çalıştıracaksın ozaman memleketinin her köşesinin kıymetini bilirsin, Ben eğitime kayseri'ye gittim en küçük bir olumsuzlukla karşılaşmadım, fakat şirket eğitimlerimizi Ankara'ya aldı şu an Ankara'da ailemin yanında eğitimime devam ediyorum,
- +1 yıl
Size de bir çift sözüm var, üniversite döneminde part olarak anketörlük yaptım okul masraflarım için, evlerede sanayi de çalıştım. sana iş iyi gelmeyebilir, şirkette çalışanlar güzel yorum yapıyor demişsin, kimse babasının hayrına çalışmaz demek ki bu şirketin çalışanları var rahatsız olmayan haklarını alan, hayat öyle masal gibi değil toz pembe mücadele etmeden hiç bir yere gelemezsin, yorumundan sanırsın seni orada esir almışlar emniyet güçleri operasyonla seni kurtarmışlar...
+1 yılSelam arkadaşlar bende Ankara'dan yazıyorum, fakat burada ki olumsuz yorumlara kesinlikle katılmıyorum, çünkü yaklaşık altı ay önce Ankara'da bu firmanın ofisine gittim iş müracaatın da bulundum fakat sadece form doldurmuştum personel açıkları yoktu, Dr Mediha Eldem Sokakta çok güzel yerde ve mükemmel bir ofisleri vardı, insan kaynakları ile görüşmüştüm, öyle eften püften bir firmanın altından kalkacağı bir ofis değildi, her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü, ama çalışanları pek sevmemiştim hepsinin burnu bir karış havadaydı, 35-40 gün önce iş ilanını tekrar gördüğümde hiç tereddüt etmeden başvurdum, bugün dönüş yaptılar gönderdikleri mailde Ankara ekibinin tamamının işine son verildiği ve yeni yönetici kadrosu oluşturulacağı yazıyordu, çok sevindim zaten oradakileri hiç sevmemiştim, ben bu kadroda mutlaka olacağım arkadaşlar...
00 YorumlaArkadaşlar bende Ankara'dan başvurdum bu işe, yaklaşık bir ay olmuştu dün döndüler bana, insan kaynaklarından bir bayanla görüştüm, zaten ilana şehir dışı eğitimi bilerek başvurmuştum, uzun zamandır da haber bekliyordum, işi çok açık ve net şekilde anlattılar zira gönderilen bilgi mesajında da hatta ilanda bile çok netti, kesinlikle eğitime katılıp sonunu görmek istiyorum, Kayseri'ye ailem götürecek her hangi bir olumsuzlukta işe başlamam döner gelirim, en önemli avantaj ilk iş günü itibariyle sözleşmeli ve sgk lı başlamak, zaten olması gereken bu, çünkü sgk sız personel çalıştırmanın çok büyük cezai müeyidesi var, herkese ii akşamlar :)))
02 Yorumla- +1 yıl
Merhaba eğitime gittiniz mi
- +1 yıl
Arkadaşlar bunlar dolandırıcı sakın inanmayın. Hepsi isim değiştirip değiştirip aynı ilanla kızları kandırıyor ben gidip şahit oldum. Yönetici nerde dedik cevap dahi veremiyorlar. Şimdi de sadıkoğlu grup diye türediler. Yapılan sözleşme geçersiz avukatla konuştum. Hatta burda olumlu yorum yapan da sözde sadıkoğlu insan kaynakları müdürü derya hanımdır yani sözde firmanın patronu aydın beyin kız arkadaşı. Saha eğitimine bile aynı kazakları giyen patron çalışan!!!
+1 yılben de dun bu firmaya basvuru yaptım. Aynı gün içinde dönmelerine şaşırdım. Eğitime katılacağımı bildirdim. Ama aklımdan tereddütler bir türlü gitmedi. Faceden inceledim ve fotografları paylasılmıs insanlara mesaj attım daha dönüş yapılmadı. Aydın Usta da aradı. Açıkçası eğitime gidecek bir çalışan için yönetim kurulu baskanının araması da bir garip... Daha ise baslayacağı kesin olmayan kişilere eğitim sırasında asgari ücret ssk falan verilmesi de sacma yaa sacma gercekten. İyiki webe yazmak aklıma geldi. İyiki bu yorumları gördüm yoksa ailemin inadına gidecektim. bir kişi yalan söyler iki kişi yalan söyler yani insanlar bu kadar abartamaz. Öyle ki ates olmayan yerden duman da çıkmaz. Gitmeyeceğim, bu konuda beni de aydınlattığınız icin tesekkurler:)
01 Yorumla- +1 yıl
Kıyıdan döndüğünüzü düşünmüşsünüz fakat dönmemiş kaybetmişsiniz, hayırlısı inşallah her şey gönlünüzce olur. :)
+1 yılİyi geceler arkadaşlar, hem Aydın USTA'yı hemde işi çok iyi bilen bir olarak burdaki soru ve yoruma bende katılayım, eski patronumu merak ettiğim için google firmayı yazdım böyle bişeyle karşılaştım ve çok üzgünüm şuan, ben ve birçok arkadaşım hayatı Aydın Beyin yanında öğrendik, ben hala 2009da hastalığından dolayı devir ettiği İstanbul'daki Eğitim ofisinde çalışıyorum, burada 10uncu yılım ve net 4000tl maaş alıyorum. Ben eğitimci olurken 120gün eğitim aldım 90günü sahada sıcak satıştı, bir çok kişi geldi gitti yapamadı veya yeterli görülmedi,15 kişilik kadroyo belki bin kişi elenerek kurduk, saha gerçekten çok zordu ter türden insanla karşılaşıyosun, kişiye göre davranmayı öğreniyosun tam bir hayat okulu, sabreden ve dürüst olan herkez çok kolay başarabilir aslında, Aydın bey gerçekten mükemmel bir insan ve işverendir, neden mi? En iyi satış elemanını bizzat kendisi mülakata götürüp refarans olup YAY-SAT halkla ilişkiler kısmına yerleştirecek kadar erdemli bir insandır. hoşçakalın
01 Yorumla- +1 yıl
merhaba hiç çıkarın olmadığı halde buraya yorum yapman beni çok mutlu etti, içimi rahatlattı, inşallah ben sizin gibi yıllarca Aydın Beyin şirketinde çalışırım, bende 75günlük eğitimimi yeni bitirdim, bitirdim ama bide bana sorun, ilk başlarda çok zorlandım yeni mezun ve hiç çalışmamıştım, ilk günümde yanımda tecrübeli bir arkadaş vardı öyle olduğu halde bacaklarım titriyordu, fakat 3. günden sonra alıştım kendimi çok iyi ifade edebiliyordum, sanki bebeksiniz önce emekliyor sonra yürüyor sonrada koşmaya başlıyosunuz, beni eğitimim dönemimde yıpratan tek şey riyakar insanlarla aynı ortamı paylaşmış olmamdı, onların yüzünden çocu zaman işten ayrılmayı bile düşünmüştüm, çünkü Aydın beyin yanında çok farklı davranmalar sonra çok farklı davranmalar, telefon numarasını vererek yalan söyleyerek satış yapan veya gün doldurmaya gelenler kendinden ödün verenler bir şekilde elendiler, ortamı güzelleştiren çirkinleştirende bizlerdik, çirkinler şu an burada hep kim olduklaınıda biliyoruz
Merhabalar, İstanbul da yaşıyorum Ümraniye vergi dairesi icra bölümünde çalışıyorum, madem aydın usta ve işi yorumlanıyor, eski bir çalışanı olarak sanırım benimde hakkım konuşmak,3-4 tane yorumu okudum çok yazık,2002-2004 döneminde ist/maltepe ofisinde satış kısmındaydım, hem okuyor, hem ünyede olan aileme para gönderiyor, ceza evindeki kardeşime bakıyor hemde evinde kaldığım için halamın faturalarını ödüyordum bunların tamamını aydın usta'nın yanında çalışarak yaptım, biz ekip olarak neredeyse Türkiyeyi çalıştık, her türlü zorluğu gördük yazında da kışında da, Aydın beyin kimsenin hakkını yediğini görmedim, Aydın Usta asla zorla kimseye alkol falan içirmez, ben bugün memursam bunda Aydın Bey'in emeği çoktur, çünkü ilk işe başladığım dönemlerde dhkpc sempatizanı ateist ve alkole çok düşkündüm, bir gün gösterilere gitmiş sonra alkol almış ve sınavlarıma girmemiştim, Aydın Usta bana hayatımın ilk ve tek tokatını attı ogün, şu an evli ve iki çocuk annesiyim, bilmem anlata bildim mi?
00 Yorumla
+1 yılBazen insanların ayağına bir fırsat gelir insanlar onun fırsat olduğunu anlamadan geri teper bu fırsatmıdır bilinmez ama bu tamamen kendi içinden geçen duygu ile alakalı eğer içinde bir sıkıntı ve bu işe karşı güvensizlik varsa hiç başlama derim.
11 Yorumla- +1 yıl
yukardaki soruyu ayrıntılı olarak okudum şimdi gerçekten akıllı ve mantıklı olan birinin sorusu değil zaten, senin anan baban yok mu ağaç kovuğundan mı çıktın, ya da sadece balkonda mı büyüdün? senin amacın buraya sadece çamur atmak çünkü ben şu an bu ortamdayım çalışıyorum ve buranın konaklama ortamında kalıyorum, hiçbişey orda yazdığın gibi değil, şirket herşeyi düşünmüş, yok balık kraker yok çubuk kraker gerçekten çok komiksin, merak ediyorum senin bizim patronla veya firmayla derdin ne, bu arada İzmir ofiside hazır hatice hanım kontrat için izmirde :)))
+1 yılHiç üşenmeden yorumların hemen hemen hepsini okudum. Konuya baya fransızım ilgi alanımda değil ama çok merak ettim anlattğınız kadar mukemmeliyetci bir şirketse burada niye kendini aklamaya çalışıyor ve niye hep 1 xper kişiler yorum yapmş...
vay be dedim yani.00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 531 cevap paylaştı.
+1 yılŞirketin adını ver o zaman bilen çıkar . bilmeden nerden bilelim biz hangi şirket
15 Yorumla- +1 yıl
Bilmiyorum bu şirketi ama hiç güven vermedi bana sitesi bile dandik kapsamlı bir şirket değil galiba çevrende araştır daha önce giden çalışan varsa güvenebilirsin ama hiç güven vermiyor
Soran+1 yılçok teşekkür ederim
- +1 yıl
güven vermiyordu zaten demiştim
Soran+1 yılne günlere kaldık insanlar yazık yani ekmek parası için uğraşıyosun satmaya kalkıyorlar
- +1 yıl
işte insanların açıklarından yararlanmaya çalışıyor art niyetli insanlar. öyleleri bitmez dikkatli olmak lazım
+1 yılbana da garip geldi başına bir iş gelir güvenme risk degmez başka iş mi yok ?
23 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın şartları iyi olunca ama bugün sahibi aradı şirketin kurucusu ve konuşmaları garip geldi banada.yok ahlak çok önemli vs diye girdi.arkadaşlarımda öyle kandırırlar falan dediler açıkcası
- +1 yıl
bunları sizi kandırıp kacırırlar bir odaya toplayıp emri vaki yaparlar :((
- +1 yıl
vazgec bu sevdadan yoksa cıkmaz bir sokaga gireceksin :( dertsiz başına dert alacaksın !
o işi görmüştüm. kız arkadaşım başvurmak istemişti bana sakat gelmişti ve vazgeçirmiştim
22 Yorumla
Soran+1 yılgerçekten mi şirketin adı pozitif orası mı
+1 yılYöneticilik denmesine bakmayın pek inandırıcı gelmedi 75 gün ne eğitimi bu. Tek başınıza bunalıma girmeyin sonra.
10 YorumlaOha 2 ayda ne eğitimi verecekler hangi şirketmiş bu ? Bana kalırsa oyuna geliyorsun aman dikkat. Fazla göz boyamışlar yönetici dolgun maaş v.s. oh ne ala.
10 Yorumlaben bugün skypeden iş görüşmesi yaptım, söylenilenler anlatılanlar gayet mantıklı geldi, izmirden bir bayanlada görüştüm, o da şu an kayseride eğitimdeymiş babasının ameliyatı için izmire dönmüş cuma tekrar kayseriye dönüyormuş ofiste tutulmuş, çok hiç kötü bişey söylemedi öyle olsa geri dönmezdi, ayrıca ofisin anlaşmalarınıda kendisi yapmış İzmir sorumlusuyla, sizin yazdıklarınıza rağmen pazar kayseriye gideceğim, iyi akşamlar
01 Yorumla
Soran+1 yılgüle güle git sahte hesaplar yığılıyor ama bu site iyi çalışır bu konuda sahte değilsend ebunca lafa güle güle git o senin sorunun ben gerekeni yaptım
+1 yılKariyer nette bu firmamin ilani hala var ve benim cv mi olumlu degerlendirmisler inan ki bana da güven vermedi siteleri www pozitifgrup org sitede elle tutulur hicbir sey yok zaten yorumlariniz icin cok teşekkür ederim yoksa ben de görüşmeye gidecektim yaziklar olsun böyle insanlara!!!
01 Yorumla
Soran+1 yılaman aman allah korusun sakın diyorum yani güncellemeye yaptıklarının yarısını yazdım..şikayet ettim ama nasıl hala ilanları duruyor anlamadım gerçi alan memnun satan memnunsa bir yolunu buluyorlardır
yöneticilik maskesi altında sana cazip bir iş gibi lanse etmiş olabilirler. dikkatli ol. genelde özel sektörde verilen vaatler pek yerine getirilmez. Ben yıllardır özel sektörde çalışıyorum. şuanda büyük bir firmada bölge yöneticisiyim. Hangi firma bu. Yoksa tekstil mağazası mı?
10 Yorumlayazılım mühendisiyim :) çoğu firmanın eğitimlerine girdim 75 günlük eğitim olmaz. saha deneyimi vardır o da başka bir şehirde verilmez yaptığın işe göre değişir. büyük ihtimal bir yamuk var o firmada
10 YorumlaGerçekten yöneticilik varsa, eğitim süresinin uzun olması çok normal, yorumlara gelince de çok büyük şirketler hakkında da olumlu olumsuz yorum yapılması gayet olağan şeyler, önemli olan netice diye düşünüyorum, bu işle hiçbir ilgim olmadığı halde hemen hemen bütün yorumları okudum, kişiler arasında çatışmadan ibaret, kurumu çokta bağladığını düşünmüyorum. Zira hedeflerine ulaşmışlar ofislerini açmışlar,
00 Yorumla
+1 yılGlobal Groubu her yönden araştırdım buradan işgüzarlık yapıp boş boş yorum yapanlarda bence yargısız infaz yapmasınlar. Her şirketin çalışma sistemi ve şekli farklıdır. Eleman konumunda 75 gün çok uzun olabilir fakat yönetici olarak yetiştirecekse şirket gayet normal bir süre. Bugün yönetici asistanlığı ön büro sekreterlik bile 2 yıllık ön lisans olmuşken, yöneticilik için 75 gün süreyi çok fazla bulmak yanlıştır sanırım.
01 Yorumla- +1 yıl
ilk 3 ay çalıştıktan sonra maaşımız 2800e çıkıyor. ve ayrıca kabul edilmesem bu maaşı nerden bilebilirim ki? bana gelen mailden yazdım. ve ayrıca sen daha çalışmadan etmeden niye bu kadar sinir yaptın ki? ben sadece fikrimi beyan ettim. tabi ki çalışmak isteyen çalışabilir bu herkesin en doğal hakkı. firmayı araştırdım ve güvenli bulmadım ve ayrıca bunu söylemek en doğal hakkım? sende aynı çalışıp gidip gelmişsinde biliyormuşsun gibi konusuyorsun? hakbuki bu şartlarda bir işe çağırılan herkesin aklında mutlaka soru işaretleri olur. ki olmuş ki bayan bir soru sormuş dimi? sen aynı firmanın elemanıymışsında onları aklar pozisyonuna girmişsin. ve halbu ki ben karalamadım kötülemedim sadece aklımda soru işaretlerini yazdım buraya. senin için hayırlısı olsun :)
aynı yerden banada aynı şekilde teklif geldi bende anlamadım nasıl bir durum oldugunu adanada açılacak mış yeni yerleri kabul etmedim henüz face adreslerinde net karar vermeden aramayın diyorlar bu iş teklifini alan bayan senle bu konuyu konuşmak istiyorum
00 Yorumla
+1 yılçok saçma geldi o kadar zaman ayrıca ücreti senin verecek olman ayrıca niye eğitim için başka bir yere gönderiyorlarmış? koca holding sanki ben olsam gitmezdim.
01 Yorumla
+1 yılyani bu zamanda bu kadar mukemmeliyet tehlikeli hem şehirdışına gönderildiğinde yol harçlığı yemek verilir burada verilmiyor yinede sen bilirsin
06 Yorumla- +1 yıl
birde sırf bayan
Soran+1 yılbemimde öyle mükemmel bir cv im yok orta halli yani iş için gerekli bölümden mezunum toplasan 5 yıl tecrübem falan var..
- +1 yıl
ne işde çalışıcan
- +1 yıl
aa katalogda gördüm bazı ürünlerin isimleri anka temizlik bu her şehirde değişiyor bir şehirdede enka olarak geçiyor ve çalışan çok yakın tanıdığım var anında ayrıldı çünkü burun kanaması yapıyor bu onlar için en basit rahatsızlık çalışanına önem vermiyor
Soran+1 yılteşekkür ederim ilgin için
- +1 yıl
yinede seni etkilemek istemem belki isim benzerliğidir sen bilirsin hakkımzda cümlemizin hayıırlısı olsun her konuda
bişey söylemeye gerek kalmamış. Ama aklında olsun şirketler ya kendi tesislerinde eğitim verir, ya da eğitim zamanında sana kalabileceğin bir otel ayarlar. Kimseyi tıkış pıkış bir eve doldurmaz.
10 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 567 cevap paylaştı. Kafandan adres ofsayt iyi bir sirket. org zaten kullanmaz neyse gecmis olsun herseye inanmamak lazim
02 Yorumla- +1 yıl
pozitifgrupturkiye. com org değil
- +1 yıl
. org yazinca yukarida neyse bu durumda en guzel bilgi domain whoisleri ile once aramasini yapmak domain whois ile ismin ne zaman alindigi gorulebilir bu sekilde biz xxx senedir piyasadayiz diyen firmalarin aslinda o kadarda gecmisi olmadigini azda olsa algilanabilir. Bu bilgi aklinizin bir kosesinde dursun lazim olabilir
neden güvenilir bulmadın?
14 Yorumla
Soran+1 yılşirket büyük değil .çok bilinmedik.referansları az neden orda eğitim veriyorlar burada yer tutup eğitim vermenin masrafı daha az mesela..neden sadece bayan birde
Soran+1 yılsordum eğitmenler orda..iş sahası falan saha satışa çıkarıcaklarmış sözde bir sürü şeyler söyledi.tatmin olmadım
+1 yılKadınlar matinesi gibi olmuş fakat matine çok hararetli geçmiş, bu daha bir şey değil geçen gün kadınların yemek ile ilgili sitesinde tartışma hararet küfürler havada uçuşuyor, sosyal medyanın eksileri bunlar.
00 YorumlaBende ne yazık ki bugün arandım ve sen ankarada ofisleri varmış diyorsun ama benide ankarada yeni acılacak olan ofis için aradılar bende bir arkadasımdan pozitif ismini duymuştum yaptıklarınıda ve şu an nedense vaadedilen şeyler aynı gitme
02 Yorumla- +1 yıl
Global'li araştırdık hiçbir olumsuzlukla karşılaşmadık, çok net bir şirket şartları çalışma koşulları ap açık. İş bakış açısına göre değişir, yukarıdaki yorumumda da belirttim pozitif grup şu an İzmir'de var ve çalışıyorlar, Ankara Bursa Mersin'de de ofislerinin açıldıklarını söylediler. İzmir'de Kayseri'de eğitim alan Yöneticileri var, hiç biri sitedeki yapılan yorumların sadece ya işi yapamayan ayrılan veya işine son verilenlerin hazmedemeyişi olduğunu söylediler, yazılanların büyük bir çoğunluğunun saçma sapan olduğu alenen belli, fNeyin vaadinden bahsediyosuz? ofisler açılmış çalışıyor diyorum siz vaad diyorsunuz. Sürü zihniyetinde olmaktansa yaşayıp görmeyi tercih ederim, Global ve Pozitif aynı şehrin firmaları olabilir, sistemleri yakın olabilir aynı kefeye koyamazsınız. Google yazın Kayseride 105 tane sucuk firması çıkıyor, malzemesi, yapılışı, yemesi aynı Başyazıcı 45tl Kaya sucuk 19tl pazarlama şeklide aynı :))))
- +1 yıl
Pelin hnm gözümle İzmir ofisini görmesem, birebir eğitim alıp şu an İzmir'de yönetici konumunda olanlardan duymasam bir ihtimal sizin yorumunuza katılabilirdim, burada ki bütün kargaşa ve yaygara işin yalan ve kandırmaca olduğuna dair, fakat iş yeleri açılmış ve insanlar şu an çalışıyor anladınız mı?
+1 yılCacık böyle şeylere itibar etmeyin. Pazarlama şirketi size ne vadedebilir ki?
10 YorumlaVay anasını bu nasıl bir işmiş herkes sahtekar... Kurumsal şirketlere başvurmanı tavsiye ederim her işe atlamamak gerek
10 YorumlaBenimde iş basvurusunu onaylamislar sizce ne yapmaliyim?
18 Yorumla
Soran+1 yılsakın gitme amaçları mükemmel şartlar sunarak yani şişirerek ilanı cazip kılma ve insan kandırma aşağıda arkadaşın yazdıklarını iyi okuyun hepsi gerçek ve doğru benim duyduklarımla yazdıklarımın yarısı
Soran+1 yılonların gerçekten ne oldukları ne belli belki alan satan memnundur bilemem burada yazılan taciz vs yalan değil yinede siz bilirsiniz gidin kendiniz görün ben görevimi yaptım burada açıkladım çünkü bende gidicektim allah korudu verilmiş sadakam vardı ki ogün tesadüfen arkadaşıma anlattım o beni uyardı
Soran+1 yılşuanki piyasada kurumsal yerler hariç o şartları sunmaz ki adam diyorki 5 10 sene sonra askeriyeden emekli olmuş bir kere bu açıkca yalan zaten öyle bir şansı ve tercihi yok mümkün değil.. adam sizi arıyor telefonda on saat ahlak dersi veriyor. hangi profesyonel firma bunu yapar hiç kimse... sözde güven vericek işte
Soran+1 yılyok beni çağırdılar ertesi gün bu patron denen aydın mıdır nedir aradı telefonla işte açıklamalar yaptı ertesi gün atlayıp geliyorsun falan bende o gün tasadüfen arkadaşımla konuşuyordum sosyal ağlardan konu açıldı o gitmiş görmüş sakın gitme dedi güncellemede açıkladım zaten
- +1 yıl
Gitme tabiki
+1 yılBu tarz işlere girmeyi kesinlikle tavsiye etmem zararlı hep personeller çıkıyor daha önce yasadım aynısını
10 Yorumla
+1 yılBranşınız da başka iş yok mu orası şart mı yani kurumsal dan şaşmayın
00 YorumlaKariyerde ilanlarını görmüştümçok sağlam biryer değil ben olsam tercih etmem.
10 Yorumla
+1 yılSoruya cevap verenlerin hemen hepsi, 1Xper kendileri yazmış kendileri oynamışlar. Okumayın boşuna arkadaşlar.
00 YorumlaAllah Allah nasıl bir Teşkilata düştük şirketler arası Çatışma var:)) her yerden ajanlar fışkırıyor gibi 25 34 lük pembelerin Savaş'ı :D
00 YorumlaKızlar bu kadar zor şartlarda çalışmaktansa zengin bir koca bulup yan gelip yatmayı tercih ederim valla :)
00 YorumlaOlumlu olumsuz yorumların tümü pozitif grupla alakalı, pozitifde ofislerini açmış bu kadar hengame kargaşada boşa gitmiş :)))
00 Yorumlabanada guvenılır gelmedi ben olsam gitmem
10 Yorumlahangi şirketmiş bu ?
13 Yorumla
Soran+1 yılpozitifgrup.org
Soran+1 yılteşekkür ederim
Yakınınla git yalnız gitme sakın
00 Yorumlaya ne gerek var :) babanin evinde yat uyu
00 YorumlaHiç gitme iki aylık eğitim problem bir süre🤐
00 YorumlaHayirli olsun.
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar