Iş başvurusu yaptım kabul edildi fakat ..lütfen iş hayatında olanlar cevaplasın

bir iş başvurusu yaptım onaylandı.iş yerinin şartları çok iyi bulunduğum şehirde yeni bir yer açıcaklarmış ve taban kadro için altı bayan yönetici olarak alınacak.maaş sözleşme her şey iyi.şirket eğitim vericek ama bu eğitim kayseride veriliyor kalıcak yer ayarlanmış.bugün aradılar bir oda tutulmuş orda kalınıcakmış.eğitim iki ay sabah kahvaltısı akşam yemeği bizden çıkıcak eğitim süresincede asgari ücret ve ssk yatıcak.şirketi araştırdım ama çok bilindik bir yer değil.şimdi ben tek kız olarak gidicem oraya bu pazar gün içinde kayseride olucakmışım..şirketin internet sitesi yaptığı işler falan yani bana güven vermedi..başıma bir şey gelirmi diye koku sardı..şartları iyi ama..bir kaç şehirde şubeleri var Ankara mersin kayseri merkez istanbulmuş bilmiyorum tecrübesi olanlar bir yardım eder mi napıyım..yöneticilik diyorum ..lütfen yardımcı olun ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
eğitim 75 gün sürücek ve oda tutulması falan bana biraz garip geldi
Güncellemeler
+1 yıl
şirket pozitifgrup.org
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar verilmiş sadakam varmış gerçekten benim başka bir arkadaşım ankarada..yakın diye o gitmiş eşi gitme demesine rağmen beraber gitmişler.eşi bir gün ka dene ben seni burada bekliycem demiş.bir yatakta üç kız yatuıyormuş.sabahları balık kraker yemiş.öğlen yemek parası 5 tl imiş.adam çok yüksekten sallıyormuş herkese yöneticilik sözü vermiş.ertesi gün sözleşme yapılıyormuş hemen işi bırakırsan tazminat ödüyorsun.arkadaşım kıllanmış eşide zaten bırakmamış dönmüşler .ordan bir kızın numarasın
Güncellemeler
+1 yıl
sahte hesapla firmayı aklamaya gelmişler arkadaşlar bayağı çabalamış adam asker falan değil benim babam asker yani biz zaten araştırmasınıda yaptık gerekli yerlere şikayeti bastık bu arkadaşlarda biraz daha uzatırsa onlarıda bilişimden araştırtıcam.sözde firmayı aklayıp adam toplucaklar.herkesi gerizekalı sanmayın
Güncellemeler
+1 yıl
çalışıp memnun olanlar siz devam edin başvurucaklar yazılanlar ve yazdıklarım doğrudur gerekli mercilere şikayette bulunulmuştur daha çene yçalmanıza gerek yok yerinizden memnunsanız buyrun oturun çamura çamur atmaya gerek duyacak biri değilim hepinize iyi çalışmalar.. sakın başvurmayın gitmeyin ve çalışmayın daha başka işlerde var arkadaşlar aşlenizin yanında kalın kurumsal olmadıkça şirketlere çok itibar etmeyin
Güncellemeler
+1 yıl
farkettiyseniz erkeklerden çalışan hiç olmamış şirkette sadece bayan aranıyor bu bile şüphelendirir insanı
Iş başvurusu yaptım kabul edildi fakat ..lütfen iş hayatında olanlar cevaplasın
Cevapla