Polislikten gih memurluğna düşürüldüm mutsuzum ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ben 36 yaşındayım 12 sene Özel harekat polisliği yaptım sonra tansiyon hastası oldum 2 sene önce gih memurluğuna düşürüldük nüfus müdürlüğünde çalışıyorum şimdi hiç memnun değilim halimden ama yapıcak bişeyde yok poliskende çok zordu meslek ama alışmıştık silahımı çelik yeleğimi felan özledim bilmiyorum şu halimle yapamabilirmiyim o işi ama neyse öyle işte napıcam arkadaşlar istifa felanmı etsem napsam cidden çok moralim bozuk teşekkürler tavsiye veren arkadaşlarım için..
Polislikten gih memurluğna düşürüldüm mutsuzum ne yapmalıyım?
Cevapla