İnfaz koruma memurluğundan polisliğe geçtim biraz pişmanlık var napsak?

Ortaöğretim kpss'den atanmıştım 4 senelik lisans bölümü bitirip paeme başvurdum kabul edilincede istifa ettim 11 aylık eğitimden sonra komiser yardımcısı olduk oldum ama infaz koruma memuru olduğumdaki rahatımın 10 da biri yok bide onda çömez değildik çömez muamelesi görüyorum felan biraz pişmanlık var hafif maaşıda çok fark yok yanlışmı yapmışım sizce?
İnfaz koruma memurluğundan polisliğe geçtim biraz pişmanlık var napsak?
Cevapla