Durunun duş sabunları vazgeçilmezim cidden reklam olsun diye değil. Eskiden duş jeli kullanırdım sonra bu sabunlarla karşılaştım ve artık onları kullanuyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Duş alışkamlığım: işten çık duşa gir, duştan çık bu kadar
güzel bir paylaşım , duş alırken kendimden geçiyorum ilk başta girmek istemiyorum zoraki giriyorum ama girdikten sonra da çıkmak istemiyorum. bu ikilimden bir türlü çıkamıyorum...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ferahlık, sakinlik, hijyen, güzel koku, terletmemek, yapış yapış olmaması...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Normal su başlığı. Bana uygundur normal olsun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Çok rahatlatıcı çok mükemmel bir keyif sünüyor vücut adeta rahatlıyor inanılmaz bir deneyim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bu urunu kullandim ve kullanmaya devam ediyorum gercekten cok guzel
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Duş almak diye bi şey olmasa ben icat ederdim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Duru hydro püre aloe vera şeffaf bakım sabunu tam bana göreymiş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
249Cevap
Duj jelinden ziyade sabun kullanmayı daha çok seviyorum
Durunun duş sabunları vazgeçilmezim cidden reklam olsun diye değil. Eskiden duş jeli kullanırdım sonra bu sabunlarla karşılaştım ve artık onları kullanuyorum
Duş alışkamlığım: işten çık duşa gir, duştan çık bu kadar
güzel bir paylaşım , duş alırken kendimden geçiyorum ilk başta girmek istemiyorum zoraki giriyorum ama girdikten sonra da çıkmak istemiyorum. bu ikilimden bir türlü çıkamıyorum...
Ferahlık, sakinlik, hijyen, güzel koku, terletmemek, yapış yapış olmaması...
Normal su başlığı. Bana uygundur normal olsun
Çok rahatlatıcı çok mükemmel bir keyif sünüyor vücut adeta rahatlıyor inanılmaz bir deneyim
Bu urunu kullandim ve kullanmaya devam ediyorum gercekten cok guzel
Duş almak diye bi şey olmasa ben icat ederdim
Duru hydro püre aloe vera şeffaf bakım sabunu tam bana göreymiş
Sakura tam bana göre!
Hem ferahlamak, hem de cildime bakım yapmak için duş önemli :)
İki günde bir duş alıyorum ve uzun zamandan beri duru'nun ürünlerini kullanıyorum paylaşım için ayrıca teşekkür ediyorum
ben hizlica cikmak isterim dustan. hatta vucut temizligime takintilu olmasam girmem bile vakit olmuyor.
İki günde bir duş alırım dürünün ürünlerini de hep kullanıyorum paylaşım için teşekkürler duru
İki günde bir duş alıyorum ve duru'nun ürünlerini kullanıyorum uzun zamandır paylaşım için teşekkürler
Genel olarak 2-3 gunde bir yapiyorum ama bu sicak yaz gunlerinde daha fazla yapasim geliyor. Nem ve sicaklik beni mahvediyor.
Bazıları 10 farklı ürün kullanıyor ben saçımı şampuanlıyor onun köpüğüyle vücudumu yıkıyorum 😂😭 kendimi pasaklı hissettirdiniz şimdi
İki günde bir duş alıyorum ve durun ürünlerini kullanmaktan memnunum paylaşım için teşekkürler
Gereksiz derecede uzun sure dusta kalıyorum... bi de sıcak suyla dus alıyorum diye sanırım saclarım cabuk dokuluyor..
İki günde bir duş alırım Duru ürünlerini kullanıyorum ve kullanmaktan memnunum paylaşım için teşekkürler
Önce güzelce saçlarımı yıkarım. Saçlarımın güzel lokması beni mutlu eder. Sonra da vücudumu güzel kokularla köpürtürüm. Yıkanıp çıkarım.
Duj jeli saç maskesi kese sabun şampuan krem hatta duş sonrası kremler spreyler bakım yağları bitmek bilmez
İki günde bir duş alırım ve sabaha enerjik başlarım Duru ürünlerinden gerçekten memnunum hepinize tavsiye ederim
Duj jeli saç maskesi kese sabun şampuan krem hatta duş sonrası kremler spreyler bakım yağları bitmek bilmez
İki günde bir duş alırım duru'nun ürünlerine de kullanıyorum kaliteli paylaşım için teşekkürler
Bendeki amaç sadece temizlenmek değil bedenimi ve zihnimi rahatlatabilmek tüm yorgunluğu atabilmek
Duru bakım ürünlerini kullanıyorum hepinize tavsiye ederim bu güzel paylaşım için teşekkür ederim bu arada iki günde bir duş alıyorum
Şu teste byıldım 😆 sakıraya bayılırım ki ben. Ürünlerinizi her zaman kulllanıyorum ve bayılıyorum ben
Her gün duş alıyorum ve tabi kiiii bol duş jeli kabak keseee 😶🌫️😶🌫️😶🌫️😶🌫️
Sakura cikti cok guzel duruyo kesinlikle alicamm
Duşta şarkı söylemek vazgeçilmez bir alışkanlığım
Kalici kokusu olan dus jellerine bayiliyorum
Durunun duş jelleri zaten güzel bi de sabununu denemek lazım
Belli bir zaman aralığı yok ne zaman istersem
2 günde bir çok sıcaksa her gün ayaklarımı ve yüzümü banyodan sonra yıkarım
İki günde bir duş alıyorum ve duru'nun ürünlerini kullanıyorum paylaşım için teşekkürler
Günlük duş alırım yaz kış farketmez temizlik güzeldir
Ilık suyu açarım yıkanırken hayaller kurarım asfasfşlaskfalşsfjasf
Alışmış bir alışkanlığım yok her gün duş ve şampuan kullanma dışında
Teşekkürler 🙂🙂😊😊 öneri için çok teşekkür ederim
Sabunları çok güzel hem sıvı hem de katı sabunlarını tavsiye ediyorum.
Ilık su ile yapmak bnece en iyisi ne soguk ne sıcak
teşekkür ederim böyle bir uygulama yaptığın için duru
Bu sıcaklarda haftada 2 defa alıyorsa bir insan duşu, bir sorgulamak lazım :D
bana sakura çıktı çok sevdiğim bir çiçektir
Duş sabunlarinin daha kalıcı oluyor bence benim tercihim bu yönde.
yazın duş keyfimiz olmadığı için alışkanlığımızda yok :((
Her gün duş alırım yani en azından böyle rahatım
Duş alışkanlığım ne kadar erken çıkarsam o kadar iyi 😅
Değişiyor bazen günde 2 bazen haftada 1 , pissem alırım.
duj jeli falan boş bi süre sonra kokusu gidiyor önemli olan sabun sabun çok etkiler
Kullanmakta olduğum sabunun çıkmasına hiç şaşırmadım. Bayılıyorum 🙏🏻
En güzeli sabun asko duş jeli çok iyi değil bebeğim
Pek duş adamı değilim haftada 2-3 kez duş alırım
Ne dusu ya kese lif sabun derin soyulana kdar yikanmak dha iyi gelebilir bna ))))
Duşta en büyük alışkanlığım full saça odaklanmam oluyor fakat duştan sonra pek umursuyoda değilim
Duşa girip serinleyene kadar çıkmadan duru sabunumu kullanmak
Anket muhtesem yalniz bana dogru bir ürünü bulmami sagladi
Sıcak su cildi yaşlandırır. Soguk su ile dinc ve enerjik kalın...
Sakura cicegi olan her sey daha lezzetli gorunuyor neden acaba 😂