Ben duş jeli kullanıyorum ama bir arkadaşım katı sabunların cilde daha iyi geldiğini söyledi. Peki siz duşta jel mi, katı sabun mu, yağ ya da köpük mü kullanıyorsunuz?

Ben duş jeli kullanıyorum ama bir arkadaşım katı sabunların cilde daha iyi geldiğini söyledi. Peki siz duşta jel mi, katı sabun mu, yağ ya da köpük mü kullanıyorsunuz?

Nemlendirmek mi diye sorudan sonra düşünen bunu ilk defa aklına getiren kaç kişi var hadi dürüst olun😁 birde herkes yazmış aroma kullanıyorum sabun filan işte:)) yahu çoğunuz şampuanla komple yıkanıp çıkıyor 😏 😁
Cevap
14Cevap
Vücut losyonu kullanıyorum
Hep duş jeli kullanıyorum ama vücut bakımı için krem ve losyon olarak neler kullanabilirim ki
katı sabunla yıkanıp iyice nemleniyorum ardından Bioderma ile vücudum o kremi seviyor
vücut losyonu kullanıyorum kollarıma bacaklarıma göğsüme vb. kulak arkalarıma boynuma da parfümümle benzer bi losyonla parfüm
Katı sabun daha güzel temizliyomus hissi veriyo hep
Genelde losyon
Gerek duymuyorum
Ben durunun sabununu kullanıyorum
öncesinde bebek yagı 1 saat bekle ve duş
vücut şampuanı kullanıyorum
zeytinyağlı sabun
Şu kullanıyorum ben abla
su kullanıyorum var mı daha nemlisi?
duş jeli kullanirim
Losyon
Ben Sabun kullanıyorum
Duş jeli
Deneyen var mı
Hacı Şakir ortası delikli Sebamed 😉
Keçi Sütü Sabunu kullanıyorum ben
Bebek yagi sonrasi sexis
Krem
Yeşil sabun 😀
Arko krem
burada mısın..
