Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,8b cevap paylaştı.
Selam gadası 🙃
Ben duru duş jellerini tercih ediyorum. Çünkü;
• Cildinin normale göre çok daha yumuşak olmasını sağlar. • Cildini pürüzsüzleştirerek, bebeksi bir cilt oluşturmaya katkı sağlar. • Ph değeri düşük olduğu için tahriş riski azdır. • Sabunda oluşacak kızarıkları oluşturmaz daha beyaz bir cilt tonu vaat eder. • Kaygan yapıda olduğu için kir ve teri daha iyi temizler. • Rahatlatıcı ve ferahlatıcı etkiye sahiptir. • Günün yorgunluğunu daha hızlı alır biraz masaj etkisi oluşturur. • Vücudun neminin kaybolmasına müsade etmez. Ayrıca ambalajlarının da geri dönüşebilir olmasını unutmamak gerekiyor. • Cildin sürekli taze kalmasına yardımcı olur. • İçerisinde alkol, paraben ve yapay renklendirici içermiyor. Tüm bu özellikleri içinde barındıran Duru duş jeli aranan kan tanımına uyuyor.
Duş jellerinin tamamen temizlemedigini ve vücutta kalıntı bıraktığını düşünüyorum. Kesinlikle sabun ve kese ile duş alınmalı. Keyifli ve güzel bir duş benim için kaynar su ve bol sirkeyle oluyor. Huzur buluyorum ve rahatlıyorum.