Şu ortamın güzelliğine bakın ya açacan müziğini alacan şampanyanı kuvvetine mis kokulu jellerle köpürtecen iyice ve kendini huzura bırakacan bu ortamda tek mi keyif yapmak isterdiniz yoksa sevdiceğiniz ile beraber mi not: sadece kuvvet keyfi çiftler öyle +18 değil her şey az romantik olun 😂
Tek başıma huzur dolu olarak
Sevdiceğim ile romantizm dolu olarak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soğuk günlerde sıcacık kuvvete keyif yapmanlar nerdesiniz :)
Güncellemeler
+1 yıl
Pazar gününüz dinlenirdi ve huzurlu geçsin 🥰
Bu muhteşem banyoda kimle küvet keyfi yapmak isterdiniz?
Hiç bir şey yapadan beraber duş alan var aynı yatakta çıplak uyan var yani herkes Abaza değil sadece sevdiğinin teni sıcaklığını hissedip romantik olanlar var
sen demezsen bende romantizmden yanayım sonra tutulursun bağımlılık yapar ama davranışlarım meftun olma başıma da hahha :) yani öyle romantik olmak daha tutkulu olur da nerde öyle uyumlu bir kız :)
Böyle mum ve çiçeklerle de donat yaa😍 bizim kendi evimizin banyosu büyük ama Böyle bitki koymak falan aklıma gelmedi zaten senenin çoğu öğrenci evinde geçiyor oda büyük değil 😂
Ben evi aldığım zaman içini kendim döşedim tamamen kendi zevkime göre o yüzden biraz masraflı oldu başka oda olsa atardım ama banyonun fotoğrafını tamam maalesef 🤷♀️
Hangi dost beraber kuvvete giriyor 🙄 anca büyük bir jakuzi olur oda başka Dostlarda olıur herkes mayosunu giyer olur bu görseldeki kuvvete hangi dost girer baş başa 🙄
Bide uzanıyım çıplak sende üstüme uzan oldu olacak 😂😂😂 yok ben sevdiceğimle yaparım sadece bunu He geniş bir jakuzi olur herkes mayolu falan olur öyle dostlarla da varım ama başka yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Heryer su köpük olur onun temizlemesi bir dert 🤦
Jakuzi olmalı ve etrafta halı kilim vb olmamalı.
#BirBaşak
Böyle banyo bulduk bide jakuzi mi arayalım 😁
Olacaksa düzgün olsun ama değil mi
Jakuzi de ayrı bir soru olur sonra 😁
Neden olmasın ki 🌸
Yakında sorarım 😂
😄
Burada iki kişi olup da +18 şeyler olmaması mümkün mü 😊
Cevap veriyorum evet mümkün
Hiç yaşamayana mümkün cevabı mümkün 😊
Mümkün
Yaşadın mı böyle bir an? Cevap veriyorum “hayır”
Evet ya da hayır hiç bir zaman kesin cevabı bilemicen
Yaşamayan bilemez demek istediğim o
Hiç bir şey yapadan beraber duş alan var aynı yatakta çıplak uyan var yani herkes Abaza değil sadece sevdiğinin teni sıcaklığını hissedip romantik olanlar var
Onlar bıkmış olabilir ancak öyle 😊
Yooo cinsel bir şey yok sadece o anlar o kadar
Başkasından bahsediyorsan gözünle görmeden nasıl inanıyorsun
Güvenilir kaynak
Gözünle görmediğine inanma sen kimsin ki sana doğru söyleşin mecbur mu 😊
Güvenilir demezdim o zaman demi
Ben de insanları bilemezsin diyorum
Yalan söylemek için sebep yok
Çok yakın biri
Ben kimseye güvenmem
Dost denen insanlar var bu hayatta
Ben o konuda kendime bile güvenmem
Güvenenler var
Yanlış
güveniyo işte fikrini değiştiremezsin sen güvenmiyosan başkası güvenir
Aynen öyle 😁
Ben yakın zamanda bu keyfi yapmış birini tanıyorum 😅😅
Günaydın bu arada.
Günaydın, yapmış ise iyi gelmiştir ona 😂
Yalnız olsa da, keyifli vakit geçirmek için illaki birini beklemez 😄
O yüzden tek diye bir seçenek var gerekmez tabiki 😬
Hep tek kalmış biri için seçenek belli, duşa kabin çok dar ve ister istemez romantizm rayından çıkıyor 😂😁
Geniş kabinler var ve aynı yatakta kıyafetsiz sarılıp sevdiğinin sıcaklığı ve kokusu ile uyuyanlar var yoldan çıkmadan bide :)
Bunu yaşıyorum fakat öncesi yoğun hislerle geçiyor 😏
Romantikse hisler olur
Romantizmden pek anlamam, benimki daha çok sahiplenici ve anın tadını çıkaran bir tavır :))
1. Kural romantizm ✌🏼
Detay veremiyorum 🙃
Verme zaten
Peykisi ✔️
Küçücük bir şey soracağım, bakar mısın
Evet
Dün gizli olarak bir soru paylaştın mı? :))
https://resimlink.com/FtieEaJULu3g
Hayır kendin bak
Dün tıpkı sana benzeyen ( fiziken) biri soru paylaştı. Gerçi o daha esmer ve göğüsleri bi tık büyüktü senden. Emin olamadım 😬
Benzemiyormuş tarife bakılırsa ama 😂
Dur bulursam göndereyim
Gönder de uyuyacam ben uyanınca bakarım anca
Sizce bu büstiyer varoş mu yoksa hoş mu? ↗
Gördüm bunu buna benzeyeni var bende de
Ben oje dahil sana benzettim, saçlar bile :))
Bide pek kimsede böyle fizik ve cüret olmuyor.
Parlak kumaşlı kıfayetler aranız nasıl? ↗
O esmer ve saçı kısa
Evet seninki epey uzunmuş.. Benzetmişim 🙄
Uzun saç ayrı bir aşk ❤️
Bir kadında en sevdiğim yeri saçlarıdır 🔥🥰
Dişlerim titredi 😬😬
Kış günü kuruturkende bol boyun uyuşturup titretiyor 😂
Nefesimle kuruturum ahshsh
Saç benim zaafım 😋
Isısı ile polar mont eriten kurutma makinem ile uzun sürüyor kuru sıcak hava verirken nefes o kadar sıcak değil ve nemli kullanışlı bir yöntem olmaz 🥰
😂 olacaktı bu 🥰 yerine
Ne demek istediğimi net anladın bence :))
İkinci emoji görünmüyor, ben ilki kabul ediyorum 😄
burdan bir üye var onunla ah çılgın balık etli libodo deryası şehvet çılgını kübüş :)
Ama sadece keyif ve romantizm olacak şehvet libido yasal
Yasak 😂
o nedenmiş senden başkası yaşamasın mı şehveti yani hahhah
Az romantik olun ya her şeye yer vermek lazım aaaa 😂😂
romantizm dünyamı bilsen sen kendin dersin sonunda gel artık işle bana diye hahhaah overlokçu gibi hahhahahaha :)
😂😂 demem her an +18 şeyler olacak diye bir şey yok az kendini tutup o anın o açıdaki keyfini çıkarmak lazım
sen demezsen bende romantizmden yanayım sonra tutulursun bağımlılık yapar ama davranışlarım meftun olma başıma da hahha :) yani öyle romantik olmak daha tutkulu olur da nerde öyle uyumlu bir kız :)
Siz rahat durursanız o güveni verirseniz çok var öyle kız
valla rahat durup yapmadığım için fena aldatıldım. maalesef yapanlara değer v eriyor kızların çoğu
Yoooo sana öyle denk gelmiş ya da sebebi başka bir şeydir
hep öyle olur zaten sebebi başka bir şey ahahha siz çok fenasınız var ya kadınlar olarak
Kadınlar her zaman haklıdır 😂
tabi tabi senin gibileri iyi bilirim ben senden çok var bye bye sana
✌🏼
Bundan daha iyi ve daha büyük bir banyom var
Gözümden kalpler çıktı okurken 😁 ortamı böyle yap yaa sende
Film izliyorum dizi izliyorum bazen müzik açarım güzel oluyor 😅
Böyle mum ve çiçeklerle de donat yaa😍 bizim kendi evimizin banyosu büyük ama Böyle bitki koymak falan aklıma gelmedi zaten senenin çoğu öğrenci evinde geçiyor oda büyük değil 😂
Dekor olarak böyle yapmak lazım bizde
Isıtmak kolay iş ya soğuk gelirse bir elektrikli ısıtıcıya bakar Kuvvetten uzağa koyduğun
Bizde akvaryum var duvarın içine dayalı şekilde güzel gerçekten ama banyonun büyük olması lazım benim bir oda kadar büyüklükte
Vakit var ortamın kurulması lazım mum bitkiler falan 😂
Akvaryum banyo içinde mi 😍
Eğer öyle bir ortamın varsa istediğin şeyi kurmak da biraz masraflı benim 50 bin tl tuttu toplamında
Ben evi aldığım zaman içini kendim döşedim tamamen kendi zevkime göre o yüzden biraz masraflı oldu başka oda olsa atardım ama banyonun fotoğrafını tamam maalesef 🤷♀️
www.hepsiburada.com/barbie-wellness-barbie-nin-spa-gunu-oyun-seti-sarisin-bebek-kuvet-ve-aksesuarlar-gjn32-p-HBV00000SZ1U9
😁✌🏼
😂 teşekkür ederim:)) ismi ilham verdi hep :))
Hahaha güzeldi gerçekten ben banyodayken milkshake içerim küvetin içinde ya da dondurma ya da meyve çok güzel bir zevk 😅
Maaşallah deyin sonra nazar değil boğulmayım😂
Soğuk kırmızı şarap ya da oda çok iyi olur ya
Sporcuyum ben ne alkolü 😅
@barbie1997 maşallah 🧿 ben dedim nazar değmesin :)
Şarap alkol sayılmaz ya 😝
Teşekkür ederim bebeğim 🥰
Kız şarap nasıl alkol sayılmaz 😅
Rica ederim 🥰🥰 değilmiş gibi içmek lazım 😂
İnandırmak zorunda olduğumu düşünmüyorum 🙂
Tamam benim hakkımda artık yorum yapma artık lütfen ben kızla konuşuyorum 🙂
Evet değilmiş gibi iç sonra sabah gözlerini buz gibi suyun içinde kalktığını görürsün😂
Bu canım alttan alta bana yürüyor 😂
S. lak dedim canım kelimesi ne alaka sjsudjd
Bir ya da 2 kadeh yaa tüm şişeyi içmeye gerek yok 😁
O a. ptal çocuk banada yürümüştü birde 32 yaşında aw dısıdıd
Hahaha yok banyonun fotoğrafını at diyor olmaz diyince inanmıyorum diyor sözde bana gaz verip konuşturmaya çalışıyor bu dünyada tek akıllı o zaten 😂
Yazdıkları silinmiş bide ben yapmadım onuda 😂
Ben sildim ve engelledim 😅
Ahaha bende diyorum ne oldu 😂 eline sağlık
Tek başıma huzurlu bir şekilde keyfini çıkarırım
En iyisi
çok güzel bir banyo tatlım evvela kendimm yıkanırım yalnız
Tek başıma huzur dolu olarak
O zaman bide müzik
Evet
Sevdiğim biri yok tek başıma
En iyisi
🙂
Sevdiceğim olmadığı için mecbur tek başıma 😀
Tekte güzel olur dinlendirici huzurlu
Elbette
PlayStation ile olur 😂
Oyun gecesi değil 😂
Tatlım bende ya oyun olur, ya dizi olur başka bişe olmaz 😂😂
Müzik var 😁
Kenarda çalar oyun oynarken dinlerim, 😂
Oyun yok huzur var oyunu git odanda oyna 😂
Ya benim deilmi yaparım 😂😂
😂😂olmaz yasak 😂
Bana duş yeter ozman 😂
Duşunu al odanda oyna oyunu o olur 😂
Hamama gidiyom ben ya, 😂
😂😂😂orda da telefonla mı oynuyorsun
Hayır tabikide vr gözlükle, 😂😂😂😂
İçi nem dolup çarpar bak seni sonra 😂
Biz çarpılmışız zaten ondan gelecek şok bize çok çok cila olur 😂😂😂😂
😂😂😂horon teptirir ama ben deyim 😂
12v bişe. Yapmaz bbe 😂😂😂
Tam kafadan ve güzel bir iletken Olan nem ve ter ile beraber ama 😁 dile pil deydirme gibi olur kafaya 12v direk 😁
Bişe olmaz çünkü benim vücudum iletken değil , 😂😂
Herkes iletken o nasıl oluyor 😂
Ben herkes miyim 😂😂😂 elektrik bile yürümez bana 😂😂😂😂
Yürür bence o yüzden deneme derim 😁
Yürümez tecrübeyle sabit 😂😂😂
Ambulans ara sonra parmağını prize sok 😂
Ahaaaa canına kastttt ediyorrr 😂😂😂
Etsem önden ambulans iste demem 😂
Ya bırak ya ülkemizdeki ambulanslar gelene kadar, 😂😂😂
Sende bekle bi 20 dk falan siren sesini duyunca tamam😂
Önce polis gelir kaçak elektrik kullanımından 😂😂
Oda arka koltuğuna atar önce hastaneye götürür merak etme 😂
Cıks kolluk kuvvetlerine güvenmiyorum 😂😂😂 elektrik bana yürümez, 😂
Belki güzel bir memure gelir ondan elektrik çarpar 😁
İmkanı yok tüpümolmaz, 😂😂
Manken gibi memureler var valla ben deyim 😂
Ne diyim tutukla beni kölen mi olam diyim😂😂
😂😂😂tutukla beni kalbine kitle de 😂😂
Sonra f tipi ceza evi 😂😂 yalnızlık cok tatlı geldi şu an 😂
Sen PC ile sevgili ol anca o olur sana bu gidişle 😂
Öyle zati ii 😂😂😂
O zaman nikah şahiti de fare olsun bari sizin 😂
Evlilik düşünmüyoruz 😂
😂😂😂o zaman ayrı evlerde yaşayın 😂
Pcsiz olmaz aynı evde yasıycaz hatta kuma alıcam ben ona 😂😂
1 tane ile yetinmiyor bak bide 😂
Yetmez 3080 ti li veya 3090lı alıcam 😂😂
Eski emektarda boyunu bükük kalsın öyle demi 😂
Yok o yanımda olcak 😂😂
Ama eskisi kadar ilgi alaka olmayacak ona yazık ama 😂
Sevdiceğim ile romantizm dolu olarak
Romantik ve huzur dolu anlar olur umarım aranızda en kısa sürede :))
umarım :)
Olumlu enerjiyi biz gönderdik oda bakalım ne zaman dönüş yapacak 🥰
yani tek olumlu pozitif olan şey kan grubum da :D
Öyle deme enerjiyi düşürüyorsun direk sen 😁 pozitif yaklaş hayata 😬
pozitif hayat gel bana :D
Sen pozitif bakamaya başla hayat seni bulur 😁
:)
🥳🥳🥳
Sevdiceğim ile birlikte
Romantik anlar
Soğuk bira ılık su ve müzik kimse olmasın.
Bide mis gibi kokular
Koku tütsü falan
Evet onlarda lazım o ortamı tamamlamak için :))
Sonra da kimse karışmadan huzur…
Deri buruş buruş olana kadar keyif bide 🥳🥳🥳
Bu konu da rekor kırabilirim:
Max 2 saat yeter ya 😂
O benim duş için yeter olan süre 😂😂
Sonrasında uyuşur kalırsın ya kuvvet içinde
Uyumaya bayılıyorum zaten kuvette 😉
Su soğur yaa bide cidden nasıl uyuşmuyorsun bel ağrısı falanda olur
Suyu tazeliyorum sürekli
E suyun içinde uyurken rahatsızlık oluyo ama napalım gülü seven 😉🙃🙂
Çok su harcanın öylede boşa ya
Sus sus evde küvet olmadığı halde anam kızıyor
İyi ki yokmuş o zaman sen orada yemek yerdin çıkmamak için 😁
Yaşayabilirdim tabi. Sevdiğim şeyler mevcut yalnızlık su harika ortam e yemekte var dedin 😂😂
Tahmin ettim onu ondan dedim yaşarsın diye 😂😂
Bana bunu vadeden biri varsa kaçırsın beni 😍🤣
😂😂sanmam olacağını yaa ama hamamda belki iş bulursan olabilir hamam kabanınca orada kalırsın 😂
Aşk oldun o muhteşem ortamdan beni hamama mı attın 😏😏
😂😂😂 tamam tamam daha iyisinde ol görseldekinden
Umarım herkes gönlünden geçenden daha iyisine sahip olur. Saygılar.
Hürmetler 😁
İyi geceler..
İyi gecele esen kal
Kendim ile tabi ki.
Tek kişilik huzur 🥰
Tek başıma
Huzur keyifle 🥰
Sevdiğim kadın ile
Romantik anlar ile ama :)
Elbette.
O zaman tamam o romantik anlar yakında olur umarım :)))
Teşekkür ederim, kadınsız hayat baharatsız yemeğe benziyor.
Sevdiğin insanın yanında olması hayatı güzelleştirmiyor ama yok diye de tatsız demek olmaz ya
Haklısınız ama o zaman da hayatın bir anlamı kalmaz değil mi?
Hayatın kendi anlam ❤️ Nefes almak bile ayrı anlam , teninde rüzgarı hissetmek , çiçeklerin güzel renklerini görmek falan :)))
Tek başına yeterli mi dedikleriniz.
Yeterli tabi insan sevdiğini bulunca sadece hayat biraz daha iyi oluyor o yok diye kötü tatsız değil ki
Yani önceki yorumumda dediğim gibi yemeğe katılan baharat gibi.
Şey demek daha doğru ya baharatlı tadı güzel bir yemeğe ona yakışacak sonradan eklenen bir sos gibi
Bu şekilde daha güzel bir ifade oldu. 😊
Bence de öyle 😁
Olaylara ve durumlara farklı açıdan bakabilen biri ile sohbet keyifliydi, teşekkür ederim.
Rica ederim her zaman :) bende teşekkür ederim
Sulu sulu çok iyi olmuyor zaten 😂
Yaptığımız olmustur
Romantik anları severiz :)
Evett
Mutluluklar dilerim size 🥰
Tabii ki senle🙂
No no no no tanıdığın biri ya da tek
Tamam ya😀
Söylesem kiminle kizarsin
O zaman söylemeye gerek yok
Tamam söylemiyorum içimde kalsın:(
Bence senle olabilirdi :)
Benle olmaz Başkasını bul benim romantik sevdiceğim var :)
Asla yargılamam ama ben insani ve dostane söylemiştim :)
Hangi dost beraber kuvvete giriyor 🙄 anca büyük bir jakuzi olur oda başka Dostlarda olıur herkes mayosunu giyer olur bu görseldeki kuvvete hangi dost girer baş başa 🙄
Büyük jakuzi düşündüm yahu :)
Ama konu görsel ve oradaki ortam
O zaman sen sevdiceğinle girerdin bende sizi izlerdim 😂
Zorla insanın sinirini bozuyorsun
Evet biliyorum ama kızma şaka ediyorum
Yılışık şakalarda gerek yok
Çok katısın
Düşün katı iken böyle şakalar geliyor bide katı olmasam ne olacak kim bilir
Ama beni tanımıyorsun daha
Sende beni tanımıyorsun tanımadığın birine bu şakalar ne
Sende haklısın
Sessizlikle kank.😃
kndimle
Huzur ve keyifle başbaşa
Söyleyemem😜
🙄
Merakta kal😜
Merak etmem ki 😂
seks yapılacak banyo
Notu oku açıklamada ki
Seninle beraber isterdim :)
Ah ah bunu şu an çok istiyorum :))) burada bile iki parça çamaşırla çok sksi olursun
Birini bulurum
Seninle olur gibi
Maalesef o olmaz ya tek ya başkası ✌🏼
Arkadasca oturup iki lafin belini de kirabilirdik 😁
Maalesef o derece bir arkadaşlıkta yok aramız da
Olur ama ben seni taniyom zaten kac kez konustuk fhfhd
Konuşma ile yanı kuvvete girecem oldu 😂😂😁
Gireriz nolcak zaten ondan sonra daha rahat samimi oluruz ki 😀 kitap okuruz falan ben ayaklarina masaj yaparim
Bide uzanıyım çıplak sende üstüme uzan oldu olacak 😂😂😂 yok ben sevdiceğimle yaparım sadece bunu He geniş bir jakuzi olur herkes mayolu falan olur öyle dostlarla da varım ama başka yok
Yok ya ustune uzanmam zaten 😂😂 utanirsan mayoyla durursun ya ama coraplarini cikar 😁😁 ilkten cikarmasan da olur sonra cikar ama islanir
🙄
Senle
O olmaz işte 🙄
Üzdü
Maalesef sevdiceğim var benim romantik romantik 🥳
Haklısın bizde romantizm olmazdı bu duşts