“Duş almadan bir gün bile duramam!” diyenler burada mı? Biliyoruz, kendimizi çok daha iyi hissetmemi
Güzellik & Bakım Vücut Hijyenini İhmal Etmeyelim! Her Gün Duş Almak İçin Çok Haklı 6 Sebep (Sayfa 8) Pure Line Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2541 Vücut Hijyenini İhmal Etmeyelim! Her Gün Duş Almak İçin Çok Haklı 6 Sebep Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 66 kişi beğendi
zeynnepiiiiiii Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Evde sıkıntıdan her gün dus alıyoruz zaten 😂😂 0 0 Yorumla
valantianos Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Soğuk havalarda hergün banyo yapamıhorum doğrusu 0 0 Yorumla
kafamhiçiyidegillll Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Duş bu stresli günlerde baya iyi oluyor 0 0 Yorumla
Canyildirim66 Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Ter kokusunun düşmanı bence 0 1 Yorumla Canyildirim66 +1 yıl 👍 Yorumla
Şaziyewaynhaus Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Emeğine sağlık duş almak çok iyi geliyor cidden 0 0 Yorumla
Mertdoğan33 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Her gün duş almalı bence herkes ben öyle yapıyorum 0 0 Yorumla
GezegenAdam Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Bu konuda size katılmıyorum her gün duş alınmaz 0 0 Yorumla
onunhayranıyım Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl elinize sağlık iyi olmuş hijyen önemli tabi ki de 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
372Cevap
Koku ter temas to toprak saç ve cilt yaglanması
Evde sıkıntıdan her gün dus alıyoruz zaten 😂😂
Soğuk havalarda hergün banyo yapamıhorum doğrusu
Bende günlük duş alanlardanım
Duşta en güzeli müzik dinlemek
Yıkanın işte kızlar pis kokuyo çoğunuz...
Alıyorum zaten bazen sabah aksam
İnsan gerçekten çok rahat oluyor.
Her gün duş almak şart gerçekten
Duş bu stresli günlerde baya iyi oluyor
Gerilen vücuda rahatlama hisse mukemmel
Hasta olmamak temiz olmak
Püre line huzur veriyor sakinleştiriyor
Ter kokusunun düşmanı bence
👍
Hergün dezenfekte duşu alıyorum
İnsanı rahatlatıyor bir kere.
Bu konu önemli tabi temiz vücutta sağlık var
Emeğine sağlık duş almak çok iyi geliyor cidden
Duş gibisi yok gerçekten :)
stres atmak için duştan iyisi yok
Hergun duş almak gibisi yok insan bir rahatlıyor
Iyi bir sunum teşekürler 👍
bu aralar tek sebep corona
Duş almak her zaman keyiflidir...
Harika muhteşem his ya sıcacık
Her gün duş almalı bence herkes ben öyle yapıyorum
Duş almak gibisi yokkkkkkkkkkkkkkk
Evet millet napiyonuz duşlar alindimi he
İki günde bir dus almak en ideali
Çok güzel bilgiler teşekkürler
Duş jelleri guzel ama ben sabun kullanıyorum
Rahatlamak için temizlik için...
Bilgiler için teşekkürler 👍
Bu konuda size katılmıyorum her gün duş alınmaz
Bilgileriniz için teşekkürler
Su sıkıntısı yasamasak bu sene iyidir
Rahatlamak kadar güzel bişey yok
Hergun olmsada ikigu de bir kesin
Haftada iki gun dus hakkimiz var 😆😆😆
Ben kirlendimi temizlenenlerdenim valla kdkdk
Duş rahatlatıyor insanı bence
Korona dan korunmak icin alalım
Virus olayindan sonra mutlaka hergun dus aliyorum
Hergün duş almak mı kesinlikle katılıyorum
Dışarı çıkıp gelsek duş alıyoruz
Çilekli ya da orman meyveli 😉
Yazın her gün kışın 2 günde bir iyidir
bir haftada bir ideal benim için
Her gün duş almak zararlı dayı 2 günde 1 idealdir
Bilgileriniz için teşekkürler
Bunu hergünmü yapalımmyani
2 günde 1 normal bence almak
insanı iyi hissettiriyor tazeliyor
Duş günün stresini ve yorgunluğunu atıyor
Duş keyfi ve evde kalmak mis gibi
Yorgunluğu atmak için birebir
elinize sağlık iyi olmuş hijyen önemli tabi ki de
Sabah akşam alırım sürekli. Alınmalı
Sanki kötü düşünceler den arındıran kurtarıcı
Yaz geliyo artık. Şart mutlak