“Duş almadan bir gün bile duramam!” diyenler burada mı?
Biliyoruz, kendimizi çok daha iyi hissetmemizi sağlayan duş keyfinin yerini hiçbir şey tutamaz! 😍
Peki, her gün duş almak için çok haklı sebepler neler? Keşfettikten sonra görüşlerinle bize katıl.
1- Kendine gelemediğin anlarda duşa koşup güne taptaze bir başlangıç yapabilirsin.

2- “Bugün modum çok düşük.” demek yok! Modunu yükseltmek için suyun gücünden faydalanarak kan dolaşımını hızlandırabilir ve enerjini katlayabilirsin.

3- Akan su eşliğinde problemlerden ve canını sıkan her şeyden uzaklaşabilirsin.

4- İhtiyacın olan vücut hijyenine kavuşurken aynı zamanda günlük bakımını tamamlayabilir ve güzelliğini zirveye çıkarabilirsin.

5- Gerilen tüm kaslarının rahatladığını hissedebilir ve günün yorgunluğunu üzerinden bir çırpıda atabilirsin.

6- Pure Line Duş Jelleri ile cildini ve ruhunu her gün doyasıya şımartabilirsin!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
372Cevap
Teşekkürler harika olmuş yine
Üstünkörü yorumlara baktım, kimse suyumuzun saatlerce duş alarak zayi olmasından bahsetmemiş. Ülkemizin barajlarını, göllerini, suların doluluk oranlarını bir araştırın derim. Herkes bu şekilde duş alırsa, diğer gün birimizin duş alması için su kalmayabilir. Elbette sık ve düzenli duş alınmalı ancak küvete su doldurarak veya saatlerce eğlenceli olduğu için suyun altında durarak sularımızı israf etmemeliyiz. Küvete su doldurmayın demiyorum, doldur ama ayda bir kez yap. İsterseniz milyarder olun ama su konusunda herkes hassas olmalı. Denizler kadar tatlı suyun yanında olsanız bile onu boşa harcamayın, bu dünyada bir tek yoksunuz unutmayın.
Duş almak çoksel rutinime PureLine eklenince kurbağa gibi oldum duştan çıkmıyorum 😂🤣bir de güzel kokuyor ki yemede yaninda yat✂️
#KokunHalaÜzerimde
Her gün duş almam için çok haklı 6 sebebim:
1) Her gün antrenman yapıyorum.
2) Yatışmama - Canlanmama büyük yardımcı.
3) Stresimi azaltarak genel sağlığımı destekliyor.
4) Zihnimi dinlendirmek için bana ortam sağlıyor.
5) Bakım ürünleri temiz ciltte daha etkili oluyor.
6) Pürüzsüz cildimi borçlu olduğum alışkanlıklarımdan.
Her gün duş almak ruhen insanı tazeler. Erken uyanmayı, sportif olmayı sağlar.
Ama biyolojik olarak çok büyük sorunlar açar:
1-Tırnaklardaki keratin azalır ve çabuk kırılmasına yol açar.
2-Vücudumuzdaki yararlı bakterileri de attığımız için bünye zayıflar ya da cilt yağlanamadığı için kurur ve hassaslaşır. Kolay enfeksiyon kapar.
3-Saçların yağ dengesi bozulduğu için ya da her gün ısı (saç kurutma makinesi) gördüğü için dökülür.
Tabi hergün duş alalım vücut sünger gibi çeksin suyu su tutmaya başlasın ayrıca su sandığınız kadar iyi değil örneğin hergün yıkanan birinin saçları bir süre sonra yağlanmamaya başlar doğal saç kendiliğinden çabucak yağlanır ve saçı kendi kendine besler ben hergün olması gerektiğini düşünmüyorum iki günde bir daha iyi saç kendini doğal yollarla tazeler
Zaten her gün duş almadan nasıl güne başlanır bilmiyorum. Özellikle erkekler için yüz yıkamak kadar kolay. Ben her gün saçlarımı yıkamıyorum ama bir duş güne ve hayata daha mutlu devam etmemi sağlıyor. Özellikle gün boyu kalıcı kokusuyla Pure Line'ın duş jelleri favorim. Sayesinde gün boyu mis gibi kokuyor, tap taze hissediyorum 🚿🛀🏻🧴🌹🎈
𝑯𝒆𝒓𝒈𝒖̈𝒏 𝒅𝒖𝒔 𝒂𝒍𝒎𝒂𝒌 𝒗𝒖𝒄𝒖𝒅𝒖𝒏 𝒗𝒆 𝒐̈𝒛𝒆𝒍𝒍𝒊𝒌𝒍𝒆 𝒔𝒂𝒄̧𝒍𝒂𝒓𝜾𝒏 𝒏𝒆𝒎 𝒅𝒆𝒏𝒈𝒆𝒔𝒊𝒏𝒊 𝒃𝒐𝒛𝒂𝒓.. 𝑺𝒐𝒏𝒓𝒂 𝒐 𝒏𝒆𝒎𝒍𝒆𝒏𝒅𝒊𝒓𝒊𝒄𝒊 𝒃𝒆𝒏𝒊𝒎 𝒃𝒖 𝒏𝒆𝒎𝒍𝒆𝒎𝒅𝒊𝒓𝒊𝒄𝒊 𝒔𝒆𝒏𝒊𝒏 𝒂𝒓𝒂𝒏𝜾𝒓 𝒅𝒖𝒓𝒖𝒓𝒔𝒖𝒏𝒖𝒛 😄 𝒐̈𝒍𝒄̧𝒖̈𝒍𝒖̈ 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒌 𝒊𝒚𝒊𝒅𝒊𝒓 𝒐̈𝒍𝒄̧𝒖̈𝒍𝒖̈ 𝒐𝒍𝒖𝒏 𝒂𝒓𝒌𝒂𝒅𝒂𝒔̧𝒍𝒂𝒓 ..
Saçın ph dengesini bozmasa her gün alırım :-D Bıcı bıcı yapmayı çok seviyorum.
Eline emeğinize sağlık bence süper ve çok doğru bir bence güne mis gibi bir duşla başlamak gibisi yok verdiği his dinçlik enerji ferahlık baya güzel.
1. Kendimi huzurlu ve mutlu hissediyorum.
2. vücudumun suya ihtiyacı oluyor ve nemlendiyorum.
3. Titiz bir insanin rahat edemiyorum.
4. Suyun sıcaklığı vücudumu dinlendiriyor.
5. Pure line kullanmak icin giriyorum.
6. Pure line stok yaptım 🤣
Elbette her gün duş almak temizlik ve hijyen açısından önemlidir Ama bir de aynı zamanda harcanacak suyu da hesaba katacak olursak bir insan her gün duş aldığını düşünürsek yılda kaç litre belki ayda kaç litre su gider şahsen iki üç günde bir olması bence daha iyi her gün olması yerine
2 günde bir duş alıyorum , her gün yıkanmak saçın PH değerini bozuyor 🙄
Brn de saçım niye cansız diyordu. Nedeni bu o zmn
Hergün duş alırım. Güzel kokmaya çok önem gösteriyorum. Bizim toplumumuzda bu çok önemsiz bir konu... genel olarak böyle en azından. Neden insanlar güzel ve çekici mis gibi bir koku yaymak varken ter kokmayı tercih eder merak ediyorum. Bakın kendinize efendim. Saygılar
Özellikle de corona belasından dolayı çok sık duş almamız gerekiyor. :)
Öyle temiz olmak gerekiyor
Suyun altında düşünecek çok şey bulabiliyorum. Kendimle baş başa kalabildiğim ve huzur bulduğum çok nadir yerlerden. Kışın ortası da olsa içerisi buhar ve sıcakla birlikte beni sanki başka bir diyara götürüyor.
hergün duş almak iyidir kimileri kötü der barajlardaki su azalmasın diye :d ama gevurlar ünlüler farkında iseniz hep hergün duş alır ne saçları dökülür ne başka birşey alışkanlık haline getirin faydasını görüceksiniz..
Bu stresli günlerde biraz olsun rahatlamak için duş gibisi yok 🌺
Temizlik imandan gelir ama hergün düş almak da zararlı haftada iki kare duş almak daha iyi bence ama gerçekten insanın hem ruhu hem bedeni hem de beyni rahatlıyo duş alınca
Şu şampuan duş jeli gibi zımbırtıları kullanmayan tek kişi ben miyim merak ettim Kendimi Bildim Bileli zeytinyağlı sabundan başka bir şey kullanmıyorum Çünkü
Su insana dinginlik verir huzur verir yaşam verir enerji verir yeniden doğmuş gibi hissettirir tüm yukkerinden arınmış hissi verir duş tüm kirlerden arınmak demektir
Eveeeet veee bende gittim Pure Line duş Jeli aldimmmmm hemde benim ismim yazanı aldimmmm ilk defa denicem kalıcı koku olması çok hoşuma gitti onu arıyordum ve buldum hemen aldimmm 😘
Duş almak bu hayatta ki en huzur verici şeylerden birtanesi olabilir. Kullandigin miss gibi duş jelinin kokusuyla kendi iç muhasebeni yaparsın, düşünürsün taşınınsın gerekirse ağlarsın gülersin. Bir tür terapi yöntemi gibi rahatlamayı sağlıyor. Bence uyumadan önce alınan duşta uykuya dalmadaki hızı arttirarak kaliteli bir uyku sağlıyor.
Aşırı fazla duş almak cildimize zararlar da verebiliyor örnek koruyucu yağ dokusunu yakması nedeni ile bağışıklık sistemini güçsüzleştiriyor bunu bilmeniz önemli
Her gün duş almak güzel olabilir ama saçımızın ph değerini bozacağı için zararlı her gün duş almak isteyen insan saçını her gün şampuanlamamalı ben bu yüzden gün aşırı duş alıyorum
Pure linee sümbül ve misk tavsiye ederim herkese kokusu harikaa ve yumuşacık yapıyo cildi severek kullandığım bir ürün hergün duş almayı da unutmayın
Ben genelde akşama doğru soğuk suyun altında duş aldığım için gerçekten insanı okadar rahat ettiriyorki anlatılamaz desikleri bu olsa gerek insan duştan çıkınca vücudunuz daha dinç oluyor ondan sonra bir rahatlık geliyor yarım saat sonrada mayışma geldikten sonra yatağa yattığın gibi uyuyup kalıyorsun herkesin denemesini tavsiye ederim mükemmel 👍
Tamda bu korona günlerinde @Pure Line #KokunHalaÜzerimde diyebilmemiz için birer hediye paketi yapabilirsiniz. o vakit deriz ki gerçekten #bizbizeyeteriz ve yetiyoruz
Temizlik Hastasıyım, Nerdeyse Her gün Yıkanıyordum, ama son 3 yıldır hafta da 1-2 Kere Yıkanabiliyorum... Özellikle Mentollü Şampuanı Çok Seviyorum, Çok Ferahlatıyor 💙
Duşun dinlendirici etkisini çok seviyorum. Mis kokulu bir duş her zaman kurtarıcım🌸
Her gun dus almamak icin 3 sebep
1-Elektrik faturası
2-Su faturası
3-Dogalgaz faturası
Haydi sincik bol bol yikanin garii 😂😂
Duş almaya bayılıyorum dinlendiriyor ve harika hissettiryor mis kokulu pure line kim hayır diyebilir ki
Evet ama her gün saç sampuanlanirsa saca zarar veriyor o yüzden her gün dus alınması gerek ama her gün sampuanlamayin saçınızı
Kuaförde çalışmış biri olarak bana ilk öğretilen her gün dus almamam saçın kendi yağına da ihtiyacı var 2 günde 1 yeterli oluyor ❤
Her gün duş alınmamalı bence alınsa bile sadece suyla alınmalı, gün aşırı sabun ve şampuan kullanılmalı
Hergün duş almayan da ne biliyim..1 gün duş almasam, gece güzel bir uyku asla çekemiyorum. 3-4 günde 1 duş alanlar nasıl yapabiliyor asla anlamıyorum.
Kışın Haftanın 7 Günü Günde1 Kez
Yazın Haftanın 7 Günü Günde 2 Kez
Duş Almak Sağlık ve Hijyen Açısından Çok Önemli
Sık sık duş almayı çok seviyorum hatta küvette uzun vakitler harcıyorum huzur ve rahatlama veriyor 🧖🛁
Karantinada kafayı yememek için her gün duş alıp kendini temiz hissetmekte bir sebep:) ve güzel kokmak:)
Suyu tasarruflu kullanmalı, şu karantina günlerinde devamlı evdeyken her gün duş almaya gerek yok, 2 güne bir ya da 3 güne bir yeterli.
Rahatlamanın en iyi yolu duş almaktan geçiyor vücudumun dinlendiğini hissetmek beni mutlu ediyor ☺️💞
Vücut hijyenimi ihmal edersem vücudumun kirli tabakası da beni ihmal eder ve ihmalkar bir hayat yaşarız. O yüzden vücut hijyeni bol bol yapıyorum :D
Mükemmel ve güzel bir duş günün bütün yorgunluğunu ve stresini alır
Pure Line Duş Jelleri ile #KokunHalaÜzerimde ✌🏻😍❤
Yasemin ve sarı kantaron en sevdiğim. Kokusu tüm gün benimle. Bu günlerde bize iyi gelen şeylerden biri de Pure Line.
#KokunHalaÜzerimde
Duş almak benim için bir keyif
Temizlik ve hijyen icin..
Pure Line Duş Jelleri ile duş almak artık çok daha keyifli! 💜
Kendimizi iyi hissettirmek için, coronalı günler de biraz olsun vücudumuzun da güzel kokulara ihtiyaçı oluyor.
Ben yer altı madencisiyim zaten sürekli hergün duş almak zorunda kalıyorum
Hergün duş almam cildim aşırı kuruyor saçlarım aşırı kuruyor o zaman. 1 gün dur bir gün duş en iyisi
Pure line dus jeliyle 2 gunde bir dus aliyorum ve kalici kokuyu 12 saat uzerimde hissediyorum
2 günde 1 alıyorum yumuşacık tenimi tehlikeye atmıyorum desem :)
Su aslında insan vücudunda yüklenen elektriksel enerjiyi deşarj eder. Bu yüzden sık sık duş almak insana her zaman iyi gelir.
Kendini iyi hisetmek için duş almak süper bir hijyendir.
Duş almak hem çok eğlenceli, hem insanı sakinleştiriyor❤
Her gün dul alırım
Genellikle sabah güne başlamadan alırım.
Daha zinde başlatıyor
Ama saçın kendi yağı gelcekten bakım yapiyor biraz yağlamak lazım değilmi saçı?
Teşekkürler sayenizde her gün duş alacağım. 6 ayda bir alıyordum
Sucak su duş temiz çamaşırlar görüşürüz Bn duşa gidiyorum 😅
Her gün duş almak güzel ama her şeyin fazlası zarar bu da saçlara zarar
Duş çok önemli hele ki artık sıcak yaz günleri başlamak üzere
Saçlarım çok cabuk yağlanıyor fakat rahatlamak yorgunlugu atmak ve temizlik adına hergün dus almaya değer...🙂