Yaz günlerinde vücut hijyenini sağlamanın yolu duş almaktan geçer! 🚿
“Peki ama duş alırken nelere dikkat etmeliyim?” diyorsan, hemen okumaya başla!
Sıcak yaz günlerinde vücut hijyenini sağlamak isteyenler için önerilerimizi keşfet; görüşünle bize katıl!
1. Önemli bilgi: Kirli havaya maruz kalan cilt gözenekleri tıkanır! Havalar ısınmış olsa da, gözeneklerini açmak için sıcağa yakın ılık bir duş keyfine hazır olmalısın.

2. Cilt gözenekleri açıkken yüz daha iyi temizlenir! Cildi ferahlatan etkili bir yüz temizleme jeli kullanmalısın.

3. Kirlere ve kavurucu güneşin etkisiyle artan ölü derilere “elveda” demek için banyo kesenden yardım almalısın.

4. Tırnak bakımını da unutmamak gerek! Bir tırnak fırçası kullanarak hem el hem de ayak tırnaklarının temizlendiğine emin olmalısın.

5. Her gün saçlarını şampuanlamayı tercih etmesen de, duş jeliyle sık sık duş almayı ihmal etmemelisin.

6. 12 saat kalıcı kokusuyla seni en bunaldığın anlarda güzel duygulara götüren Pure Line Duş Jelleri’ni denemeli ve favori kokunu seçmelisin.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
416Cevap
Yaz aylarında ne kadar deodorant kullansak da nafile. Ilişki bir duş jeline ihtiyacımız oluyor. Missler gibi kokmak için :)
• Vücutta 12 saate kadar kalıcı koku sağlar.
• Cildinin normale göre çok daha yumuşak olmasını sağlar.
• Cildini pürüzsüzleştirir ve bebeksi bir cilt oluşturur.
• Ph değeri düşük olduğu için tahriş riski azdır.
• Sabunda oluşacak kızarıkları oluşturmaz daha beyaz bir cilt tonu vaat eder.
• Kaygan yapıda olduğu için kir ve teri daha iyi temizler.
• Rahatlatıcı ve ferahlatıcı etkiye sahiptir.
• Günün yorgunluğunu daha hızlı alır biraz masaj etkisi oluşturur.
• Cildinin sürekli taze kalmasına yardımcı olur.
• İçerisinde alkol, paraben ve yapay renklendirici içermez.
Tüm bu özellikleri içinde barındıran Pure Line duş jelini tercih etmem için birçok neden var gadası.
Harika bir paylaşım teşekkürler.
Merhaba
Harika bir bence ve öneriler bu güzel öneriler için teşekkürler bende her gün duş jeli yıkanmayı eksik etmiyorum ve en sevdiğim marka pure line.
Duş jelleri hakikaten çok güzeller.
Ancak şunu hâlâ çözemedim; sabah kalkınca mı duş almalıyız yoksa akşam eve gelince mi?
Yani elbette ikisini birden yapabilsek belki daha iyi ama sadece biri mümkün gibiyse hangisi daha efektif?
Ben şahsen sabah kalkınca alıyorum ama işte yukarıda da yazdığı gibi, gün boyu tozdan, kirli havadan tıkanan gözenekler ve doğru cilt bakımı adına akşam eve gelince daha doğru gibi? Mi?
Sıcak yaz günlerinde vücut temizliğim için edindiğim 6 alışkanlık:
1) ılık/ılık - soğuk suyla duş almak
2) deniz tuzu/deniz yosunu peeling uygulamak
3) at kılı fırça kullanmak
4) deniz kumu peelingiyle el ve ayak bakımı yapmak
5) bol bol yüzüp sağlıklı kan dolaşımı, deniz tuzu ve güneşin etkisiyle vücudumu yenilemek
6) okyanus esintisini tenime getiren bir sabun/duş jeli kullanmak
Evde yaptığımız banyoyu su terapistine çevirmemiz mümkün. Suyun sıcaklıklarına göre bunu başarmamız mümkündür. Dinlenebilmeniz için suyun sıcaklığı 33 ila 36 derecenin arasında olan ılık bir duş almayı tercih etmeliyiz. Ruhsal bir şekilde bitkinseniz ve canlanmak isterseniz suyun sıcaklığını 29-33 derece ayarlayın. Banyodan sonra ise en az banyo süresi kadar da dinlenmeniz şarttır. Hatta en iyisi iki kat dinlenmemiz.
Herşey iyi güzelde ben vücudumda bu işlemler için iki farklı süreç uyguluyorum yaklaşık bir yıldır ve bunlardan birincisi nemlendirici özelliği olan bir duş jeli kullanıyorum diğeri ise vücutta deriyi keselemenin ileride egzema olayını arttırdığını çok fazla duyduğum için bırakmak oldu ( ancak burada kese yazılmış işin garibi eskiden bizde dahil çocukları öyle bir keselerdi annemiz derimiz soyulurdu resmen ve sonuç olarak hiç bir zararını görmedik acaba ne doğru ne yanlış)
Karma bir cilt tipine sahibim. Cildimdeki yağlı bölgeler yaz aylarında çok daha fazla yağlılaşıyor. Bu sebeple günün sonunda cildimi iyice temizliyorum. Yaz aylarında günde en az bir kez duş almak ta vücut hijyenini ayakta tutuyor. Güzel kokulu duş jelleri vazgeçilmezlerim. Her daim bakımlı ve ferah hissetmek özellikle yaz aylarında çok büyük önem taşıyor.
İlk kez fırçayla tırnak fırçalandığını gördüm ama hoşuma gitti denerim bunu. Duş jelleriyse konu ben de severim kokularını. Normalde ağır şeylerden hoşlanmıyorum ama böyle daha çiçeksi kokular hoşuma gider nedense. Deneyip wowow çok iyi diyen varsa ben de alayım yazarım sonra yorumumu beğendim mi beğenmedim mi diye.
Pure Line misket limonlu kalp ben <3
Geçenlerde aldım Watsons'ta girişte böyle dizmişlerdi bebek gibi. Kokusu kalıcı onu geçtim inanılmaz ferahlatıyor insanı. Buram buram da kokmuyor hani yazın parfüm sıkıp dolaşanlar boğar ya öyle bir şey yok tabii ki. Çok güzel kokuyor ferah.
Bunaltıcı sıcaklar için ılık bir duş gibisi yok. Tabi ona eşlik eden mis kokulu Pure Line duş jelleri.
Yaz aylarında duş almaktan daha güzel bir şey varsa o da güzel bir duş jeliyle duş almaktır. Pure Line bu konuda çok başarılı. Ben Kırmızı Meyveler'i kullanıyorum. Mutlaka deneyin derim.
Hergün, hatta bazen günde 2 kez duşa girdiğim oluyor. Temiz kokmayı, ferah hissetmeyi seviyorum. Pure Line duş jelinin kokusu gerçekten kalıcılıkta iddialı, saatler geçse de hala mis gibi kokuyorsunuz..
Yaz aylarında duş almak gibisi yok. Baştan aşağı tüm bakım rutinimi ihmal etmeden duşta yapıyorum. Duşta en vazgeçilmez ürünüm ise harika kalıcı kokularıyla Pure Line😍🍓
Tebrkler
Yani en temizi her duşta yapacaksın
Kese mutlaka yapilmali kizlar ozellikle bacaklarda daha pürüssüzlük icin. Üstelik ölü deri atildigindan saglikli. Daha sonra yumusak bir lifle duj😂 jelinin keyfini cikarabilirsiniz. 😉
Pure Line kokularına bayılıyorum ben yeni kullanmaya başladım, seçim yapmak zor olsa da Gül ve Sandal Ağacı olanı aldım. Kokusu uzun süre benimle kalıyor çok iyi.
Kesinlikle sıcağa yakın bir duş keyfi, kese ve ardından Pure Line Duş Jelleri olmalı. Bu üçlü bana yeter. <3 Gün boyunca kendimi misler gibi hissediyorum.
Adam hakli
Bir de benim cildim yağlı biraz 😥 kirli havayla siyah nokta oluyor temizlemezsem.
Pure Line'nın incirli olanı kullanıyorum, kokusuna bayılıyorum :)
Özellikle yazın günde 2 defa yıkanmayan biri bildiğiniz kokuyor. Bunun başka çaresi yok! Güzelce yıkanacaksınız.
Bence, 6. 12 saat kalıcı kokusuyla seni en bunaldığın anlarda güzel duygulara götüren Pure Line Duş Jelleri’ni denemeli ve favori kokunu seçmelisin.
Yazın elbette duşun önemei daha öne çıkıyor ama kişisel tavsiyem alışkanlık yapmalı insan, en sık 2 gün en geç 3günde bir banyo yapmak lazım yaz kış.
Valla hergun sabah ve aksam dus lirim deodorant ve vucud sprey kullanirim her insan kisisel bakimina dikkat etmeli.
Yaz aylarında duş almaktan daha güzel bir şey varsa o da güzel bir duş almaktır. Mutlaka deneyin derim.
hassas ciltleri düşünen yok... hassas ciltler ne yapsın on iki saat kalıcı kokuyu bize parfümsüz asitsiz şeyler lazım
Ben hergün duş aliyorum itiraf etmek gerekirse duş jellerine de bayiliyorum müthiş ve kendini çok teniz hissetmeni sağliyor😍😍😍
Pure lıne inçirli benim favorimmmmmm😍 müthiş bir koku kendimi daha çok sevmeye başladim 😊
Sıcak yaz aylarında sık sık duş almak kadar rahatlatan bir şey yok. Ancak en dikkat edilmesi gereken şey ferah bir duş jeli kullanmak!
Her gün duş almak şart özellikle böyle sıcak havalarda, vücut peeling ve harika kokan duş jeli ve şampuanımla saatlerce keyif yapabilirim
Terlemekten üstüne bide şehirin tozunun ıslak tene yapışmasından dolayı her 1 saatte bir yüzümüzden çamur siliyoruz.
Farkında olmasak da çoğunu yapıyorum zaten!
Hepimiz yapıyoruz sadece önemini bilmiyoruz yoksa bende yapıyorum bunları.
Bu sıcaklarda duş almak gibisi yok. Bunun için mükemmel bir duş jeli Pure Line kullanıyorum. Misler gibi hissediyorum.😊🌺
Sıcak suyla duş alıyoruz gözenekler açılıyor çok güzel ama duş sonrası da mutlaka soğuk suyla vücudun çok kısa temas etmesi gerekiyor.
Klasik sabun kullanmak yerine, duş jeli tercih ediyorum genellikle. Güzel bir konuya değinilmiş elinize sağlık.
Bu aylarda duş olmazsa olmaz neredeyse , tabii bunun içinde şampuan , sabun veya duş Jelin önemli
Tabii ben daha hangisi iyi diye karar veremedim
sıcak yaz günlerinde duş, doğal yöntemler ve beslenme seçenekleri her anlamda hijyenin korunmasında yardımcı olur.
1. Önemli bilgi: Kirli havaya maruz kalan cilt gözenekleri tıkanır! Havalar ısınmış olsa da, gözeneklerini açmak için sıcağa yakın ılık bir duş keyfine hazır olmalısın.
Yazın ter kokusundan korunmak ve ferahlamak kışın sıcak suyun keyfini çıkarmak için duş alıyorumm
3 haftada bir ıslak mendil ile vücut temizliği kafi
Kese şart. Pure line birkez kullandım. Güzel bir ürün a öyle 12 saat kalıcı bir kokusu yok.
Ben çok sevdim onu kullanıyorum ama büyük boyunu bulamıyorum ya en büyük olsada hemen bitmese
Her gün duş ve cilt temizliği o etki muhteşem 👍🏻😊
Bol bol duş ve toplu taşımalar için deodorant lütfen
Lifle bir güzel köpüklü köpüklü sürterek yıkanmak tabiki de
pür line duş jelleri tatil köylerinde falan var mı yahut otel odalarında bence olmalı
Sık sık duş alın ve deodorant kullanın en azından büyük ölçüde katkısı var
yazları çok sık duş alırım ve parfümü çok kullanıyoruö
Dus jelinin verdigi mis kokuyu gün icinde hissetmek cok gzüell
Yaz günü soğuk bir duş güzel bir koku mis yazarken bile rahatladım 😂
Ah özellikle sıcak havalarda güzel kokulu duş jjelleri ile duş almak gibiydi yok
Purelime güm ve Sandal ağaçlısını kullanıyorum ve favorim o ❤️
Ne cok sıcak ne de cok soguk ılık su en mantıklısı her zaman öyle dus alırım
Hijyene 2 kat dikkat etmemiz gereken şu günlerde hepsi çok gerekli
Kızlarr duş jelinde hangi kokuyu daha çok tercih ediyorsunuz?
Her gün banyo şart duştan çıktıktan sonra bile terliyoruz.
Adanada Yaşadığım İçin Her Gün Yanıyoruz Soğuk Duş Tercihim..
12 saat kalıcı kokusu hımmmmmmm bir denemek lazım...
ben haftda bir yapıyorum 15 yasindayim ve cenabetim
Her gün duş ve cilt bakımı yapıyorum. Öbür türlü iyi hissetmem.
Bu markayı hiç denemedim ama merak etim, bulursam alırım neden olmasın
Daha denemedim ama denemek isterim.. Benim bebeksi tenime iyi gelir mi bilmiyorum..🤭🤭🤭🤫